AKocjan Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Relacja z pechowej przygody 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Kuźwa, człowieku, Ty się marnujesz... Ty powinieneś ten film Antoniemu wysłać, z miejsca Cię weźmie do komisji smoleńskiej... A tak serio to nie da się słuchać i oglądać tych pierdół. To kolejny film, który doprowadza mnie do spazmów śmiechu. Dawaj więcej, masz jeszcze jakieś modele, którymi można tak spieprzyć lądowanie? 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr28 Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Ja wytrzymałem tylko,a może aż do połowy filmu.... Nie rozumiem tylko co chcesz udowadniać tymi wywodami?Spaprane lądowanie i tyle tak jak napisał Paweł.Przeciągnełeś model i tyle,zdarza się. A tak ostatnio rad udzielałeś w wątku o Raptorze 2000,wspomnę Ciebie: "Ostry zakręt - przeciągnięcie. Ster wysokości zaciągnięty "do góry" aż do momentu katastrofy, w następstwie czego samolot po przeciągnięciu wpadł w kora. Wystarczyło oddać wysokość nic by się nie stało . " No i co tam Arku,doskonały pilocie,z klasycznym podejściem-nie udało się?? Przecież to takie łatwe... Ps.Jacku,wiem wiem...miałem się nie kopać z tym zwierzem na 4 nogach? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarkus Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 35 minut temu, Emhyrion napisał: A tak serio to nie da się słuchać i oglądać tych pierdół. TO kolejny fil, który doprowadza mnie do spazmów śmiechu. Dawaj więcej, masz jeszcze jakieś mopele, którymi można tak spieprzyć lądowanie? Prawdopodobny mistrz lądowań zapodał wykładnię dla wszechświata, nie wolno źle wylądować, nawet przy niestabilnym wietrze! Jeśli się nie podoba taka analiza, to kliknij "next", nie oglądaj i nie komentuj. Ja doceniam trud sporządzenia takiej analizy i przyznanie się do oczywistego błędu. Łatwo jest prostacko krytykować, dużo trudniej zrobić coś więcej ponad pitolenie. Arek, kontynuuj! Komu się nie podoba, może omijać i udzielać się gdzieś indziej. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 @Emhyrion mam oczywiście, ale rzadko mi się to zdarza na szczęście, dziękuję za "konstruktywną" krytykę, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raa Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Modelarze to życzliwi ludzie, mawiał znajomy... Miał fart. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbapfmrc Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Arek, gratuluję odwagi latania przy silnym wierze, ja niestety wybieram zawsze max lekki wiatr co mocno ogranicza mi "dni lotne". Fajnie też że nagrywasz i analizujesz swoje lądowania, dzięki temu można uniknąć błędów w przyszłości. Czy ta wysoka trawa nie przeszkadza w "normalnym" lądowaniu? Mi często w takiej trawie często zdarza się kapotaż. No i super fajny jest ten Twój Spit ? gdzie go kupowałeś i kto jest jego producentem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 54 minuty temu, piotr28 napisał: Ja wytrzymałem tylko,a może aż do połowy filmu.... Nie rozumiem tylko co chcesz udowadniać tymi wywodami?Spaprane lądowanie i tyle tak jak napisał Paweł.Przeciągnełeś model i tyle,zdarza się. A tak ostatnio rad udzielałeś w wątku o Raptorze 2000,wspomnę Ciebie: "Ostry zakręt - przeciągnięcie. Ster wysokości zaciągnięty "do góry" aż do momentu katastrofy, w następstwie czego samolot po przeciągnięciu wpadł w kora. Wystarczyło oddać wysokość nic by się nie stało . " No i co tam Arku,doskonały pilocie,z klasycznym podejściem-nie udało się?? Przecież to takie łatwe... Ps.Jacku,wiem wiem...miałem się nie kopać z tym zwierzem na 4 nogach? @piotr28 w filmie opisuję swój błąd, nie ma tam zwalania winy na coś innego. Co do przytoczonego cytatu odnośnie Raptora 2000 - opisałem sytuację jaka miała miejsce. Nie wiem jaki ma to związek z moim wypadkiem, ja zrobiłem grubszą akcję, ponieważ odstawiłem babola na mniejszej wysokości, mimo że dobrze wiem, co grozi w takich sytuacjach. Pozdrawiam PS latanie