Skocz do zawartości

Honker Kedusme - Crawler oparty częściowo na 3dsets


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

przedstawiam Wam mój projekt, a właściwie powolny postęp prac nad nim😀

Świeżacy będą mieli okazję się uczyć razem ze mną, bo mimo iż w cadach, laserach i konstrukcjach obracam się na co dzień to w druku, modelarstwie redukcyjnym, budowie modeli od podstaw jestem nowicjuszem. 

Na pewno będę zadawał dużo pytań. 

 

Podwozie to aluminiowe, cięte laserem podłużnice, spięte drukowanymi częściami, będącymi jedocześnie wieżyczkami amortyzatorów i uchwytami do drążków (wahaczy). 

Mosty drukowane od 3dsets, podobnie jak przekładnia pasowa którą zmodyfikowałem do zastosowania w ramie- dodałem dodatkowe uchwyty. 

 

Karoseria na razie jest zamodelowana do etapu skorupy, bez żadnych detali, zamodelowałem powierzchniowo (tu musiałem się zmusić do rozwoju, powierzchniówka to coś z czym nigdy nie miałem do czynienia) z blueprintów żeby dopasować rozstaw osi. 

Wyszło mi 59cm długości bez zderzaków, trochę dużo ale wynika to z szerokości mostów od 3dsets. W przyszłości mosty wymodeluję swoje, żeby można było je dopasowywać do szerokości nadwozia, by nie trzeba było powiększać karoserii samochodów których stosunek szerokości do długości jest mniejszy. 

 

chasis 06.02.2023.JPG

2- 09.02.2023.JPG

1- 09.02.2023.JPG

chasis1 08.02.2023.JPG

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie!

Ostatnio idą mi głównie pracę nad warsztatem, ale już bliżej ku przeprowadzce. 

Jest prąd w piwnicy, jeszcze tylko przyjdzie porządny zamek i wyprowadzam się z mieszkania z narzędziami, drukarką, stacja roboczą. 

 

Ale dzisiaj nie o tym, dzisiaj mam problem i już trochę głupieję.