elektryki_rc Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Takie foto to... proszę o foto modelu w całości !
Marcin Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 No kto jak kto, ale Ty powinienes pamietac, jak ten model wyglada w calosci Jak poskladam 'do kupy' to wrzuce fotke
Chomik Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 nieźle odchudzony a jak z wytrzymałością tego przodu ??
choina Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 A taki był fajny model pod silnik elektryczny :cry: Szkoda, że go przerobiłeś na spalinowy.
Marcin Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Wytrzymałość jak najbardziej przetestowana - model już latał w takim układzie z godzinę czasu, więc jest wszystko w porządku. E tam, szkoda Nie miałem ochoty kupować bateryjek
Marcin Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Mały update :/ Po złożeniu wszystkiego do kupy, okazało się, że model jest zbytnio wyważony na przód. Nie było za bardzo jak i co cofnąć do tyłu. Pomyślało się trochę i zrobiłem półkę na pakiet w ogonie - zaraz przy serwach. Kupiłem pakiet 2s 2200mAh reklamowanej na forum firmy Energy Power. Przedlużyłem kable, chcę go podładować. I pupa :/ Pakiet ma 1.4v - po 0.7v na celę Jutro jadę go oddać/wymienić. I chyba wrócę do Dualsky Ale faktem jest, że ze 100g pakietem 2200 mAh w ogonie model wyważa się w 1/3 skrzydła bezproblemowo teraz. Powinno być dobrze, minimalnie tylko ciężej
pilot Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 ...E tam, szkoda Nie miałem ochoty kupować bateryjek No to teraz będziesz kupował paliwko A bateryjki coraz tańsze więc w takim modelu spalinowy motor nie ma wg mnie większego sensu.
radek872 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Tymbardziej, że model był pieknie odchudzony i nie trzeba tam było wielkiego silnika na 4S i silniczku z Chin poezja :mrgreen: Kupiłem ostatnio w HC pakiety z mozliwoscią ładowania 5C podpinam do ładowarki kilka minut i gotowe mając 2 pakiety mozna latać aż do ich śmierci naturalnej
choina Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Tymbardziej, że model był pieknie odchudzony i nie trzeba tam było wielkiego silnika na 4S Właśnie o to mi chodziło. Szkoda też całej pracy włożonej przez poprzedniego właściciela mającej na celu maxymalne odchudzenie tej extry.
Marcin Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Z mojej strony temat extry jak narazie zamknięty. Dziś coś pokopało w locie, jakieś zakłócenie czy coś, w efekcie mam całe skrzydła i kadłub od ogona aż do spływu skrzydeł. Reszta to puzzle. Nie mam na razie ochoty odbudowywać. Zobaczymy.
Chomik Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Rozwaliłeś tą Extre ?? Szkoda.......
radek872 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Przyznaj się lepiej do czego robisz przymiarki, bo ta extra przy tym to jest jak breloczek do kluczy :lol2:
Marcin Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Hehe Właśnie - rezerwacje możesz odwołać. 1000zł poszło na naprawę Twingo :/ A co do przymiarek - chciałbym benzynę akro, tak jak ma Tomek Edge czy coś podobnego. Ale wcześniej potrenować na czymś mniejszym - Extra, Kabriolin. Po co mam rozwalić z powodu braku umiejętności.
Tomek Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Marcin koszty niemal takie same , a duży lata lepiej. Odpuść sobie Kabrio....coś...tam . Bierz Yak 50CC + silnik Turninga i wyjdzie niewiele więcej , a radochy z latania , nieocenione. A cenowo 1600 zł Yak (900zł jak bedzie ww Word RC) , 700zł silnik, serwa TP 996r (6 sztuk) 300zł włączniki , pakiety 300zł, odbiornik masz . Razem 2900 Kabrio....coś...tam wyjdzie 1800. Niby tysiączek do przodu ,ale to całkiem inna jazda . Maciek przesiadł się z modeli 1500mm od razu na 2200m i stwierdzi to co wszyscy. Duże jest łatwiejsze w lataniu. Jak nie przesadzisz z wychyłami sterów to bym powiedział , latanie trenerkiem. Taka krowa w powietrzu. Nawet się nie zastanawiaj. A trenować to masz 3 miesiące , teraz przy kompie. W sam raz aby na wiosnę wyjść na lotnisko i pozałamywać kolegów. Nie bądź głupi po co przepłacać. 2900 to mniej niż 1800 + 2900 które i tak w końcu wydasz. To niemal jak kupowanie radia 5 kanałowego , jak za chwilę trzeba do modelu 7 kanałów. Posłuchaj takiego samego lamera w lataniu jak Ty i zrób co trzeba!
Marek:D Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Niby tysiączek do przodu ,ale to całkiem inna jazda . I tu poprę Tomka w 100%, ta adrenalina, przyjemność z latania... Metanol to Ci kichnie, prychnie a benzynka tylko warczy I ten tysiączek... Jak polatasz 2-metrowcem to stwierdzisz, że nawet jakbyś wydał jeszcze tysiąc więcej to nie pożałujesz.
Marcin Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Kabriolina mam w garażu Wystarczy wsadzić silnik i można latać. Ale mam tylko jednego 4takta OS 70, to go zostawie w Extrze I wiem, że duży lata lepiej. Z doświadczenia
wichercat Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Tu Maciek Tomek ma rację nie pękaj Stary tylko buduj od razu 50 cc benzyniaka. Powiem tak, byłem na oblocie mojego yaka w Puławach u Tomka i u nich pas jest jak na lotnisku wąski względem samolotu i miałem pełne pory ale ten samolot poprostu sam wylądował. Co do braku umiejętności ja też jeszcze nie wywijam nad samą Matką Ziemią (ale trenuję ) więc bez obaw naprawdę frajda z latania 2.2 m jest niesamowita :mrgreen:
Marcin Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Dobra, chłopaki. Koniec OT. Na Extrze i Parkmasterze mam się nauczyć podstawowych zasad akrobacji itp. I dopiero się przesiądę na coś większego Howgh
Marcin Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Extra po uderzeniu wyglądała tak : Nie wyglądało to tak źle, póki folia trzymała Po zerwaniu folii, i złapaniu wstępnym, na CA, podstawowych elementów zacząłem kombinować jak całość poskładać do kupy. Padło na oklejenie balsą 2mm boków kadłuba. . Oczywiście z przodu dociąłem do długości, żeby nie wydłużać modelu Trochę szlifowania, oklejania i w efekcie aktualnie model wygląda tak: Zostaje dorobić pasek niebieskiej folii wzdłuż kadłuba, zamocować silnik i zbiornik paliwa i przykręcić podwozie. No i odbiornik. Model w tej chwili waży 1500g. Doliczając napęd (silnik, śmigło, kołpak, zbiornik) oraz odbiornik, liczę, że wyjdę 2500 bez paliwa. 70tka powinna to pociągnąć, choć z minimalnym zapasem Chyba jednak Saito 82 albo OS 91 się pojawią na tapecie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.