Hotpoint Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 Witam. Chciałbym zapytać o to czy ktoś miał do czynienia w ww. silnikiem. Dziwną rzeczą jest praktycznie kompletny brak informacji w necie na jego temat. Znalazłem 2 filmiki i 2 krótkie tematy na amerykańskim forum. Strzelam, że powodem tego jest: niska moc = niska popularności. Silnik obecnie jest na promocji i można go kupić niemal w cenie chinczyka DLE 120, a że lubię promocje to sobie kupiłem ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 16 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Ciekawe czy cylindry odpadną ? I porównanie z DLE 130. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Cześć. Gratuluję zakupu. Zdarzały się pęknięcia pod cylindrem pierwszego modelu jednocylindrowego GT-60- "albowiem ,gdyż ,ponieważ" korpus był odlewany w całości i czasami pękał wskutek naprężeń. Nowsza wersja 60-tki a także 120-stka jest już produkowana jako dzielona , cylinder jest skręcany z resztą odlewu czteroma śrubami. Czy ten silnik jest sprzedawany bez tłumików? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 16 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Tak, silnik niestety golas. Tylko to co widać na fotkach. Tłumiki z widocznego DLE pasują do OS'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 A miałem przyjemność widzieć na pikniku tak ładnie równiutko wokoło pęknięty cylinder w GT 60 Trochę to przykre że tak renomowana firma dała taką plamę...ważne że poprawili. Ładny ten motor, ciekawe czy będzie "kopał" w drugą stronę przy zapalaniu jak to miała w zwyczaju GT 60 -tka. Osiągi, wagę ma inne/lepsze jak średnia tej klasy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 16 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Silnik 2450 g Zapłon 150g Moc 10 KM przy 7000 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 17 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 16 godzin temu, Shock napisał: A miałem przyjemność widzieć na pikniku tak ładnie równiutko wokoło pęknięty cylinder w GT 60 Trochę to przykre że tak renomowana firma dała taką plamę...ważne że poprawili. Ładny ten motor, ciekawe czy będzie "kopał" w drugą stronę przy zapalaniu jak to miała w zwyczaju GT 60 -tka. Osiągi, wagę ma inne/lepsze jak średnia tej klasy ? Dwie GT60 na lotnisku, dwie zachorowały na cylindritis, jedna naprawiona też długo nie pochodziła Palenie to też był totolotek, raz w prawo ,raz w lewo gdzieś wyczytałem że konstrukcja zapłonu była pod kątem rozruchu rozrusznikiem także pod ręką była za mała prędkość kątowa i silnik palił w drugą stronę. Oby GT120 chodził długo i bez awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 17 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 Najwyżej będę latał na wstecznym ? Warto dodać, że OS ma na 100% okrojony zapłon RCEXL. Porównałem z zapłonem z DLE. Te same wymiary, itd. Jedyne różnice to w OS brak wyjścia na tacho oraz brak sprężynek w fajce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetfan Opublikowano 17 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 > Jedyne różnice to w OS brak wyjścia na tacho oraz brak sprężynek w fajce. Ciekawa sprawa, obie rzeczy są istotne, tacho - wiadomo, a sprężynka w fajce, wg moich doświadczeń, mimo, że mała ale powoduje dużą różnicę. W DLE, bez niej zakłócenia były na tyle duże, że serwa poruszały się losowo wg własnej woli, w dowolnych kierunkach. Dość dużo czasu mi zajęło by znaleźć przyczynę. Sprężynkę wcześniej wyjąłem bo uznałem, że nie jest potrzebna i fajka łatwiej wchodzi na świecę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2021 Poleciał ten OS w jakimś modelu? Już rok minął od ostatniego wpisu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanisław z Gdańska Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 Kolega kiedyś latał na OS GT-55. Była to pierwsza wersja 55-ki, zasysana przez wał korbowy z monolityczny cylindrem. Był zachwycony pracą tego silnika do momentu, kiedy na biegu jałowym, cylinder oderwał się od dolnej części karteru i spadł na ziemię. Po wymianie uszkodzonych elementów, cylinder ponownie urwał się.............. Potem producent wprowadził OS GT-60, z głowicą przykręcaną na śruby i gaźnikiem w tylnej części karteru silnika, podobnie jak w DA, DL, DLE, DLA i wielu innych silnikach benzynowych. Według mojej wiedzy w OS GT-60 cylindry nie odrywały się. Przypuszczam, że część Kolegów nagminnie obrywające się cylindry w OS GT-55 niesłusznie przypisuje zupełnie innemu silnikowi tj. OS GT-60. Jeżeli jestem w błędzie to proszę mnie poprawić. Staszek Jamroż Na skutek braku wiarygodnych informacji na temat OS GT- 60, kupiłem w Nastiku nowy DA-60. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi