Skocz do zawartości

Opinie Silnik Irvine 40 red


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

haha dobre pytanie można było by je zadać tak 

czy glina made in china jest lepsza od osmaxsa ? zaznaczam że osy robione są w Japonii niby ludzie tam mieszkający też mają skośne oczy ale oryginalne a nie podrabiane 

a na to możesz odpowiedzieć sobie sam 

Opublikowano

Nie oceniałbym tak negatywnie tych silników :) (chyba że źle zrozumiałem). Słyszałem raczej dobre opinie o tych silnikach, nawet bardzo dobre, aczkolwiek nie posiadałem. Zresztą dużo też na pewno zależy od modelu, bo OS też miał wpadki i nawet tu na forum w przypadku np. benzyn widziałem opinie, że lepiej wziąć "Chińczyka". ASP były chińskie, ale znowu prawidłowo użytkowane będą w większości wypadków się sprawdzać, sam mam i uważam że chodzi to dobrze. Dużo oleju, troszkę rycyny i będzie chodziło na pewno długo :)

 

Jednak jest jeszcze jedna rzecz, Irvine to przecież angielska firma, do tego przejętą później przez OS'a :D

 

Opublikowano

jak większość wie zajmuję się silnikami od strony produkcyjnej i proponuje Ci zorientować się np w temacie chromu technicznego gdzie go można wykonać jakie są regulację prawne ze strony unii europejskiej jakie ograniczenia bo z mojej wiedzy można to dobrze wykonać na Ukrainie i Chinach w Europie są takie restrykcje prawne że może funkcjonować głównie chromowanie dekoracyjne więc to made in england poddał bym pod wątpliwość 

kolejny temat koszty pracy w chinach a w Anglii no i w końcu jak to większość IMPORTERÓW którzy nazywają się producentami produkują w chinach pod własną marką bo jak wiadomo nabić napis to nie problem 

oraz gość Arne Hende sprzedawał motorki które dla niego wykonywali Ukraińcy .....

 

witold_pi  zostawię to bez komentarza bo mocy nigdy dość i lepiej dać większy motor niż instrukcja podaje 

Opublikowano

Powiem tak.Pracowałem w firmie automotiv gdzie robiliśmy podzespoły dla takich marek jak Audi,Opel,Mercedes ,BMW oraz Maybacha.Wszystko było robione w polsce od podstaw.Powiem więcej mieliśmy oddzialy w Romunii.Ale przejdzmy do meritum.Wszystko było etykietowane :MADE IN GERMANY.To samo jest z silnikami IRWIN.MADE IN ENGLAND.?.A w żeczywistości China.Skonczyły sie czasy Panie Witoldzie gdzie faktycznie to co pisalo było tam produkowane.A jak ktoś mysli inaczej to jest naiwny do kwadratu.

Opublikowano

A jeśli dana firma europejska jest właścicielem 100% udziałów jakiejś fabryki w Azji? Nie zleca produkcji podwykonawcy tylko wytwarza w swojej fabryce ulokowanej na innym kontynencie? A ta fabryczka produkuje wyłącznie dla swojego właściciela. Znam taką jedną. Mają swoją odlewnię i kuźnię. Półfabrykaty z takiej fabryczki potem wędrują do fabryki w Europie i tu dokonywana jest finalna obróbka. To jak to określić?  

Opublikowano

Silniki kiedyś były produkowane w UK, niestety nie wytrzymały konkurencji i ostatecznie Irvine został przejęty przez OŚ Maxa jeżeli dobrze pamietam. 
do polski w latach 90 zaczął je sprowadzać p. Wojciech K.

kolega używał i nie narzekał, wytrzymały i dobry gaźnik miał. 
Nie mam opinii o jakości po przejęciu przez OS’a ale nie należało by się spodziewać poprawy tylko cięcia kosztów....

Opublikowano

To  nie jest tak, że można sobie napisać na produkcie co się chce. Napis Made In Cośtam jest regulowany przez przepisy celne. Np. w USA nieprawidłowe oznakowane pochodzenia produktu może skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami nałożonymi przez odpowiedni urząd. Jeśli więc np. Irvine sprzedawany w USA ma napis Made in England, to tak jest. Oczywiście nie oznacza to, że nie można pochromować tulei w na przykład Chinach, bo to proces, który nie zmienia charakteru części, a tylko ją ulepsza.

BTW, niektóre OS'y mają napis Made in China ;) 

Opublikowano
36 minut temu, MASK napisał:

Np. w USA nieprawidłowe oznakowane pochodzenia produktu może skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami nałożonymi przez odpowiedni urząd.

 

Aha... No to sami powinni się banować za napisy "Made in USA assembled in China". Hipokryci. :) 

Opublikowano
5 minut temu, Granacik napisał:

 

Aha... No to sami powinni się banować za napisy "Made in USA assembled in China". Hipokryci. :) 


Raczej "Designed in USA Assembled in China". Ale jeśli to prawda co piszesz, to poproszę o zdjęcie ;)

O mam:
https://www.cnbc.com/2015/06/03/some-almay-simply-american-makeup-made-in-china.html
Ale to, zdaje się, nie oznacza pochodzenia towaru w sensie celnym:
https://www.ftc.gov/tips-advice/business-center/guidance/complying-made-usa-standard

Opublikowano

Podobno starsze silniki Irvine red były w Anglii produkowane a po przejęciu przez os maxa maja prawie to samo co os max tylko ze nazwa inna no i cena 

Opublikowano
45 minut temu, homer28 napisał:

starsze silniki Irvine red były w Anglii

były,  w takie silniki Irvina 40 zamiennie z MFA 40   były wyposazane kity helikoptera MFA 500 Sport konstrukcji J.Morleya....wtedy to były dobre silniki , jakie teraz są to nie wiem..

ale jest pewna prawidłowośc...bez wzgledu na producenta silniki z końca lat 70- tych i  80 tych  przy prawidłowej eksploatacji byłe znacznie trwalsze

Opublikowano

To znaczy ,że chromowane lufy do kałachopochodnych nie są robione w Radomiu tylko w kitajcach ?

Mam m in. ostatnią wersję 40 w kolorze MAROONED (tak brzmi prawidłowo jego nazwa), i nie ma chromu! Jest?  produkowany pezez OSa i tyle w temacie.

Bierz śmiało Irvina, części są jeszcze dostępne i w miarę tanie.

 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.