Jump to content

F-4 Phantom II - kompilacja lądowań


AKocjan
 Share

Recommended Posts

Arek, wydaje mi się, że nie rozumiesz jak działa forum i udostępniasz swoje filmy czy tematy podobnie jak na fejsbooku, jak osobne byty, pojedyncze posty.

Powiedz mi jaką wartość dodaną wg Ciebie ma takie tworzenie osobnych tematów na pojedyncze newsy z Twojego modelarstwa?

Czy nie wygodniej dla Ciebie by było jakbyś założył jeden wątek poświęcony modelowi, gdzie byś umieszczał wszystkie informacje o modelu, jego modyfikacji, pytaniach i rozważaniach (choćby o nowych bateriach), lub filmach z lotów itp.

Wytłumacz mi to proszę, bo np ja i wielu użytkowników forum traktuje wątki jako taki log dla modelu od początku powstania do emerytury. Wszystko jest w jednym miejscu, łatwo znaleźć i łatwo zaobserwować historię modelu.

To jest pomocne dla siebie i dla innych.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, AKocjan napisał:

kompilacja lądowań modelem EDF 


 

 

Bardzo ladnie wychodza Ci te ladowania, szczegolnie wytrzymania na "High Alpha" ?.  Skrzydla prawie Delta, troche pomagaja.

 

 

33 minuty temu, robertus napisał:

Arek, wydaje mi się, że nie rozumiesz jak działa forum i udostępniasz swoje filmy czy tematy podobnie jak na fejsbooku, jak osobne byty, pojedyncze posty.

Powiedz mi jaką wartość dodaną wg Ciebie ma takie tworzenie osobnych tematów na pojedyncze newsy z Twojego modelarstwa?

Czy nie wygodniej dla Ciebie by było jakbyś założył jeden wątek poświęcony modelowi, gdzie byś umieszczał wszystkie informacje o modelu, jego modyfikacji, pytaniach i rozważaniach (choćby o nowych bateriach), lub filmach z lotów itp.

Wytłumacz mi to proszę, bo np ja i wielu użytkowników forum traktuje wątki jako taki log dla modelu od początku powstania do emerytury. Wszystko jest w jednym miejscu, łatwo znaleźć i łatwo zaobserwować historię modelu.

To jest pomocne dla siebie i dla innych.

 

Ja z kolei nie widze nic zlego w tym akurat filmie, wielu kolegow mogloby sie nauczyc jak podchodzic do ladowania i samego ladowania.  Nie widze roznicy pomiedzy tym filmem albo np Kraksa, ta sama idea. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Andrzej Klos napisał:

Ja z kolei nie widze nic zlego w tym akurat filmie, wielu kolegow mogloby sie nauczyc jak podchodzic do ladowania i samego ladowania.  Nie widze roznicy pomiedzy tym filmem albo np Kraksa, ta sama idea. 

Ja też nie mam nic przeciwko samym filmom. Chodzi mi o ich organizację i aktywność Arka na forum, której nie rozumiem. Mówiąc wprost, dla mnie to chaos informacyjny.

Link to comment
Share on other sites

 

 

34 minuty temu, Andrzej Klos napisał:

Bardzo ladnie wychodza Ci te ladowania, szczegolnie wytrzymania na "High Alpha" ?.  Skrzydla prawie Delta, troche pomagaja.

Tak ten model bardzo dobrze zachowuje się na większych kątach natarcia, można nim bezpiecznie unieść nos do góry podczas lądownia, przy zachowaniu pełnej kontroli nad sterami.  

32 minuty temu, robertus napisał:

Ja też nie mam nic przeciwko samym filmom. Chodzi mi o ich organizację i aktywność Arka na forum, której nie rozumiem. Mówiąc wprost, dla mnie to chaos informacyjny.

"Filmy modelarskie" - w takim razie tutaj co wrzucamy ? 
Zrobię osobny temat  w dziale EDF na takie filmy

Link to comment
Share on other sites

Już Ci kiedyś pisałem o tym. Jeśli mogę zaproponować. Załóż wątek o Phantomie i tam umieszczaj wszystko co dotyczy tego modelu. Począwszy od informacji o parametrach przez rozterki o baterii do lotów. Dla przykładu, kliknij w ten link moja flota co jest w moim podpisie. Zobaczysz moje wszystkie samoloty jakie zrobiłem. Klikniesz tam i skoczysz do wątku o konkretnym samolocie i będzie tam wszystko co dotyczy tego samolotu. Budowa, pytania, filmy.
To taka moja propozycja, żebyś prowadził bardziej spójny log modelu, bo jako widz chciałbym się dowiedzieć czegoś o Twoich samolotach i ich przeróbkach. A tak rozdrabniasz się i wyrzucasz filmy z lotów gdzie indziej pytasz o baterię i nie wiem co jeszcze gdzie indziej, jesteś i wszędzie i nigdzie na forum.



  • Dzięki 1
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, RAFALR30 napisał:

Na zwolnionym tempie widać, że podwozie wykonuje na trawiastym pasie kawał ciężkiej roboty. Nadal masz fabryczne mocowania podwozia czy wzmacniałeś? Jak oceniasz te mechanizmy Freewinga?

W przednim podwoziu wymieniłem sworzeń (oryginalny był dość twardy i pękł przy oblocie - twarde lądowaniu na przednie kółko xd). Obecny Jest zrobiony ze stali o znacznie mniejszej twardości, dzięki czemu się nie łamie tylko wygina (po twardym przyziemieniu trzeba prostować ...).

Główne podwozie jest oryginalne, z nim żadnych problemów nie mam. Co najwyżej czasem trzeba dokręcić śruby. To w sumie tyle.

Ogólnie jestem zadowolony.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, AKocjan napisał:

Główne podwozie jest oryginalne, z nim żadnych problemów nie mam. Co najwyżej czasem trzeba dokręcić śruby. To w sumie tyle.

To może warto posmarować klejem do śrub i praktycznie zapomnieć o dokręcaniu? :) W Wicherku miałem połączenia na ZAP'a i po 3 latach ciężko było odkręcić śruby od popychaczy w beczułkach od sterów. Chociaż może dokręcenie co jakiś czas to nie jakiś problem, a jak nie zmienisz na spalinę to raczej w locie nie wyleci :P, mimo wszystko ja bym dał.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, czarobest napisał:

To może warto posmarować klejem do śrub i praktycznie zapomnieć o dokręcaniu? :) W Wicherku miałem połączenia na ZAP'a i po 3 latach ciężko było odkręcić śruby od popychaczy w beczułkach od sterów. Chociaż może dokręcenie co jakiś czas to nie jakiś problem, a jak nie zmienisz na spalinę to raczej w locie nie wyleci :P, mimo wszystko ja bym dał.

@czarobest pewnie, że można. Ale tak jak zauważyłeś nie jest to jakiś wielki problem z tymi śrubami. 

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.