Skocz do zawartości

Extra 300 z Extreme flight


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 224
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Wytrzymałość jak najbardziej przetestowana - model już latał w takim układzie z godzinę czasu, więc jest wszystko w porządku.

 

E tam, szkoda ;) Nie miałem ochoty kupować bateryjek :)

Opublikowano

Mały update :/

 

Po złożeniu wszystkiego do kupy, okazało się, że model jest zbytnio wyważony na przód. Nie było za bardzo jak i co cofnąć do tyłu. Pomyślało się trochę i zrobiłem półkę na pakiet w ogonie - zaraz przy serwach.

 

Kupiłem pakiet 2s 2200mAh reklamowanej na forum firmy Energy Power. Przedlużyłem kable, chcę go podładować. I pupa :/ Pakiet ma 1.4v - po 0.7v na celę :( Jutro jadę go oddać/wymienić. I chyba wrócę do Dualsky :)

 

Ale faktem jest, że ze 100g pakietem 2200 mAh w ogonie model wyważa się w 1/3 skrzydła bezproblemowo teraz. Powinno być dobrze, minimalnie tylko ciężej :)

Opublikowano
...E tam, szkoda ;) Nie miałem ochoty kupować bateryjek :)

No to teraz będziesz kupował paliwko :D A bateryjki coraz tańsze więc w takim modelu spalinowy motor nie ma wg mnie większego sensu.

Opublikowano

Tymbardziej, że model był pieknie odchudzony i nie trzeba tam było wielkiego silnika na 4S i silniczku z Chin poezja :mrgreen: Kupiłem ostatnio w HC pakiety z mozliwoscią ładowania 5C podpinam do ładowarki kilka minut i gotowe :D mając 2 pakiety mozna latać aż do ich śmierci naturalnej

Opublikowano
Tymbardziej, że model był pieknie odchudzony i nie trzeba tam było wielkiego silnika na 4S

Właśnie o to mi chodziło.

Szkoda też całej pracy włożonej przez poprzedniego właściciela mającej na celu maxymalne odchudzenie tej extry.

Opublikowano

Z mojej strony temat extry jak narazie zamknięty. Dziś coś pokopało w locie, jakieś zakłócenie czy coś, w efekcie mam całe skrzydła i kadłub od ogona aż do spływu skrzydeł. Reszta to puzzle. Nie mam na razie ochoty odbudowywać. Zobaczymy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hehe ;)

 

Właśnie - rezerwacje możesz odwołać. 1000zł poszło na naprawę Twingo :/

 

A co do przymiarek - chciałbym benzynę akro, tak jak ma Tomek Edge czy coś podobnego. Ale wcześniej potrenować na czymś mniejszym - Extra, Kabriolin. Po co mam rozwalić z powodu braku umiejętności.

Opublikowano

Marcin koszty niemal takie same , a duży lata lepiej.

Odpuść sobie Kabrio....coś...tam .

Bierz Yak 50CC + silnik Turninga i wyjdzie niewiele więcej , a radochy z latania , nieocenione.

 

A cenowo 1600 zł Yak (900zł jak bedzie ww Word RC) , 700zł silnik, serwa TP 996r (6 sztuk) 300zł włączniki , pakiety 300zł, odbiornik masz .

 

Razem 2900

 

 

Kabrio....coś...tam wyjdzie 1800.

Niby tysiączek do przodu ,ale to całkiem inna jazda .

Maciek przesiadł się z modeli 1500mm od razu na 2200m i stwierdzi to co wszyscy.

Duże jest łatwiejsze w lataniu.

Jak nie przesadzisz z wychyłami sterów to bym powiedział , latanie trenerkiem.

Taka krowa w powietrzu.

 

Nawet się nie zastanawiaj.

A trenować to masz 3 miesiące , teraz przy kompie.

W sam raz aby na wiosnę wyjść na lotnisko i pozałamywać kolegów.

Nie bądź głupi po co przepłacać.

2900 to mniej niż 1800 + 2900 które i tak w końcu wydasz.

To niemal jak kupowanie radia 5 kanałowego , jak za chwilę trzeba do modelu 7 kanałów.

 

Posłuchaj takiego samego lamera w lataniu jak Ty i zrób co trzeba! :D

Opublikowano
Niby tysiączek do przodu ,ale to całkiem inna jazda .

I tu poprę Tomka w 100%, ta adrenalina, przyjemność z latania... Metanol to Ci kichnie, prychnie a benzynka tylko warczy :D I ten tysiączek... Jak polatasz 2-metrowcem to stwierdzisz, że nawet jakbyś wydał jeszcze tysiąc więcej to nie pożałujesz.

Opublikowano

Kabriolina mam w garażu ;) Wystarczy wsadzić silnik i można latać. Ale mam tylko jednego 4takta OS 70, to go zostawie w Extrze :)

 

I wiem, że duży lata lepiej. Z doświadczenia ;)

Opublikowano

Tu Maciek Tomek ma rację nie pękaj Stary tylko buduj od razu 50 cc benzyniaka. Powiem tak, byłem na oblocie mojego yaka w Puławach u Tomka i u nich pas jest jak na lotnisku wąski względem samolotu i miałem pełne pory ale ten samolot poprostu sam wylądował. Co do braku umiejętności ja też jeszcze nie wywijam nad samą Matką Ziemią (ale trenuję :D ) więc bez obaw naprawdę frajda z latania 2.2 m jest niesamowita :mrgreen:

Opublikowano

Dobra, chłopaki. Koniec OT.

 

Na Extrze i Parkmasterze mam się nauczyć podstawowych zasad akrobacji itp. I dopiero się przesiądę na coś większego ;)

 

Howgh :)

Opublikowano

Extra po uderzeniu wyglądała tak :

DSC02840.jpg

 

Nie wyglądało to tak źle, póki folia trzymała :)

 

Po zerwaniu folii, i złapaniu wstępnym, na CA, podstawowych elementów zacząłem kombinować jak całość poskładać do kupy. Padło na oklejenie balsą 2mm boków kadłuba.

 

p1035314.th.jpg.

 

Oczywiście z przodu dociąłem do długości, żeby nie wydłużać modelu ;)

Trochę szlifowania, oklejania

p1035315.th.jpg

 

i w efekcie aktualnie model wygląda tak:

 

p1125318.jpg

 

Zostaje dorobić pasek niebieskiej folii wzdłuż kadłuba, zamocować silnik i zbiornik paliwa i przykręcić podwozie. No i odbiornik. Model w tej chwili waży 1500g. Doliczając napęd (silnik, śmigło, kołpak, zbiornik) oraz odbiornik, liczę, że wyjdę 2500 bez paliwa. 70tka powinna to pociągnąć, choć z minimalnym zapasem ;)

 

Chyba jednak Saito 82 albo OS 91 się pojawią na tapecie ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.