Jump to content
Sign in to follow this  
chowane podwozie

Tłumik do Super Tiger`a G 35 - 5,8 cm 3

Recommended Posts

Poszukujemy tłumika do Super Tiger`a G 35 - 5,8 cm 3, jego zwłok,🙏 tudzież członków , które z niego zostały , a nadają się jeszcze do reanimacji lub pobrania miary...May Day.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By pawellis19@gmail.com
      Witam,
      na forum jestem nowy, poszukuję informacji (różnych) na temat spalinowych silników modelarskich, mam nadzieję że pomożecie.
       
      Od paru lat tworzę, testuję itp różne modele silników, i pojazdów. Mam dostęp do bogatego parku maszynowego i nie małe umiejętności w projektowaniu i konstruowaniu. Niestety mało obycia mam z latającymi modelami RC z spalinowymi silnikami w realnym użytkowaniu.
      Razem z kolegą z pracy chcielibyśmy stworzyć coś takiego od podstaw.
      Tak, wiem ile rzeczy trzeba wziąć pod uwagę, i nie, nie jest to słomiany zapał z przelotną chęcią "stworzenia" czegoś nieziemskiego.
      Coś w tej kwestii się nam udało...
       
      Nie mniej jednak potrzebuję paru (no może trochę więcej) informacji.
      Uprzedzam, że mogą to być pytania banalne i na większość z nich po części znam odpowiedź, ale chciałbym żeby wypowiedzieli się w tym temacie inni, bardziej zaawansowani użytkownicy spalinówek, a nóż może coś mi umknęło: 
       
      1) Wady i zalety silników spalinowych w modelach? Wasza opinia.   2) Wpływ silnika spalinowego na sterowność modelu?   3) Czy rodzaj modelu wykonanie i konstrukcja ma wpływ na dobór silnika spalinowego? Jasne że ma, bardziej chodzi o to; jaki wpływ?   4) Czego Wam brakuje w siniku spalinowym w modelu? Np. funkcja ładowania baterii lub zasilania, rozrusznik itp.   5) Najważniejsze wg Was parametry silnika modelu (moc, pojemność, skok, obroty)? Które z nich mają wg Was największe znaczenie a które drugorzędne.    6) Dlaczego w silnikach do modeli latających (a przynajmniej w większości) skok tłoka jest większy niż jego średnica (w "normalnej" wielkości samolotach jest odwrotnie)?
      To już pytanie bardziej techniczne ale niezwykle znaczące!   7) Czy gaźnik to jedyne rozsądne rozwiązanie?
      Chodzi mi o to że w większości spalinówek o małej pojemności stosuje się gaźnik, jednak w dużych modelach przy zastosowaniu silników o dużej pojemności spotkałem się z wtryskiem. Co Wy na to? ma to sens? Czy w ogóle ktoś z Was miał z czymś takim odczynienia?   8) Czy jeśli chodzi o pojemność silnika, lepiej wypadają wielocylindrowe jednostki, czy jednocylindrowe?
      Właściwie to powinienem zadać pytanie na podstawie przykładu: Lepszy silnik 2-cylindrowy czy silnik o tej samej pojemności ale 4-cylindrowy? -proszę to traktować jako przykład!   Będę miał jeszcze parę pytań, ale na początek te wystarczą. Uprzejmie proszę o unikanie odpowiedzi które nie wnoszą nic sensownego w powyższy temat
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.