Skocz do zawartości

Smar do przekładni silnika Phasor Race


Shock
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

Szukam caly czas napedu do MINI HAWKA , ale troche sie boje zamawiac , bo nie wiem jak z dostawami .

Bedzie na 99% z przekladnia chocby dlatego , ze jeszcze takiego czegos NIE mam ?

P.S: tez biore pod uwage zakup ( napedu )  u tego calego "Rejzehanera" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zipp napisał:

rozumiem Twoje zdziwienie, też słyszałem, że był taki gostek co zamieniał wodę w wódę, ale to niestety był fake news

:D

 

Umowilem sie z naszymi kochanymi  MODami , ze NIE bede "wdeptywal" w dyskusje o zamianach plynow i tym podobnych teoriach , wiec nie moge skomentowac ?

 

Chodzi mi tym razem o sucha zime  , a z tego co wiem , stany Odry ( Wisly zreszta tez ) sa chyba najnizsze od wielu lat .......

Chyba ze to ku.....wa tez FAKE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, jarek996 napisał:

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

Szukam caly czas napedu do MINI HAWKA , ale troche sie boje zamawiac , bo nie wiem jak z dostawami .

Bedzie na 99% z przekladnia chocby dlatego , ze jeszcze takiego czegos NIE mam ?

Opcji jest na prawdę sporo. Już Ci pisałem, ale wybór Reiseneuer -a to dość dobry wybór. Celuj w Tenshock 15xx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne aby przed smarowaniem nie myć przekładni żadnym rozpuszczalnikiem czy benzyną. Stary smar usunąć mechanicznie np. szczoteczką i tkaniną nie pozostawiającą  włókien. Następnie nałożyć niewielką ilość smaru. Przy lataniu zawodniczym, częste treningi i zawody, smarować co sezon. Przy rekreacji można śmiało co 3 lata. Po każdym sezonie można  rozkręcić przekładnię i sprawdzić wzrokowo jej stan. Niektóre przekładnie (np. Maxon 4,4:1 stosowana w silnikach Hacker) rozkręca się w kierunku zgodnym z obrotami wału więc po smarowaniu przed skręceniem przekładni gwint zabezpieczyć klejem do gwintów (demontowalnym) bo inaczej może się rozkręcić w czasie pracy. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Przekładnia na pewno do naprawy. Wieniec widać, że chyba jest jeszcze w miarę ale silnik to raczej szrot. Nie wiem czy da się wymienić ośkę. Wyślij zapytanie do producenta tylko zrób dokładniejsze zdjęcia. Przede wszystkim wymyj ten syf bo tak na dobrą sprawę niewiele widać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.