Skocz do zawartości

SIMPROP ACRO LIFT


jarek996

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie to wczoraj przemyslalem i serwa wymienie (tym bardziej , ze jedno z moich 4 jest niesprawne).  Wstawie serwa CRONA DS 928BB , bo dwa posiadam, a dwa dokupie (sa w miejscowym sklepie). Moze to tez nie jakies luksusy, ale kiedys troche na CORONACH latalem i musze przyznac, ze spisywaly sie calkiem calkiem. Mam wiele lezacych serw SAVÖX, ale niestety nie ten rozmiar. 

 

Wow!!! Pogrzebalem teraz w garazu i okazalo sie , ze mam jednak 4 sztuki SAVÖX 0255MG !!!

Sa tylko 3 G ciezsze, ale wymiarowo bardzo podobne. No i maja okolo 4 kG na ramieniu!!!

Czyli beda Savöxy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do serw, to po co latac na na buddzetowych serwach, jak mozna "wyhaczyc" premium za taka sama cene. 

To na zdjeciu jest zle opisane przez Pna Niemca, bo to jest SH-0255MG, ktore normalnie kosztuje okolo 30 EUR.  Kupilem za 8 EUR?

Mam w domu tylko Savöxy (no prawie, bo Konrad namowil mnie na kilka serw MKS) i wiekszosc z "polowan", kupionych za mniej niz polowe wartosci. Zreszta wiekszosc mojej elektroniki ( radio, odbiorniki, silniki, regulöatory) sa kupione uzywane i ne mam z tym problemu. Jak moje modele spadaja, to najczesciej (WIEM O TYM w 100%) spadaja, bo jestem kiepskim pilotem?

Modle zreszta tez probuje wyszukiwac uzywane, lub now sprzedawane prywatnie, za duzo nizsze ceny. Przedwczoraj kupilem np. dwa modle E-Flite POGO ( golasy, choc jeden z serwami) za 120 EUR. Sa w idealnym stanie, a ja uwielbiam ten model i latam nim bardzo czesto. Za taka cene , warto miec je "na zas" (wiadomo, jak krotko zyja nasze samolociki ?) lezace w kartonie, tym bardziej, ze nowego sie juz nie kupi. Ponizej zdjecie juz moich POGO (stargowanych na 120 EUR z wysylka). Wczoraj zakupilem tez silnik SCORPION 4020 482KV razem z reglem 100A (za 110 EUR) , ktory wyladuje w moim KYOSHO PHANTOMie . 

 

 

IMG_2010[1].JPG

887_571669610.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zdazylem wkleic mocowanie podwozia. Model jest tak stary, ze w oryginale wygladalo to zupelnie inaczej, bo nie bylo jeszcze wtedy nakretek klowych (te ktore dali zalaczam na fotce). Podszlifowalem i wyrownalem powierzchnie , oraz wkleilem kawalek sklejki z klowymi i skrecilem to nasmarowanymi smarem srubami, aby sie nie ewentualnie nie skleily (gdyby klej gdzies wyplynal) i aby ustalic polozenie. 

 

IMG_2023[1].JPG

IMG_2024[1].JPG

IMG_2025[1].JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewaz dzisiaj przyszla paczka z Niemiec (a w niej m.in. kable do serw) , wiec moglem zabrac sie za montaz ich montaz. Konrad doradzal., aby zagrzac na nich koszulke termokurczliwa i wkleic w plat. Pomysl OK, ale musialbym spilowac "skrzydelka" do mocowania serw, a nie chcialem tego robic. Bez spolowania, zagrzana koszulka siedzi tylko na polowie serwa, co nie byloby ( po wklejeniu go w plat) najlepszym rozwiazaniem. Poniewaz serwa sa cienkie i mialem miejsce na inne "ruchy", zbudowalem migiem proste mocowania. Na jakiejs plytce wkleilem debowe klocki (plytke zeszlifowalem, a w debowym koleczku wywiercilem dziure 3 mm na gl. rowniez 3mm, zeby klej mogl tam wplynac)  i mocowanie gotowe. Wkrecilem serwa, ustawilem orczyki (pozniej bedzie troszke ciezkie dojscie do regulacji), polutowalem kable i wkleilem serwa w plat. 

