marcinsid88 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wojtass_nt jak tam u Ciebie ? doszła paczucha ?
Wojtass_nt Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ależ skąd... Mam 5 dni jeszcze na zamianę sporu w roszczenie.
noker Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Uff, moja przyszła, zamówiona i zapłacona 28.02 wysłana 02.03 wcześniej niż na koniec marca się jej nie spodziewałem, jeżeli wogóle miałaby dojść. Teraz czekam na następną, zamówiona 3 dni temu, ale ponoć już bezpośrednio wysyłaja bez pośrednictwa malezji
otp2 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Dalej idzie przez pocztę malezyjską, tylko z śledzenia wynika, że wysyłają bezpośrednio do Polski. Moja zamówiona tydzień temu http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RC004223065MY zobaczymy czy tym razem się sprawią , poprzednia nie doszła. edit. Cztery dni i pokazała się w Polsce http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=RC004223065MY . Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale wydaje się że ich problemy z wysyłkami minęły.
Wojtass_nt Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jako, że paypal przypomniał mi się, że 7mego kończy się czas na zamianę sprawy w roszczenie to postanowiłem dłużej nie zwlekać i to zrobić. Niech się dzieje wola nieba...
mgr Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 otp2Napisano 01 April 2014 - 22:40Dalej idzie przez pocztę malezyjską, tylko z śledzenia wynika, że wysyłają bezpośrednio do Polski. Moja zamówiona tydzień temu http://www.17track.n...s=RC004223065MY zobaczymy czy tym razem się sprawią , poprzednia nie doszła.edit.Cztery dni i pokazała się w Polsce http://emonitoring.p...r=RC004223065MY . Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale wydaje się że ich problemy z wysyłkami minęły. Mam tak samo, aż wierzyć się nie chce. http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=RC004234519MY
adam1982 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Cześć To może ja dorzucę swoją historię z Hobby King z Hongkongu. Na początku tego roku zamówiłem u nich aparaturę (oczywiście Turnigy 9x) i resztę elektroniki do samolotu. 10 styczeń, zapłacone American Express, jakoś nie wpadłem wtedy aby zapłacić przez PayPall. Co jakiś czas wymieniałem się z HK wiadomościami gdzie jest moja paczka, 1-2 dni później otrzymywałem odpowiedź. I faktycznie ich odpowiedzi zgadzały się z tym co się działo z moją paczką do 31 stycznia, do wysyłki z Fidżi... nawet do tego momentu zgadzał się tracking. Potem na trackingu pojawiały się różne zdarzenia. włącznie z tym że paczka pojawiła się w Polsce. Ale na pytanie gdzie jest moja paczka, PP odpowiadała że puki nie pojawi się u nich na trackingu, to paczki w Polsce nie było. Minęło 40 kilka dni, napisałem do Americana o zwrot kasy za paczkę, cisza, po 10 dniach znowu mejl z pytaniem co w temacie, cisza, w miedzy czasie HK uznało moją paczkę za zaginioną, i jak tylko zamkną dochodzenie co się stało z moją paczką, wtedy, mogą oddać mi kasę, równoważność kasy w punktach, lub jeszcze raz wysłać paczkę. Po kolejnych 10 dniach, i mejlu do American Express że ochrona kupujących w sieci za pośrednictwem ich karty to ściema, to w ciągu kilku godzin odpowiedzieli mi że już działają (podobno nie dostali wcześniejszych mejli ?!) i wstępnie zwracają mi całą wpłaconą kwotę, i zaczynają dochodzenie w tej sprawie. W tym momencie ja już się wyłączyłem, zapomniałem o całej sprawie. Aż do przedwczoraj, kiedy to zastałem awizo z GLS że paczkę mogę sobie odebrać w punkcie... farta miałem że przed wypłatą dotarła bo już planowałem ponowne zakupy tym razem w Polsce tak więc prawie 3 miesiące szła do mnie paczka z HK. Jedyny plus że nie płaciłem cła i VATu. Paczka ważyła ok 2kg Jakby ktoś chciał przejrzeć tracking (który zaczyna się w 2013.. ?! i w moim przypadku to totalana ściema) EE186199875FJ korzystałem z tych dwóch stron do śledzenia paczki http://www.trackitonline.ru/ i 17track Dzwoniłem jeszcze do GLS skąd dostali paczkę, od jakie przewoźnika, ale na infolinii nie byli w stanie udzielić mi odpowiedzi. GLS paczkę dostał 28 marca w Holandii, potem Niemcy, i my. Pozdrawiam Adam
