Skocz do zawartości

Gdzie kupić silnik żarowy?


marijuz2

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, witold_pi napisał:

jakoś nie widzę ani zdjęcia świec ani daty? Może są jakieś błędy, trudno mówić o błędzie w opisie czegoś czego nie ma.

Przez grzeczność nie powiem co myślę  Grzesiu o Tobie. Ja używam argumentów a ty?

Witek podlinkowalem tobie historie mvvsa tam jest wersja 6,5 z 1986 roku i w tym samym roku powstala wersja zmodernizowana silnika 3,5 został zmieniony gaźnik.To proszę nie pisz lata 60-70 bo to nie prawda.Co do świec to modella wypuszczała dedykowane świece czy mvvs je produkował nie wiem ale przypuszczam ze tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to sensu to tak jak dyskutować z właścicielem skody tdi.

Mieliśmy pomóc gościowi kupić silnik do trenerka (dziś znów kupiłem osa tyle , że czerwonego pt. Irvine 40 Model Engine ABC MK IV), a zostałem opluty z powodu daty, choć nikt nie ma żadnej udokumentowanej wiedzy na temat, kiedy rzeczony silnik produkowano.

PS. Mam jednego kolibra, którego nie udało mi się uruchomić może poproszę tych ekspertów o pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, witold_pi napisał:

(dziś znów kupiłem osa tyle , że czerwonego pt. Irvine 40 Model Engine ABC MK IV)

To dokup sobie jeszcze 53 . Za te wszystkie ( z dwoch zdjec ) facet chce 150 EUR .

 

image_5122.jpg

image_5123.jpg

26 minut temu, MASK napisał:

 

 

 

 

Może oddzielny wątek o MVVS?

 

Watek o KLOTNIACH o MVVS ?

 

 

 

43 minuty temu, witold_pi napisał:

coś koło 60-70 funtów

 

No to ten w Szwcji poszedl za 48 EUR ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, witold_pi napisał:

ze swej strony zamykam temat bo mam dosyć słuchania ... , którzy zjedli wszystkie rozumy...

No może bym i wziął tego Irvina z TTką ale co zrobić z resztą?

 

 Veca do weka , a reszte rozdac na forum ?

 

Ide spac , bo jutro 120 km rowerem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nic nie zjadł tylko wiedzę bierze się z potwierdzonych źródeł czyli książek 

 

Grześka znam osobiście i wiem co potrafi oraz na czym się zna a 3 osoby mówiące jednym głosem w temacie konkretnego motorka to nie w kij dmuchał

natomiast słyszałem co nie co o tobie Witku od jednego z kolegów i pozostawię to bez komentarza 

 

co do samych silników nie ważne czy to jest mvvs mds ruski otm czy inny HGW wszystko zależy od PODEJŚCIA oraz wiedzy osoby gnębiącej konkretny silnik bo powtórzę to po raz kolejny mam w swoich zbiorach silniki z wielu źródeł i to co w nich znalazłem to czasem o ból głowy przyprawia 

ostatnio tylne denko wciśnięte na taśmę teflonową i skrzywiona skrzynia korbowa od wkręcenia silnika w imadło więc znawców przez durze Z jest mnóstwo bo przecież tak się uszczelnia tylne denko i sinik do odpalenia najlepiej trzyma imadło... a silniki takie jak otm nie są super wykonane i niestety trzeba im poświęcić wiecej uwagi i działają  wiem bo moje działają i tego nie zakwestionuje nikt 

 

a jeśłi najeżdżasz na Jacka to w zeszły weekend byłem u niego w warszawie i dostałem nowego ops 3,5 po zdjęciu tylnego denka ani grama rdzy więc zanim najedziesz na kogoś to porozmawiaj z nim spotkaj sie poznaj osobiście i zobacz co ma i jak się z tym obchodzi a potem piepsz farmazony  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, witold_pi napisał:

.......ale co zrobić z resztą?

reszta do wora a wór do jeziora

8 godzin temu, witold_pi napisał:

GRRT miał sterowanie dyskiem.

przepraszam, ....że czym  miał ??????

Ty chyba  żeś tego silnika nigdy na oczy nie widział....i znowu bajki opowiadasz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, d9Jacek napisał:

Ty chyba  żeś tego silnika nigdy na oczy nie widział....i znowu bajki opowiadasz??

MVVS .40 GRRT 2-view drawing.

An older MVVS 6,5 GRRT built in former Czechoslovakia around 1983. The upper part of the cylinder can be rotated in steps of 90°.

Since the 1950s, MVVS engines could be seen in the first places of national and international championships. The driving forces behind the .40 pylon racing engines were the Malina brothers.

The initial GRRT (left) has a steel sleeve and a ringed piston. The Malina brothers used their own ABC piston/sleeve combination to win the 1985 FAI F3D world championships.

There is a special version of the GRRT pylon engine with 6-point suspension available (shown below). As I have been told, Nelson parts can be used for conrod, bearings and rotary valve.

mvvs40_2.gif
A hot MVVS .40 GRRT Pylon Racing Engine (1989).

mvvs40_1.gif
A standard MVVS .40 GRRT Pylon Racing Engine (1988).

MVVS 6,5 GRRT

stroke: 19.0 mm
bore: 21.0 mm
mass: 353 g
1998

Kurcze jakoś gaźniki jak nie patrzę są z tyłu, ten egzemplarz, który miałem w rękach był własnością Piotr Jet'a, nie rozbierałem go , miał z tyłu albo gaźnik rc albo cl do wyboru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.