Skocz do zawartości

Me 163b


Rekomendowane odpowiedzi

Malowanie czas zacząć :)

model pokryłem uprzednio japonką na cellon , upatrzyłem sobie ciekawe dla mnie malownie i zakupiłem odpowiednie farby góra pactra 82 i 83, spód italeri rlm 76, co do góry to bardziej ciemno zielonego jeszcze zostało ,jaśniejszego trzeba jeszcze dokupić -troszkę slabe krycie.

Tak to wygląda warunik troszkę polowo piwniczne ale w pokoju zakaz malowania :) nic nie poradzę.

 

FSM WB0414_HobbyBoss_baku_01.jpg

FSM WB0414_HobbyBoss_baku_03.jpg

20200729_204806.jpg

20200729_204843.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Me wymalowany reszta detali oznakowanie oszklenie itp. Po udanym oblocie mam nadzieje, teraz zostało wkleić lotki,zamontować popychacze z orczykami ,zrobić mocowanko kabinki na razie styropianik do blotu i wyrególować.

Na stronie godzie pobrałem plany doczytałem ze jeden z budowniczych tego modelu zasugerował iz sg jest zbyt  wysunięte do przodu trzeba zrobić korektę przed oblotem i zobaczymy co wydzie w praniu w przyszły weekend oblot.

 

20200731_160940.jpg

20200731_161015.jpg

20200731_160955.jpg

20200731_161007.jpg

20200731_160946.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super. Gratulacje. Lekko wyszedł i malowanie ok. Może kiedyś na lotnisku się spotkają z H13. Ale powiem Ci, że wredne one są z tym "niebiańskim" malowaniem spodu. Pomyśl o jakichś znakach, nawet tymczasowych, przed oblotem. No i trzymam kciuki.

20200731_192520_HDR.jpg

20200731_192532_HDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po oblocie :):):) proszę pooglądać.

Myślałem że po wyrzucie z reki  będzie dużo bardziej nieprzewidywalny ale okazało się że spokojnie się słucha ladowanie tez bardzo spokojne , przez pękaty kadłub troszku niewygodnie się rzuca ale damy radę.

Silnik i regulator do wymianki oczywiście na tym setupie szału nie ma, ale najważniejsze że nie roztrzaskany :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, model napisał:

przez pękaty kadłub troszku niewygodnie się rzuca ale damy radę.

Nie wiem czy teraz jesteś w stanie coś poprawić. Ja wspomagam się tak, że robię dziurki lub dołki na palce, lub doklejam kosteczki o które palce mogą się oprzeć.

Na przyklad.

image.png.ae47a5c52fbee3059ece2a4f38966b39.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu można coś takiego zrobić po sześciu lotach już doszedłem do wprawy :) Me jest czuły na sc wystarczyło przesunąć pakiet ciut do tyłu wtedy na prędkości przelotowej delikatnie bez ruszania drązkiem wzbija sie do góry co mi odpowiada nie wiem jakie jest obciążenie powierzchni ale noszenie ma jak szybowiec wcale nie widzi mu się ladowanie trzeba go zmuszać :) nie mniej samo podejście jest dosyć szybkie, konstrukcja ze wzgledu na kształt bardzo odporna na kretobicie bardzo ladnie laduje na płozie ( dobrze ze wzmocniłem sklejką). Teraz czas na resztę malowania i wymianę silnika z wiekszym kv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No to trzeba poćwiczyć :) ale ostrożnie żeby modelu nie pokiereszować, nie bez przypadku pierwszy start wykonałem nad pszenicą co by w raze czego miekko wylądować. Teraz zmieniłem naped (dualsky 2814 1330kv i śmiglo skladane 10x6 ) i czekam na ladną pogodę żeby przetestować ,start w moim przypadku powinieb byc już dużo mniej stresujący :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dać silnik o większym kV (z 1250 na 1330), ale masz nadal mały regulator (22A). Ten nowy silnik jest na 2-3S i śmigło 8X5 do 10X6 i ma najwyższą efektywność przy 25A (już w tej chwili masz za mały regulator). Do tego chcesz zastosować śmigło 10X6, które dedykowane jest przy 2S, a pewnie będziesz miał pakiet 3S. To oznacza, że tak obciążony silnik w chwili startu pociągnie taki prąd, że z regulatora pójdzie dym, a jeśli dasz większy regulator, to dym pójdzie z uzwojenia silnika i to niezależnie od odpowiedniej wentylacji.  No chyba, że czegoś nie wiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje w 100% tach gdybym faktycznie zostawił regiel 22A ale razem z mocniejszym silnikiem wleciał z automatu wiekszy regulator 45A to oczywiste, ale sorki zapomniałem poinformować wcześniej, także spokojnie raczej niczego nie będę smażyć :)

Ps. Dzieki za czujność.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.