Konrad_P Opublikowano 27 Listopada 2020 Opublikowano 27 Listopada 2020 Nadawca się na pewno pomylił chcąc wysłać nową etykietę, bo prawdopodobnie nie wiedział. Dopiero po kontakcie z przewoźnikiem dostał taką informację że nie trzeba nowej bo to zwrot. Zwykła naturalna sprawa.
maxiiii Opublikowano 27 Listopada 2020 Opublikowano 27 Listopada 2020 Teraz, Konrad_P napisał: Nadawca się na pewno pomylił Być może.
mario70 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2020 No i niestety kolejne kłopoty z DHL. Dwa razy rozmawiałem z infolinią - za pierwszym razem potwierdzili, że nie ma czegoś takiego jak "zwrot na tej samej etykiecie" (przynajmniej przy wysyłkach zagranicznych więc Holendra też wprowadzili w błąd) i jednocześnie podali mi dodatkowy koszt wysyłki niestandardowej. Za drugim razem podali mi całkowity koszt i jednocześnie poinformowali, że muszę się udać do najbliższego i centrum logistycznego bo tyko tam odbiorą ode mnie przesyłkę ponad gabarytową. No to pojechałem - a tam miła pani, po wprowadzeniu danych mówi mi, że nie wyśle mi tej paczki bo system nie pozwala na wprowadzenie takiego rozmiaru i ona tego nie przeskoczy. Abyście mieli całkowity obraz sytuacji to dodam, że kontaktowałem się też z innymi przewoźnikami i wszędzie to samo - za duży rozmiar. Jedyna możliwość to jakbym miał umowę. Finalnie dogadałem się z kolegą w jego firmie i paczka pojechała UPS - koszt 300zł. PS. Revolut to świetna sprawa jednak - Gość mi przelał EUR i już mam na koncie.
cZyNo Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 To niech Holender zleci odbiór - cały proces dostawy (która okazała sie nieskuteczna) jest po ich stronie. Niech działa u siebie
mario70 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2020 Tak jak pisałem - pojechało UPS i kasa za odsyłkę na koncie. Ten temat więc zamknięty.
FockeWulf Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Dlatego w takiej sytuacji trzeba rozmawiać zawsze że sprzedawcą jako stroną umowy. Niech on już się męczy z kurierem, z którym zdecydował się współpracować...
mario70 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 Podsumowując temat mogę poinformować o pozytywnym zakończeniu. Dzisiaj właśnie otrzymałem nowy model. Karton, poza drobnym rozdarciem w jednym z narożników, nie mającym wpływu na jego sztywność, wyglądał tak jak powinien. Także tym razem przewoźnik się spisał. Nikomu nie życzę takich historii ale jednocześnie mamy przykład jak solidny sprzedawca potrafi załatwić sprawę szybko i tak aby klient był zadowolony (sam byłem zdziwiony, że miał 2 takie same modele na stanie).
Konrad_P Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 No to teraz poprosimy wątek o budowie modelu z oblotem włącznie. 1
extra67 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Cale szczescie ze tak sie zakaczylo.Mam nadzieje ze zobacze go kiedys na zywo.Pozdrowienia z Wiecborka.
Boogie Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Jak chcesz mieć części zamienne to zestaw który miałeś u siebie jest w sprzedaży za 250 euro
mario70 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 Całkiem możliwe Moja przesyłka UPS zwykły standard doszła do NL wczoraj czyli szybciej niż do PL DHL wysłana 2 dni wcześniej. A co do budowy i oblotu to pewnie jeszcze trochę potrwa (wreszcie mogę spokojnie kompletować osprzęt) - po drodze mam jeszcze do dokończenia Extrę SC 1,7m elektryk.
Rekomendowane odpowiedzi