modelami nie jest łatwe @komarkus dziękuję ! @qbapfmrc trawa przeszkadza, ale nie mam możliwości obecnie jej skosić, staram się lądować w rejonie gdzie jest ona niższa. Ten spit jeszcze jakoś sobie z tym radzi. model: FlightLine Spitfire 1600mm kupiłem go tutaj:https://www.motionrc.eu/products/flightline-rc-spitfire-mk-ix-1600mm-pnp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 9 godzin temu, piotr28 napisał: Jacku,wiem wiem...miałem się nie kopać z tym zwierzem na 4 nogach ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 13 godzin temu, d9Jacek napisał: ??? bardzo śmieszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 Trawa + reszta "porostow" faktycznie wysoka . Nie martw sie Arek ! Nie potrafisz nawet liczyc do tylu , ile ja modeli w zyciu rozwalilem ? Nie widze bardzo powaznych uszkodzen. Jeden wieczor i nagrywasz kolejny film ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 45 minut temu, jarek996 napisał: Jeden wieczor i nagrywasz kolejny film ? pt.: "Oblot po aglutynacji golemu kitrania koła głównego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 1 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 @jarek996 model już naprawiony, ale nauczka jest, wpaść w rutynę można łatwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 No to w powietrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Już latał , będzie znowu o czym filmy montować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Lądowania zawsze są i były nieprzewidywane. Jakieś zabawne analizy filmów i tak nie mają sensu, bo przy lądowaniu o tym się nie myśli. Albo nie ma czasu na myślenie. Zachowania w takich niespodziewanych sytuacjach muszą być odruchowe i wyuczone przez jak największy nalot. Fajnie, że chyba dużo latasz i ćwiczysz, zabawnie że tak drobne rzeczy tak "poważnie" analizujesz. Najwięcej modeli się uszkadza w okresie gdy po okresie nauki wydaje się że się umie i wie już wszystko. Jest się wtedy zbyt pewnym siebie i swoich umiejętności. A one wciąż jednak są niewystarczające. Jak ktoś chce może ten okres nazywać rutyną. Jednak im szybciej się spokornieje tym szybciej te problemy się skończą. 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 6 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 @cZyNo nie zgodzę się, lądowania powinny być powtarzalne, przewidywane. Prawda jednak, że w czasie lądowania mało jest czasu na myślenie, po niepowodzeniu człowiek może nawet nie pamiętać co się stało. Dlatego warto prześledzić sobie film, przeanalizować sytuację a następnie wysunąć wnioski. Po to głównie by nie powtórzyć błędu.. Tak działa się w prawdziwym lotnictwie, np na lotniskowcach nagrywa się starty/lądowania tylko po to aby udoskonalać procedury. W modelarstwie również warto z podobnych rozwiązań skorzystać. Zresztą sytuacja wygląda podobnie jeśli chodzi o badania przyczyn wypadków/incydentów lotniczych sytuacja w wygląda podobnie, dążymy do eliminacji zagrożeń poprzez wysuwanie wniosków z wypadków lotniczych . Co do mojego filmu, niestety czasem gęgam "patetycznie" co psuje tą zabawę, muszę ćwiczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 55 minut temu, AKocjan napisał: Co do mojego filmu, niestety czasem gęgam "patetycznie" co psuje tą zabawę, muszę ćwiczyć. Twoj komentarz jest na obrotach 33 i dlatego mozna czasem zasnac ogladajac zbyt dlugo . Przelacz na 45 i bedzie lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 Zamiast przeprowadzać analizę z przeciagniecia wystarczyło wrzucić krótki filmik z tytułem "patrzcie Jak spierd###iłem?" jest to z dystansem i wtedy to można pisać że odważny bo wrzuca film z kreta. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKocjan Opublikowano 6 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 11 godzin temu, jarek996 napisał: Twoj komentarz jest na obrotach 33 i dlatego mozna czasem zasnac ogladajac zbyt dlugo . Przelacz na 45 i bedzie lepiej ? szybciej mówić xd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi