homer28 Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 Witam chciałbym zasięgnąć opini na temat silników Irvin warto kupić trwałe lepsze od os maxow?
yarun Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 haha dobre pytanie można było by je zadać tak czy glina made in china jest lepsza od osmaxsa ? zaznaczam że osy robione są w Japonii niby ludzie tam mieszkający też mają skośne oczy ale oryginalne a nie podrabiane a na to możesz odpowiedzieć sobie sam
czarobest Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 Nie oceniałbym tak negatywnie tych silników (chyba że źle zrozumiałem). Słyszałem raczej dobre opinie o tych silnikach, nawet bardzo dobre, aczkolwiek nie posiadałem. Zresztą dużo też na pewno zależy od modelu, bo OS też miał wpadki i nawet tu na forum w przypadku np. benzyn widziałem opinie, że lepiej wziąć "Chińczyka". ASP były chińskie, ale znowu prawidłowo użytkowane będą w większości wypadków się sprawdzać, sam mam i uważam że chodzi to dobrze. Dużo oleju, troszkę rycyny i będzie chodziło na pewno długo . Jednak jest jeszcze jedna rzecz, Irvine to przecież angielska firma, do tego przejętą później przez OS'a .
witold_pi Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 Yarun ciekaw jestem ile ich masz i ile z nich eksploatowałeś oraz gdzie to niby są robione w Chinach?
homer28 Opublikowano 26 Marca 2021 Autor Opublikowano 26 Marca 2021 No właśnie pisze na nich made in england to chyba angielski wyrób?
yarun Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 jak większość wie zajmuję się silnikami od strony produkcyjnej i proponuje Ci zorientować się np w temacie chromu technicznego gdzie go można wykonać jakie są regulację prawne ze strony unii europejskiej jakie ograniczenia bo z mojej wiedzy można to dobrze wykonać na Ukrainie i Chinach w Europie są takie restrykcje prawne że może funkcjonować głównie chromowanie dekoracyjne więc to made in england poddał bym pod wątpliwość kolejny temat koszty pracy w chinach a w Anglii no i w końcu jak to większość IMPORTERÓW którzy nazywają się producentami produkują w chinach pod własną marką bo jak wiadomo nabić napis to nie problem oraz gość Arne Hende sprzedawał motorki które dla niego wykonywali Ukraińcy ..... witold_pi zostawię to bez komentarza bo mocy nigdy dość i lepiej dać większy motor niż instrukcja podaje
Grzesiek Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 Powiem tak.Pracowałem w firmie automotiv gdzie robiliśmy podzespoły dla takich marek jak Audi,Opel,Mercedes ,BMW oraz Maybacha.Wszystko było robione w polsce od podstaw.Powiem więcej mieliśmy oddzialy w Romunii.Ale przejdzmy do meritum.Wszystko było etykietowane :MADE IN GERMANY.To samo jest z silnikami IRWIN.MADE IN ENGLAND.?.A w żeczywistości China.Skonczyły sie czasy Panie Witoldzie gdzie faktycznie to co pisalo było tam produkowane.A jak ktoś mysli inaczej to jest naiwny do kwadratu.
Granacik Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 A jeśli dana firma europejska jest właścicielem 100% udziałów jakiejś fabryki w Azji? Nie zleca produkcji podwykonawcy tylko wytwarza w swojej fabryce ulokowanej na innym kontynencie? A ta fabryczka produkuje wyłącznie dla swojego właściciela. Znam taką jedną. Mają swoją odlewnię i kuźnię. Półfabrykaty z takiej fabryczki potem wędrują do fabryki w Europie i tu dokonywana jest finalna obróbka. To jak to określić?
psiwak Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 Silniki kiedyś były produkowane w UK, niestety nie wytrzymały konkurencji i ostatecznie Irvine został przejęty przez OŚ Maxa jeżeli dobrze pamietam. do polski w latach 90 zaczął je sprowadzać p. Wojciech K. kolega używał i nie narzekał, wytrzymały i dobry gaźnik miał. Nie mam opinii o jakości po przejęciu przez OS’a ale nie należało by się spodziewać poprawy tylko cięcia kosztów....
MASK Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 To nie jest tak, że można sobie napisać na produkcie co się chce. Napis Made In Cośtam jest regulowany przez przepisy celne. Np. w USA nieprawidłowe oznakowane pochodzenia produktu może skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami nałożonymi przez odpowiedni urząd. Jeśli więc np. Irvine sprzedawany w USA ma napis Made in England, to tak jest. Oczywiście nie oznacza to, że nie można pochromować tulei w na przykład Chinach, bo to proces, który nie zmienia charakteru części, a tylko ją ulepsza. BTW, niektóre OS'y mają napis Made in China
Granacik Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 36 minut temu, MASK napisał: Np. w USA nieprawidłowe oznakowane pochodzenia produktu może skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami nałożonymi przez odpowiedni urząd. Aha... No to sami powinni się banować za napisy "Made in USA assembled in China". Hipokryci.
MASK Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 5 minut temu, Granacik napisał: Aha... No to sami powinni się banować za napisy "Made in USA assembled in China". Hipokryci. Raczej "Designed in USA Assembled in China". Ale jeśli to prawda co piszesz, to poproszę o zdjęcie O mam:https://www.cnbc.com/2015/06/03/some-almay-simply-american-makeup-made-in-china.html Ale to, zdaje się, nie oznacza pochodzenia towaru w sensie celnym:https://www.ftc.gov/tips-advice/business-center/guidance/complying-made-usa-standard
Granacik Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 mówisz masz https://philebersole.wordpress.com/2014/11/26/assembled-in-the-usa-but-made-in-china/ tego typu zagrań znajdziesz mnóstwo.
MASK Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 33 minuty temu, Granacik napisał: mówisz masz https://philebersole.wordpress.com/2014/11/26/assembled-in-the-usa-but-made-in-china/ tego typu zagrań znajdziesz mnóstwo. Haha, niezle. Musimy się pilnować Jestem jednak przekonany, że prawnie wymagane znaczki "Made in ..." są tam gdzie trzeba
homer28 Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Opublikowano 27 Marca 2021 Podobno starsze silniki Irvine red były w Anglii produkowane a po przejęciu przez os maxa maja prawie to samo co os max tylko ze nazwa inna no i cena
d9Jacek Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 45 minut temu, homer28 napisał: starsze silniki Irvine red były w Anglii były, w takie silniki Irvina 40 zamiennie z MFA 40 były wyposazane kity helikoptera MFA 500 Sport konstrukcji J.Morleya....wtedy to były dobre silniki , jakie teraz są to nie wiem.. ale jest pewna prawidłowośc...bez wzgledu na producenta silniki z końca lat 70- tych i 80 tych przy prawidłowej eksploatacji byłe znacznie trwalsze
witold_pi Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 To znaczy ,że chromowane lufy do kałachopochodnych nie są robione w Radomiu tylko w kitajcach ? Mam m in. ostatnią wersję 40 w kolorze MAROONED (tak brzmi prawidłowo jego nazwa), i nie ma chromu! Jest? produkowany pezez OSa i tyle w temacie. Bierz śmiało Irvina, części są jeszcze dostępne i w miarę tanie.
homer28 Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Opublikowano 27 Marca 2021 Dzięki Kolego Za Info w stolicy Irvinga Uk można na ebay kupić naprawde fajne silniki za dobre pieniądze
witold_pi Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 Tak tylko w obajtkowie dowalają vat i cło choć pismedia trabią coś innego!
Rekomendowane odpowiedzi