Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

..Hobby King i tak podpada zbyt często.. Pomijam problemy sprzed dwóch lat - gdzie jawnie polecieli w kulki podając fikcyjny nr nadania (po dość wyraźnej mojej interwencji nagle numer nadania zmienił się na wlaściwy i przesyłka dotarła chyba po 3 miesiącach).

 

teraz zrobiłem zamówienie dnia 13.09.2013 i do dziś jest trzeci etap :) A sprawa rozbiła się o odbiornik.. jak zamawiałem i zapłaciłem - był status dostępny, powyżej 10 sztuk.. Po okolo kilku dniach był backorder.. :) To normalna polityka HK, że oszujują w ten sposób.. Sprzedają rzeczy, których nie maja na magazynie, a później taki leszczyk jak ja i kilku innych kolegów - czekają tygodniami.. Bo jak jedno jest, to drugiego brakło i tak do za..nia..

Krótko:

- W HK nie "rezerwują" zapłaconego towaru, a przygotowują przesyłkę na bieżąco.. Jeśl czegoś zabraknie - zamówienie odstawiają na później.. Jak się pojawi brakujący przedmiot - kompletują jeszcze raz.. Po czym okazuje się, że jak jedno jest - to akurat brak drugiego.. ;) Nie ma "koszyka" w którym dostępne rzeczy są odlożone i czekają na brakujący przedmiot..

To krótka droga do klęski tego sklepu.. Coraz więcej ludzi jest niezadowolona..

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja tam zamawiam zawsze jak coś jest na sklepie i nie ma problemu. Ustawiam sobie powiadomieni i jak się pojawia to zamawiam. Nie przekonuje mnie właśnie taka rezerwacja w ciemno. Co do lipo to kiepsko, Wcześniej Swissair zrezygnowało teraz Singapur. Widać linie lotnicze boją się przewożenia lipo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robertus - jeśli chodzi o moje wypociny - to mnie źle zrozumiałeś.. Ja też zamawiam zawsze jak jest na stanie, ale zdarza się, że HK troszkę przytnie w kulki i tuż po zamówieniu okazuje się, że towaru nie ma.. Troszkę u nich zamawiałem i wiem jakie nieraz walą numery..

