Skocz do zawartości

Extra 300 z Extreme flight


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 224
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Mały update :/

 

Po złożeniu wszystkiego do kupy, okazało się, że model jest zbytnio wyważony na przód. Nie było za bardzo jak i co cofnąć do tyłu. Pomyślało się trochę i zrobiłem półkę na pakiet w ogonie - zaraz przy serwach.

 

Kupiłem pakiet 2s 2200mAh reklamowanej na forum firmy Energy Power. Przedlużyłem kable, chcę go podładować. I pupa :/ Pakiet ma 1.4v - po 0.7v na celę :( Jutro jadę go oddać/wymienić. I chyba wrócę do Dualsky :)

 

Ale faktem jest, że ze 100g pakietem 2200 mAh w ogonie model wyważa się w 1/3 skrzydła bezproblemowo teraz. Powinno być dobrze, minimalnie tylko ciężej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymbardziej, że model był pieknie odchudzony i nie trzeba tam było wielkiego silnika na 4S i silniczku z Chin poezja :mrgreen: Kupiłem ostatnio w HC pakiety z mozliwoscią ładowania 5C podpinam do ładowarki kilka minut i gotowe :D mając 2 pakiety mozna latać aż do ich śmierci naturalnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymbardziej, że model był pieknie odchudzony i nie trzeba tam było wielkiego silnika na 4S

Właśnie o to mi chodziło.

Szkoda też całej pracy włożonej przez poprzedniego właściciela mającej na celu maxymalne odchudzenie tej extry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony temat extry jak narazie zamknięty. Dziś coś pokopało w locie, jakieś zakłócenie czy coś, w efekcie mam całe skrzydła i kadłub od ogona aż do spływu skrzydeł. Reszta to puzzle. Nie mam na razie ochoty odbudowywać. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hehe ;)

 

Właśnie - rezerwacje możesz odwołać. 1000zł poszło na naprawę Twingo :/

 

A co do przymiarek - chciałbym benzynę akro, tak jak ma Tomek Edge czy coś podobnego. Ale wcześniej potrenować na czymś mniejszym - Extra, Kabriolin. Po co mam rozwalić z powodu braku umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin koszty niemal takie same , a duży lata lepiej.

Odpuść sobie Kabrio....coś...tam .

Bierz Yak 50CC + silnik Turninga i wyjdzie niewiele więcej , a radochy z latania , nieocenione.

 

A cenowo 1600 zł Yak (900zł jak bedzie ww Word RC) , 700zł silnik, serwa TP 996r (6 sztuk) 300zł włączniki , pakiety 300zł, odbiornik masz .

 

Razem 2900

 

 

Kabrio....coś...tam wyjdzie 1800.

Niby tysiączek do przodu ,ale to całkiem inna jazda .

Maciek przesiadł się z modeli 1500mm od razu na 2200m i stwierdzi to co wszyscy.

Duże jest łatwiejsze w lataniu.

Jak nie przesadzisz z wychyłami sterów to bym powiedział , latanie trenerkiem.

Taka krowa w powietrzu.

 

Nawet się nie zastanawiaj.

A trenować to masz 3 miesiące , teraz przy kompie.

W sam raz aby na wiosnę wyjść na lotnisko i pozałamywać kolegów.

Nie bądź głupi po co przepłacać.

2900 to mniej niż 1800 + 2900 które i tak w końcu wydasz.

To niemal jak kupowanie radia 5 kanałowego , jak za chwilę trzeba do modelu 7 kanałów.

 

Posłuchaj takiego samego lamera w lataniu jak Ty i zrób co trzeba! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tysiączek do przodu ,ale to całkiem inna jazda .

I tu poprę Tomka w 100%, ta adrenalina, przyjemność z latania... Metanol to Ci kichnie, prychnie a benzynka tylko warczy :D I ten tysiączek... Jak polatasz 2-metrowcem to stwierdzisz, że nawet jakbyś wydał jeszcze tysiąc więcej to nie pożałujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu Maciek Tomek ma rację nie pękaj Stary tylko buduj od razu 50 cc benzyniaka. Powiem tak, byłem na oblocie mojego yaka w Puławach u Tomka i u nich pas jest jak na lotnisku wąski względem samolotu i miałem pełne pory ale ten samolot poprostu sam wylądował. Co do braku umiejętności ja też jeszcze nie wywijam nad samą Matką Ziemią (ale trenuję :D ) więc bez obaw naprawdę frajda z latania 2.2 m jest niesamowita :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extra po uderzeniu wyglądała tak :

DSC02840.jpg

 

Nie wyglądało to tak źle, póki folia trzymała :)

 

Po zerwaniu folii, i złapaniu wstępnym, na CA, podstawowych elementów zacząłem kombinować jak całość poskładać do kupy. Padło na oklejenie balsą 2mm boków kadłuba.

 

p1035314.th.jpg.

 

Oczywiście z przodu dociąłem do długości, żeby nie wydłużać modelu ;)

Trochę szlifowania, oklejania

p1035315.th.jpg

 

i w efekcie aktualnie model wygląda tak:

 

p1125318.jpg

 

Zostaje dorobić pasek niebieskiej folii wzdłuż kadłuba, zamocować silnik i zbiornik paliwa i przykręcić podwozie. No i odbiornik. Model w tej chwili waży 1500g. Doliczając napęd (silnik, śmigło, kołpak, zbiornik) oraz odbiornik, liczę, że wyjdę 2500 bez paliwa. 70tka powinna to pociągnąć, choć z minimalnym zapasem ;)

 

Chyba jednak Saito 82 albo OS 91 się pojawią na tapecie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.