Skocz do zawartości

Smar do przekładni silnika Phasor Race


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

Szukam caly czas napedu do MINI HAWKA , ale troche sie boje zamawiac , bo nie wiem jak z dostawami .

Bedzie na 99% z przekladnia chocby dlatego , ze jeszcze takiego czegos NIE mam ?

P.S: tez biore pod uwage zakup ( napedu )  u tego calego "Rejzehanera" ?

Opublikowano
Teraz, jarek996 napisał:

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

rozumiem Twoje zdziwienie, też słyszałem, że był taki gostek co zamieniał wodę w wódę, ale to niestety był fake news

:D

Opublikowano
4 minuty temu, zipp napisał:

rozumiem Twoje zdziwienie, też słyszałem, że był taki gostek co zamieniał wodę w wódę, ale to niestety był fake news

:D

 

Umowilem sie z naszymi kochanymi  MODami , ze NIE bede "wdeptywal" w dyskusje o zamianach plynow i tym podobnych teoriach , wiec nie moge skomentowac ?

 

Chodzi mi tym razem o sucha zime  , a z tego co wiem , stany Odry ( Wisly zreszta tez ) sa chyba najnizsze od wielu lat .......

Chyba ze to ku.....wa tez FAKE ?

Opublikowano
9 minut temu, jarek996 napisał:

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

Szukam caly czas napedu do MINI HAWKA , ale troche sie boje zamawiac , bo nie wiem jak z dostawami .

Bedzie na 99% z przekladnia chocby dlatego , ze jeszcze takiego czegos NIE mam ?

Opcji jest na prawdę sporo. Już Ci pisałem, ale wybór Reiseneuer -a to dość dobry wybór. Celuj w Tenshock 15xx

Opublikowano
12 minut temu, Shock napisał:

Kupuj Jarek motor z przekładnią, poczujesz co to moc :D

 

Naq razie zeby poczuc moc , to musze walnac 50 ml  sliwowicy od wujka Slowaka ?

Opublikowano

Co do "przeglądów serwisowych" Phazora Race - cyt. " w przybliżeniu po każdej godzinie pracy lub na koniec sezonu lotów, wykonać kontrolę smarowania przekładni" ?

 

Opublikowano

Ważne aby przed smarowaniem nie myć przekładni żadnym rozpuszczalnikiem czy benzyną. Stary smar usunąć mechanicznie np. szczoteczką i tkaniną nie pozostawiającą  włókien. Następnie nałożyć niewielką ilość smaru. Przy lataniu zawodniczym, częste treningi i zawody, smarować co sezon. Przy rekreacji można śmiało co 3 lata. Po każdym sezonie można  rozkręcić przekładnię i sprawdzić wzrokowo jej stan. Niektóre przekładnie (np. Maxon 4,4:1 stosowana w silnikach Hacker) rozkręca się w kierunku zgodnym z obrotami wału więc po smarowaniu przed skręceniem przekładni gwint zabezpieczyć klejem do gwintów (demontowalnym) bo inaczej może się rozkręcić w czasie pracy. 

  • Lubię to 1
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Przekładnia na pewno do naprawy. Wieniec widać, że chyba jest jeszcze w miarę ale silnik to raczej szrot. Nie wiem czy da się wymienić ośkę. Wyślij zapytanie do producenta tylko zrób dokładniejsze zdjęcia. Przede wszystkim wymyj ten syf bo tak na dobrą sprawę niewiele widać..

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.