Po zamówieniu i zaplacaniu był status processing - tak przez kilka dni (a stan magazynowy był). Gdy Zajrzałem po kilku dniach - okazało się, że odbiornika nie ma. Pojawił się wczoraj i zobaczymy kiedy ukaże się nr nadania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku istnienia HK złożyłem dokładnie 93 zamówienia na sporo kasy w sumie. Tylko raz czekałem ponad 2 miesiące i faktycznie krwi mi napsuli. Szkoda, że nie zachowałem screenów z czatu z obsługą, były niezłe jaja. A jakie tłumaczenia szły to nawet nie chcę gadać , szkoda nerwów. Dopiero pismo z zaprzyjaźnionej kancelarii adwokackiej ze znanym na świecie logo sprawiło, że paczka przyjechała bardzo szybko i z przeprosinami. . Od tamtej pory mam wszystko w ciągu ok 3 tygodni na miejscu. Szkoda mi osobiście tylko, że poszli w asortyment niszowy u nas ( arduino itp,) a zaniedbali "normalne" modelarstwo, nie ma za wiele nowych modeli, braki na głównym magazynie przeogromne, a i ceny zaczynają być mało atrakcyjne. Fajnie, że słuchają głosu modelarzy i wprowadzają różne gadżety ale to i tak nie pomoże im jeśli nie będzie tego co potrzebują modelarze i dobrego serwisu. Wszak wiemy, że z jakością u nich jest bardzo często kicha. Za to trzeba przyznać, że magazyn działa lepiej i od ponad roku nie miałem żadnej niezgodności z zamówieniem. Pożyjemy- zobaczymy. Na razie rządzą. I specjalnie konkurencji nie mają. Jeśli ceny wraz z przesyłką utrzymają na niskim poziomie to raczej długo jej nie będą mieli. Kupuję u nich bardzo dużo i od kolegów z innych państw wiem, że oni również. Głównie z powodu kolosalnych wręcz różnic cenowych pomiędzy nimi, a np. europejskimi firmami, które za ten sam produkt z tej samej chińskiej fabryczki ale już z ich europejskim czy amerykańskim z logo każą sobie płacić często wielokrotnie więcej. Oby było więcej takich HobbyKingów. Może wtedy trochę tych drogich poupada.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sprawa z anulowaniem zamówienia? Tzn. widzę, że nagle coś jest backorder to chciałbym anulować zamówienie i zrobić drugie bez tych brakujących. Gadałem na chacie i powiedzieli, że w ciągu 2 dni nastąpi aktualizacja statusu jeśli nie to mam się zgłosić raz jeszcze - spuścili mnie na drzewo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz nr to za 2-3-4 dni sprawdź status na www.17track.net ( wklejając tamże nr przesyłki ) i już wiesz gdzie ( może ) jest paczka. - jak mówi że takiego czegoś nima to znaczy że paczka ma nr ale system jeszcze nie i paczka leży kajś w Hongkongu i czeka na czytnik i wysyłkę z Chin ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie umiem się doczekać na odpowiedź od HK w sprawie dostępności Turnigy 9XR Transmittera. Pytanie, czy jeżeli w magazynie Europejskim/UK nie ma ich nawet na backorder to jest szansa, że będą? :) Takie ładne ceny mi wyszły za sprzęt w HK, a już dopłaciłem krocie za wysyłkę - łącznie podzielone na 4 paczki z różnych magazynów... i naprawdę nie chciałbym już zamawiać z International warehouse...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz nr to za 2-3-4 dni sprawdź status na www.17track.net ( wklejając tamże nr przesyłki ) i już wiesz gdzie ( może ) jest paczka. - jak mówi że takiego czegoś nima to znaczy że paczka ma nr ale system jeszcze nie i paczka leży kajś w Hongkongu i czeka na czytnik i wysyłkę z Chin ,,,
Mam taki kłopot, zamówienie zrobiłem i zapłaciłem 29.09 w poniedziałek 30.09 dostałem info że paczka została wysłana i numer listu przewozowego jednak do dzisiaj nie ma nic na trackingu. Mieliście taki przypadek?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz uzbroić się w cierpliwość.. Hobby King wali takie numery, że podaja nr przesyłki, ale paczka leży jeszcze u nich na magazynie. Rejestrowana jest w dniu przekazania na pocztę. Czasem potrafi taka paczuszka przeleżeć w HK kilka dni.. Ja miałem taki przypadek ostatnio z PT-17 Stearman'em.. Zmówienie zlożone 13.09.2013, info o nadaniu przesyłki, 14.09.2013 info o wysłaniu przesyłki (i tutaj jest kłamstwo ze strony HK - zresztą jak zwykle) a faktycznie poczta zarejestrowała dnia 19.09.2013.. W rezultacie paczka była u mnie dnia 01.10.2013.. :)

A sprawa drugiej przesyłki - były w niej pakiety - skończyła się anulowaniem zamówienia i teraz mam trochę punktów zamiast kaski.. Ale w pojęciu tego żałosnego sklepu - to to samo.. A ponieważ już raz przez to przechodziłem - to wiem,że punkty zwrócone za anulowane zamówienie (czyli całość - towar plus wysyłka) służą JEDYNIE do zakupu TOWARU - koszty przesyłki niestety trzeba placić kasą.. Tutaj punktami już się nie da.. :)

Schodzi na psy Panowie ten żalosny sklep.. Ceny za wysyłkę podnieśli, okłamują i przeciągają w czasie, kłamią odpisując na maile i robią to abyśmy się odp..

 

tak, wiem.. Dobre zaopatrzenie - bo jest wszystko no i w zakupie tanio.. :) Ale..

 

Ja kupowałem w kilku miejscach w Śiwecie i uwerzcie - że tak jak HK wali w kulki - to nikt nie potrafi.. :)

Jest sklep Hobby-Paradise.. Tutaj okres oczekiwania od momentu zaplaty do dostarczenia przesyłki nigdy nie byl dłuższy jak 10 dni.. I to jest wzór Chińskiego sklepu.. Oczywiście towar w mniejszym asortymencie, ale ceny za przesyłkę niższe (jednak da się), i szybsze dostawy.. :)

 

To w zasadzie tyle..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają problemy ze zmianami celnymi jakie wystąpiły w HK. Takie emaile rozsyłają:

 

Our International Warehouse based in Hong Kong has been affected by changes in Hong Kong Customs policy. The new Customs Department policy is to inspect ALL parcels leaving Hong Kong (not just HobbyKing) and is refusing to accept shipments containing certain items.

This has caused two major issues that I wish to address:

 

Issue One

All orders containing lithium-based batteries that were placed between the 23rd of September and 2nd of October have been refused by customs and are being returned to our shipping dock in Hong Kong. Some orders not containing these items could also have been affected. This has also caused further delays to orders containing these items due to the backlog.

To remedy this, we at HobbyKing are upgrading all returned shipped items to a premium courier provider that will deliver your parcels to you shortly.

 

Issue Two

Due to the above issue, our Customer Service channel has been overwhelmed. This means that unfortunately all customers will have difficulty contacting Customer Service and for this we sincerely apologise.

If you are trying to contact customer service, please know that we WILL get back to you as soon as possible. To improve efficiency and improve response time, we request that you create just ONE support ticket. Your help on this matter is greatly appreciated.

 

 

To ensure that this does not happen again, we are:

 

- Integrating SCS Express as a shipping option from Hong Kong to Europe. SCS have their own in-house Customs officers which will streamline the process and ensure faster dispatch and delivery.

- Establishing another Customer Service Centre in the United States which will be staffed by modelers and will be able to answer all technical product enquiries. This is in addition to our two other Customer Service Centers.

- Expanding our existing EU warehouse so that more customers can enjoy lower shipping costs and receive their orders quickly.

- Negotiating with different shipping companies to be able to offer a complete range of shipping options.

 

 

As you can see, we are urgently taking steps to fix this issue. We have all hands on deck packing orders and answering emails (from Senior VPs to secretaries to janitors) to ensure that this backlog is met. We expect to be up-to-date within the a couple of weeks.

 

Please know that we strive to provide you with the best possible service. We regret any inconvenience or frustration that you have experienced.

 

Your patronage is important to us, and we hope that you will continue to give us opportunities to serve you.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..Mają problem ogólnie ze sobą..

- Po anulowaniu zamówienia z pakietami (International), zamówiłem pakiety "z magazynu w Europie" gdzie ponoć bezproblemowo wysylają.. I znów walenie w kulki, bo czekam już 7 dni, a zamówienie jest na 3 etapie. I gdzie tam jeszcze do wysyłki :/

Jak zamawiałem, było powyżej 10 sztuk, a wczoraj - już 0 szt.. :) Taki sztuczki juz są znane i były opisywane.. :)

- Ktoś zapyta - "po co więc u nich robisz zakupy, skoro masz pretensję..?" - Odpowiem:

- przez ich walenie w kulki (i anulowanie dwóch zamówień) mam trochę punktów do wykorzystania i chciałem to odebrać w postaci zakupu przydatnych rzeczy.. Natomiast jestem już na 100% pewny, że w HK zakupów robić nie będę..

- Zamawiałem u nich od kilkulat, zrobiłem ponad setke zamówień, ale tego co się tam teraz dzieje - nawet nie próbuję zrozumieć..

Ech.. Szkoda słów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak ciężko zrozumieć że mają problemy z zmianami w ich kraju, to nic dziwnego że od razu wychodzą takie opinie na temat sklepu. Mówisz że lecą w kulki z EU, a to przez to że starają się wysłać najpierw zaległe paczki. Normalne jest że trzeba chwile zaczekać aż się naprostuje wszystko. Wrzucili nawet film z przeprosinami za zamieszanie :

więc uważam że tak sobie nie olewają wszystkiego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo zrozumiałeś o czym piszę kolego.. Przeczytaj kilka razy i odnajdziesz sedno. Może tak: - Jeśli nie pojmiesz - pisz dalej.. A ja spróbuję Ci troszeczkę jaśniej sprecyzować problem z HK..

Maćku.. Trochę u nich zamawiałem (o czym napisałem wyżej). Umiem czekać, ale nie umiem się pogodzić z okłamywaniem odnośnie np nieprawdziwych numerów przesyłek (gra na zwlokę) - doświadczyłem 2 razy.. poza tym szkoda mi dalej czasu opisywać inne "przewinienia" - bo gdybyś czytał ze zrozumieniem - nie byloby Twojego posta i nie musiałbym Ci niczego wyjaśniać.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.