Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. robertus Opublikowano 8 Września 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 8 Września 2020 Czołem, jako że rozglądam się od jakiegoś czasu po tym dziale to pomyślałem, że podzielę się tym czym podzielił się ze mną Piotrek. Piotrek poświęcił swój czas i zrobił mi szkolenie, opowiedział jak najlepiej potrafił "z czym się je te Jety". Pomyślałem, że zmontuję z tego film bo wg mnie to jest naprawdę kawałek ciekawej wiedzy. Wyszło z tego dwie części. Być może znalazły się jakieś drobne błędy, ale to było nagrywane zupełnie bez planu czy scenariusza, ot taka rozmowa na lotnisku. Na pewno dla mnie to jest super ciekawa wiedza, której nie znalazłem nigdzie indziej. Zapraszam 7 1
Gość Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 Robert, depron i jet. No będzie się działo...
sbogdan1 Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 Robert fajny materiał 21 minut temu, Jerzy_R napisał: Robert, depron i jet. No będzie się działo... Hehe Jerzy kibicujemy Robertowi, skoro nasi bracia z nad rzeki Jangcy dali radę wpakować w styropian to Robert nie da rady.
merlin71 Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 Swietny materiał! Rzeczywiście wiele wyjaśnia. Sam nie wnikałem aż tak dogłębnie bo i tak nie mam warunków na takie modele, i finansowych i lokalowych, ale wiedzy nigdy dość. Z ciekawości fajnie popatrzeć i conieco się dowiedzieć. Jak narazie z braku czasu obejrzałem tylko pierwszą część i nasuneeło mi się takie pytanie: jak jest podłączone i na jakiej zasadzie działa odpowietrzenie zbiornika paliwa?
RAFALR30 Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 Jest nad czym pomyśleć jeżeli zasobność portfela i warunki lokalowe pozwalają. Firma FMS wypuściła na rynek Su27 2xEDF80mm - przerobiono go na napęd odrzutowy (K-45G3 ) Firma Freewing wypuściła na rynek Mig29 2xEDF80 ...także przerobiono go na napęd odrzutowy ?
Gość Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 7 minut temu, merlin71 napisał: jak jest podłączone i na jakiej zasadzie działa odpowietrzenie zbiornika paliwa Obowiązkowa część 2 49 minut temu, sbogdan1 napisał: skoro nasi bracia z nad rzeki Jangcy dali radę wpakować w styropian to Robert nie da rady.* Nigdy bym tak nie pomyślał dlatego napisałem, że będzie się działo. *pogrubienie moje
robertus Opublikowano 8 Września 2020 Autor Opublikowano 8 Września 2020 Takie przeróbki dużych piankowych EDF na jety są bardzo popularne na zachodzie, gdzie ludziom się nie chce budować od podstaw. Sam nie wiem, z jednej strony sprawdzona konstrukcja w piance to jeden problem z głowy. Ale ja lubię budować. Najsampierw to muszę znaleźć dobre lotnisko w rozsądnej odległości, do godziny jazdy samochodem.
Andrzej Klos Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 3 godziny temu, RAFALR30 napisał: ... Firma Freewing wypuściła na rynek Mig29 2xEDF80 ...także przerobiono go na napęd odrzutowy ? MiG29 wlasnie nabylem (razem z MiG21) ? ? ? . Bedzie tylko troche roboty z przemalowaniem na Polska wersje i znowu sie Wilk opozni.
JacekCichy Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 Świetna robota Piotrze i Robercie YT mi polecił zanim trafiłem na temat na forum.
Benek1981 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Witam. Bardzo fajne i informacyjne filmy dla początkujących lub zainteresowanych turbinami spalinowymi. Technologia już jest do przodu i niekoniecznie turbiny startowane gazem rozpędzają turbinę szybciej niż nowej generacji turbiny kero ?
solainer Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 Możesz podać przykład. Z tego co zauważyłem obsługując nowe turbiny Jetcata z serii Rx, Kingtecha g2, Jetpola z zabudowanym kerostartem to żadna z nich nie startuje szybciej niż poczciwe dziadki Jetcata serii Se na gazie. Samo grzanie świecy trwa dłużej niż cała sekwencja rozruchu na razie.
Benek1981 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Cześć. Ja nie jestem oczywiście specjalistą w turbinach tylko coś tam już wiem i widziałem. Niestety już nie pamiętam dokładnie czy to był Kingtech G3/G4 czy nowy Swiwin ale jak chcesz to mogę się dopytać. Ogólnie mowiąc to masz rację, że gazowa turbina może dojść do obrotów jałowych szybciej niż kero ale są wyjatki od wszystkiego. Widziałem już tak wolne turbiny startowane gazem, ze nawet stara turbinka kero była szybsza ?
Rekomendowane odpowiedzi