Market Opublikowano 22 Września Udostępnij Opublikowano 22 Września Witajcie Szukam patentu na zatrzymanie się śmigła w pionie po wyłączeniu silnika elektrycznego, żeby zrobić cos takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BINIU 98 Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września ESC z pozycją śmigła IRegulatory bezszczotkowe MAV SENSE (rc4max.com) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Market Opublikowano 26 Września Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września Podziękował Ale cena rozwiazania zwala z nóg - 1000 do 1300 PLN za sam regulator. Nie ma na to jakiegoś mechanicznego patentu? Typu jak silnik się zatrzymuje to jakaś"łapka" się wysuwa, a jak rusza to "łapka" się chowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 27 Września Udostępnij Opublikowano 27 Września Lata temu (2005r WTF...) miałem Jerry'ego 400 ze stałym śmigłem, które notorycznie się łamało. Nie byłem w stanie dostać pieniędzy, od rodziców, na składane śmigło, więc co jakiś czas łamałem GWSa 7x3.5, gdy to na hamulcu ustawiało się w pionie. Rozwiązałem to wstawiając serwo, które wysuwa pręcik węglowy w śmigło. Po wyłączeniu silnika (na słabym hamulcu śmigło powolutku się obracało) wysuwałem pręcik i śmigło się o niego blokowało. Podziałało to trzy loty, a w czwartym nie schowałem pręcika zanim uruchomiłem silnik. Dziś taki wypadek problemem by nie był, bo spokojnie można to oprogramowaniem nadajnika ogarnąć, żeby nie dało się tego zrobić. A używająć Arduino to możnaby połączyć powyższe rozwiązanie z pręcikiem. Tzn. sterować serwem z arduino, gdy halotron, czy tam kontaktron uzna, że to odpowiedni moment na wysunięcie pręta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard_I Opublikowano 28 Września Udostępnij Opublikowano 28 Września W dniu 26.09.2024 o 23:40, Market napisał: Ale cena rozwiazania zwala z nóg - 1000 do 1300 PLN za sam regulator. Regulatory HV nie są tanie. Jeżeli potrzebujesz ponad 100A i 12 do 14 ogniw to ta cena jest OK. Zaletą jest uniwersalna telemetria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września Off top. Ryszard masz doświadczenie z tymi regulatorami? Jeti EX wyświetla prawidłowo parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard_I Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września Doświadczenia z IBEX jeszcze nie mam ale uważnie się im przyglądam i porównuję do YGE 65LVT których używam w F5J. Korci mnie zakup IBEX 65HV SBEC lub 85HV SBEC. Oba mają bardzo mocny BEC w porównaniu do YGE 65 LVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września Bardzo ciekawa elektronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POGO Opublikowano 1 Października Udostępnij Opublikowano 1 Października W modelach komercyjnych widziałem bardzo prosty mechanizm z pędzelkiem do zatrzymywania śmigła. Gdy silnik zaczynał pracę to siła ciągu chowała pędzelek, a gdy się zatrzymywał pędzelek wyskakiwał i łapał śmigiełko... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard_I Opublikowano 1 Października Udostępnij Opublikowano 1 Października Zerknąłem do manuala IBEX 65, 85HV SBEC i znalazłem info o możliwości współpracy regulatora z małym pakietem buforowym 2S Lipo lub LiFe. Po wybraniu tej opcji podczas programowania, regulator automatycznie ustawi napięcie BEC do wartości napięcia pakietu buforowego zapobiegając przepływowi prądu wyrównawczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rkrzysztof Opublikowano 2 Października Udostępnij Opublikowano 2 Października Podobna opcja była oferowana we wczesnych regulatorach serii YGE, które lądowały w zestawach heli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi