Marcin Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Weź tansze - na początek nie poczujesz różnicy. Ja latam na Arcticglow i jest ok.
solainer Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Ja na twoim miejscu to najpierw zacząłbym latać a dopiero później martwił bym sie cenami paliwa. Myślę, ze w tym sezonie ta bańka paliwa ,którą masz w domu wystarczy i tak pewnie model więcej czasu spędzi na ziemi i w warsztacie niż w powietrzu wiec za dużo paliwa nie spali choć życzę Ci jak najlepiej.
marcin133 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 No też bym wolał te tańsze bo różnica w cenie jest. -Model Technics 2,5L 50zł -Arcticglow 5L 50zł Czyli za 50zł mam dwa razy tyle paliwa. No nie do końca. Biorąc pod uwagę skład to: Model Technics 5L - 66.50zł ArcticGlow 5L - 59,00zł Model Technics jest na oleju KLOTZ a ArcticGlow na TLS. W rzeczywistości różnica cenowa nie jest wielka. ArcticGlow jako rodzimej produkcji mogłoby być nieco tańsze .
olson Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Ja na twoim miejscu to najpierw zacząłbym latać a dopiero później martwił bym sie cenami paliwa. Myślę, ze w tym sezonie ta bańka paliwa ,którą masz w domu wystarczy i tak pewnie model więcej czasu spędzi na ziemi i w warsztacie niż w powietrzu wiec za dużo paliwa nie spali choć życzę Ci jak najlepiej. hmmm jakiś dziwny mit panuje wśród modelarskiej materii... znam wiele osób które w życiu modelu nie rozbiły , ja dopiero po roku latania, przekozaczyłem... a zaczynałem od akrobata 3,5ccm i całej zimie na FMSie na klawiaturze. Myślę że to kwestia podejścia do tematu. Co do cen paliw... ja bym nie oszczędzał, mimo wszystko na MT Duraglo i Sport 5 nigdy się nie zawiodłem... Pozdrawiam
Krychol RC Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2007 No też bym wolał te tańsze bo różnica w cenie jest. -Model Technics 2,5L 50zł -Arcticglow 5L 50zł Czyli za 50zł mam dwa razy tyle paliwa. No nie do końca. Biorąc pod uwagę skład to: Model Technics 5L - 66.50zł ArcticGlow 5L - 59,00zł Model Technics jest na oleju KLOTZ a ArcticGlow na TLS. W rzeczywistości różnica cenowa nie jest wielka. ArcticGlow jako rodzimej produkcji mogłoby być nieco tańsze . Gdzie znalazłeś tak tanie Model Technics? I ile one ma nitro? Zrobiłem oto taką klapkę (maskę) do samolotu: Klapka nie jest na żadnych zawiasach ale trzyma się nie źle.
marcin133 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Gdzie znalazłeś tak tanie Model Technics? I ile one ma nitro? Znalazłem je oczywiście w bardzo popularnych sklepach Model Technics Sport 5 --> modele.sklep ArcticGlow A5/17TLS --> Nastik Oczywiście do paliwa z Nastik należy doliczyć ekstra 10zł więc w rzeczywistości taka bańka kosztuje 69zł. - wychodzi drożej niż Model Technics z modele.sklep. Oba paliwa mają 5% nitro, oparte na oleju syntetycznym i w bańkach 5 litrowych.
japim Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Klapka nie jest na żadnych zawiasach ale trzyma się nie źle. Z doswiadczenia wiem, ze szczegolnie w spaliniakach wszystko co nie jest przykrecone albo przyklejone lubi sie od wibracji silnika oddzielic od macierzystego samolotu. Jepiej w miejsce tych otworow wklej nakretki klowe, kolki wywal i przykrecaj na 2 srubki M5 - M6. Moga byc poliamidowe (te biale).
Irek M Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Przemek - jesteś tu prawie nowym forumowiczem więc nie wiesz pewnie, że Krychol RC wie lepiej i zrobi tak jak podpowiada mu jego wieloletnie doświadczenie :lol2:
Marcin Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Z doswiadczenia wiem, ze szczegolnie w spaliniakach wszystko co nie jest przykrecone albo przyklejone lubi sie od wibracji silnika oddzielic od macierzystego samolotu. Jepiej w miejsce tych otworow wklej nakretki klowe, kolki wywal i przykrecaj na 2 srubki M5 - M6. Moga byc poliamidowe (te biale) Albo neodymy
Krychol RC Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2007 No nie wiem czy to odleci ,wątpię w to. Ta klapka tak się trzyma że żeby ją otworzyć trzeba jakimś śrubokrętem podważyć bo palcami nie da się jak chwycić a po drugie to trzyma się solidnie ,nie żartuję
Marcin Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 A teraz dodaj do tego masę drgań i pomnóż przez prędkośc powietrza strumienia zaśmigłowego i całość spierwiastkuj przez prawo Murphy'ego to Ci wyjdzie czy odleci czy nie :twisted:
Jacqubes Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 W jaki sposób ja was teraz nie słucham?.... A jednak... jeszcze może upieraj sie, zeby wsadzić tam jako zasilanie nimh, bo to żadna różnica :mrgreen: pomiędzy nicd
rabbitlkr Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 jeszcze może upieraj sie, zeby wsadzić tam jako zasilanie nimh, bo to żadna różnica :mrgreen: pomiędzy nicd hmmm a ja z kolei znam osoby które latają na NI-MH spalinowymi dużymi modelami z silnikami 4t i żadnych problemów od lat nie maja...
klaps6 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 jako zasilanie nimh To raczej nic strasznego nie jest, osobiście latam na nimh, oczywiście akku różnią się trochę właściwościami, nie ma co dramatyzować, ale zawsze się można dowiedzieć czegoś nowego
Piotr Konopka Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Myślę że to kwestia podejścia do tematu. O :!: To stwierdzenie jest kluczowe jeśli idzie o naszego ulubionego Forumowicza Krychola
Jacqubes Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 No dramatyzować sie nie powinno, ja tam jednak bym ich nie włożył. Ja zawsze mam takie szczęście, że sie coś musi zepsuć i być może akurat by trzasło ogniwo . tutaj opieram sie tylko na teorii :P:P Może za dużo teoretyzuje. Ale juz są wakacje, więc bede mógł troche pogrzebać w warsztacie i polatac w koncu !!!
Marcin Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Ja latam w spalinie na NiMh 4x1050 KAN (pakiet SHARK) i jakos nie mam z nimi zadnego problemu.
solainer Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 A mi kiedyś padło ogniwo ni-mh mimo ze to było Sanyo. Całe szczęście że zauważyłem to na ziemi w chwili sprawdzania sterów przed startem.
Krychol RC Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2007 Jacqubes, coś ci nie wyszło z tymi ni-mh ponieważ każdy takie ma ale no co tam jak ja sam bym powiedział że mam takie to co to by było.......................... III Wojna światowa PS Nawet Hitec produkuje ni-mh do odbiorników. http://nastik.pl/pakiet-odbiornika-hitec-1300mah-p-938.html
solainer Opublikowano 21 Czerwca 2007 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Przeważnie nie ma problemu z pakietami odbiornika ale awarie sie zdarzają, nie mam pojęcia czym spowodowane mogło być padniecie takiego ogniwa ale po tym incydencie sprawdzam co sie da przed każdym wyjazdem na lotnisko.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.