Skocz do zawartości

Falcon 25


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Ja na twoim miejscu to najpierw zacząłbym latać a dopiero później martwił bym sie cenami paliwa. Myślę, ze w tym sezonie ta bańka paliwa ,którą masz w domu wystarczy i tak pewnie model więcej czasu spędzi na ziemi i w warsztacie niż w powietrzu wiec za dużo paliwa nie spali choć życzę Ci jak najlepiej.

Opublikowano
No też bym wolał te tańsze bo różnica w cenie jest.

 

-Model Technics 2,5L 50zł

-Arcticglow 5L 50zł

 

Czyli za 50zł mam dwa razy tyle paliwa.

 

No nie do końca. Biorąc pod uwagę skład to:

 

Model Technics 5L - 66.50zł

ArcticGlow 5L - 59,00zł

 

Model Technics jest na oleju KLOTZ a ArcticGlow na TLS. W rzeczywistości różnica cenowa nie jest wielka. ArcticGlow jako rodzimej produkcji mogłoby być nieco tańsze :).

Opublikowano
Ja na twoim miejscu to najpierw zacząłbym latać a dopiero później martwił bym sie cenami paliwa. Myślę, ze w tym sezonie ta bańka paliwa ,którą masz w domu wystarczy i tak pewnie model więcej czasu spędzi na ziemi i w warsztacie niż w powietrzu wiec za dużo paliwa nie spali choć życzę Ci jak najlepiej.

 

hmmm jakiś dziwny mit panuje wśród modelarskiej materii... znam wiele osób które w życiu modelu nie rozbiły :D , ja dopiero po roku latania, przekozaczyłem... a zaczynałem od akrobata 3,5ccm i całej zimie na FMSie na klawiaturze. Myślę że to kwestia podejścia do tematu.

 

Co do cen paliw... ja bym nie oszczędzał, mimo wszystko na MT Duraglo i Sport 5 nigdy się nie zawiodłem...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No też bym wolał te tańsze bo różnica w cenie jest.

 

-Model Technics 2,5L 50zł

-Arcticglow 5L 50zł

 

Czyli za 50zł mam dwa razy tyle paliwa.

 

No nie do końca. Biorąc pod uwagę skład to:

 

Model Technics 5L - 66.50zł

ArcticGlow 5L - 59,00zł

 

Model Technics jest na oleju KLOTZ a ArcticGlow na TLS. W rzeczywistości różnica cenowa nie jest wielka. ArcticGlow jako rodzimej produkcji mogłoby być nieco tańsze :).

 

Gdzie znalazłeś tak tanie Model Technics? I ile one ma nitro?

 

Zrobiłem oto taką klapkę (maskę) do samolotu:

 

1004313li8.jpg

 

1004314jx5.jpg

 

1004315yl3.jpg

 

Klapka nie jest na żadnych zawiasach ale trzyma się nie źle.

Opublikowano

Gdzie znalazłeś tak tanie Model Technics? I ile one ma nitro?

 

Znalazłem je oczywiście w bardzo popularnych sklepach :)

 

Model Technics Sport 5 --> modele.sklep

 

ArcticGlow A5/17TLS --> Nastik

 

Oczywiście do paliwa z Nastik należy doliczyć ekstra 10zł więc w rzeczywistości taka bańka kosztuje 69zł. :( - wychodzi drożej niż Model Technics z modele.sklep.

 

Oba paliwa mają 5% nitro, oparte na oleju syntetycznym i w bańkach 5 litrowych.

Opublikowano

Klapka nie jest na żadnych zawiasach ale trzyma się nie źle.

 

Z doswiadczenia wiem, ze szczegolnie w spaliniakach wszystko co nie jest przykrecone albo przyklejone lubi sie od wibracji silnika oddzielic od macierzystego samolotu. Jepiej w miejsce tych otworow wklej nakretki klowe, kolki wywal i przykrecaj na 2 srubki M5 - M6. Moga byc poliamidowe (te biale).

Opublikowano

Przemek - jesteś tu prawie nowym forumowiczem więc nie wiesz pewnie, że Krychol RC wie lepiej i zrobi tak jak podpowiada mu jego wieloletnie doświadczenie :lol2:

Opublikowano
Z doswiadczenia wiem, ze szczegolnie w spaliniakach wszystko co nie jest przykrecone albo przyklejone lubi sie od wibracji silnika oddzielic od macierzystego samolotu. Jepiej w miejsce tych otworow wklej nakretki klowe, kolki wywal i przykrecaj na 2 srubki M5 - M6. Moga byc poliamidowe (te biale)

 

Albo neodymy

Opublikowano

No nie wiem czy to odleci ,wątpię w to.

Ta klapka tak się trzyma że żeby ją otworzyć trzeba jakimś śrubokrętem podważyć bo palcami nie da się jak chwycić a po drugie to trzyma się solidnie ,nie żartuję :D

Opublikowano

A teraz dodaj do tego masę drgań i pomnóż przez prędkośc powietrza strumienia zaśmigłowego i całość spierwiastkuj przez prawo Murphy'ego to Ci wyjdzie czy odleci czy nie :twisted:

Opublikowano
W jaki sposób ja was teraz nie słucham?

....

 

A jednak...

 

jeszcze może upieraj sie, zeby wsadzić tam jako zasilanie nimh, bo to żadna różnica :mrgreen: pomiędzy nicd

Opublikowano
jeszcze może upieraj sie, zeby wsadzić tam jako zasilanie nimh, bo to żadna różnica :mrgreen: pomiędzy nicd

 

hmmm a ja z kolei znam osoby które latają na NI-MH spalinowymi dużymi modelami z silnikami 4t i żadnych problemów od lat nie maja...

Opublikowano
jako zasilanie nimh

 

To raczej nic strasznego nie jest, osobiście latam na nimh, oczywiście akku różnią się trochę właściwościami, nie ma co dramatyzować, ale zawsze się można dowiedzieć czegoś nowego :D

Opublikowano

No dramatyzować sie nie powinno, ja tam jednak bym ich nie włożył. Ja zawsze mam takie szczęście, że sie coś musi zepsuć i być może akurat by trzasło ogniwo :D. tutaj opieram sie tylko na teorii :P:P:P Może za dużo teoretyzuje. Ale juz są wakacje, więc bede mógł troche pogrzebać w warsztacie i polatac w koncu !!!

Opublikowano

A mi kiedyś padło ogniwo ni-mh mimo ze to było Sanyo. Całe szczęście że zauważyłem to na ziemi w chwili sprawdzania sterów przed startem.

Opublikowano

Przeważnie nie ma problemu z pakietami odbiornika ale awarie sie zdarzają, nie mam pojęcia czym spowodowane mogło być padniecie takiego ogniwa ale po tym incydencie sprawdzam co sie da przed każdym wyjazdem na lotnisko.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.