 

 

 

IMG_2048.JPG

IMG_2049.JPG

IMG_2050.JPG

IMG_2054.JPG

IMG_2055.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj uskrzydlilem AcroLifta. Skrzydlo stalo sie jedna czescia, wkrecilem nakretki klowe w mocowaniu w kadlubie i skrecilem wszystko do kupy.

Zalozylem tez kola , ktore prawdopodobnie zdejme, na pomalowanie goleni (no chyba , ze sie to NIGDY nie zdarzy, bo biale tez sa fajne) ? 

Jesli je kiedys pomaluje, to gora na niebiesko (jak skrzydla) , a dol na pomaranczowo.

P.S. NIE PATRZEC na nielad artstyczny na stole!!!!

 

 

 

 

IMG_2061.JPG

IMG_2062.JPG

IMG_2063.JPG

IMG_2064.JPG

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go dawno temu gdzies pierwszy raz zobaczylem, to juz chodzil mi zawsze po glowie. Tym bardziej, ze wpisuje sie gdzies pomiedzy moje elektryczne wyscigowki, a Mini i duzego Hawka. 

 

 

W dniu 24.11.2022 o 17:44, kesto napisał:

a po co mu składane śmigło?

 

O, juz sie czepia ?

A po co wszystkim Twoim plywaki?

 

 

Zeby sie zlozylo, jak bede latal w termice ?

P.S. Dobrze, ze sie ujawniles. OBIECUJE wyslac w tym tyg. (IAR 80), bo jeszcze zaczniesz budowac Mustanga  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj postanowilem przyjrzec sie wywazeniu modelu (takiemu bardzo wstepnemu). Bardzo dobrze, ze zrobielm to PRZED wklejeniem polki na pakiet. Wg planow jest ona dokladnie pod skrzydlemi tam wsuwa sie w nia od przodu pakiet przez zdejmowana dolna pokrywe. Najpierw wkleilem 30 G ciezarki w miejsce przyszlych serw w stateczniku pionowym (przyszle 2 serwa po 15 G) i zaczalem wkladac pakiet . Zaczalem od 3S 2700mAh , ale to bylo malo, wrzucilem wiec starego zuzytego BOLTa 4S 2450 mAh. Wciaz za malo. Wywalilem wiec 10G z tylu (trudno, beda inne , 9 gramowe serwa) i dalej bylo malo! Wpakowalem wiec 4S 3300mAh i sie ustabilizowalo. Obok pakietu wlozylem stary regulator ( Turnigy Brain 80A) i w koncu sie udalo! Nie zapomnialem oczywiscie o kolpaku i pokrywie silnika. Wg planow , gotowy do lotu powinien wazyc od 1500, do 1750 G. Zwazylem sam model i wazyl 1100 G, do tego zwazylem pakiet, regulator i pokrywe i doszlo kolejne 410 G. Dojdzie odbiornik (30 G ?) i to bedzie wszystko. Wyjdzie wiec 1550 G, czyli w strefach dolnych i to z poteznym jak na ten model pakietem 3300 !!! Silnik z "tamtych" czasow musial niezle wazyc , gdyz na planach wszytko jest  rozmieszczone w zupelnie inny sposob. Bedzie wiele latania na takiej pojemnosci i model nie bedzie nawet przeciazony, co jest chyba tylko plusem. Poniewaz (jak wspomnialem wyzej) oryginalna polka na pakiet nie znajduje sie tam gdzie powinna,  zrobilem nowa poleczke. Z kawalka starej posklejalem konstrukcje , podkleilem koleczki( bedzie lezala lekko ukosnie, wsparta na wredze), gdyz pozwoli to na latwiejszé wkladanie pakietu. Wkleje ja pozniej na klej dwuskladnikowy, gdyz na razie posklejalem ze soba poszczegolne jej czesci. Na nia pojdzie rzep i do tego jedna opaska rzepowa i pakiet bedzie siedzial stabinie i tam gdzie powinen. Bedzie tylko jakis cm od silnika i zastanawiam sie czy nie wkleic jakiejs solidnej przegrody , ale w sumie przy dobrym jeb......iu i tak wszystko sie przesunie, wiec chyba z tego zrezygnuje ?

IMG_2087.JPG

IMG_2088.JPG

IMG_2089.JPG

IMG_2090.JPG

IMG_2095.JPG

IMG_2096.JPG

IMG_2092.JPG

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.