marcinsid88 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jednak płatność kartą kredytową jest w jakimś stopniu zabezpieczona. Złożyliśmy z kolegą wniosek do banku o cofnięcie przelewu bo nie dostaliśmy przesyłki i bank w przekazał sprawę do " VISA" i po niecałych dwóch tygodniach pieniążki są na koncie ale zablokowane do czasu złożenia dokumentacji do banku. Hobby King napisał, że przepraszaja, że tak długo to trwa i złożyli reklamację u tego lipnego przewoźnika i napisali, że jak paczka nie dojdzie w ciągu miesiąca to wyślą nową paczkę. My odpisaliśmy, że nie mam mowy na takie manewry bo nie będziemy czekać w nieskończoność i jak nie wyślą do końca tego tygodnia to odbieramy kasę i niech się pałują.
Krzysiek67 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam, u mnie wreszcie finał sprawy. Zwrócili kasę w postaci punktów bonusowych, dobre i to, bo już całkowicie zwątpiłem po ponad dwóch miesiącach korespondencji z support center i czterech miesiącach od złożenia zamówienia. Koledzy jeżeli będziecie mieć podobną sytuację zakładajcie spór na Paypalu zanim upłynie 45 dni od zapłaty. Ja dałem się uprosić żeby poczekać, w międzyczasie minął termin założenia sporu i chyba tylko dzięki temu, że co chwilę gnębiłem ich support center zwrócili kasę. Pozdrawiam Krzysiek.
Adam_S Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Jakie miałeś czasy odpowiedzi w support center? Mi odpisują po 5-6 dniach zwykle...
Krzysiek67 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Przeważnie ok 3-4 dni, chociaż ostatnia odpowiedź o zwrocie w postaci punktów przyszła chyba po ok. 10 dniach, ale nawet jak nic nie odpowiadali to co 4-5 dni przypominałem im się. Pozdrawiam Krzysiek.
idfx Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Mnie za to zastanawia czy HK nie robi jakiś wałków. Ostatnie zakupy miałem na prawie $250. Z ciekawości obejrzałem dołączoną fakturę i wszystkie produkty miały zaniżoną wartość. Łączna kwota na fakturze - $86 !! Trochę duża ta różnica. Sprawdziłem poprzednie zakupy i zawsze faktury są strasznie zaniżone. Ciekaw jestem o co w tym chodzi ..
robertus Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 A jak miałeś ustawione przy zamówieniu? Tam się wybiera %wartości. Domyślnie 30%
tomi_72 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 A nie masz przypadkiem zaznaczonej opcji. 30 % wartości paczki. Jakoś podejrzanie mi pasuje.
komar1967 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Kacper, przy składaniu zamówienia możesz wybrać, jaki procent rzeczywistych kosztów pojawi się na fakturze. Domyślnie jest chyba 30%, wiec jak nic nie zmienisz to tyle będzie. Ale możesz wybrać również 100%. Co do legalności takiego postępowania się nie wypowiadam, bo się nie znam.
idfx Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Fakt coś tam było, moje przeoczenie. Jaki ma to cel, faktycznie nie warto dochodzić ..
Wojtass_nt Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 HK po prostu "nie chce robić kłopotów klientom" w postaci zatrzymywania paczek w UC I nie dotyczy to tylko naszego kraju.
Barto987 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Moje poprzednie paczki po dziwnych zjawiskach szczęśliwie i w całości do mnie dotarły. 3 kwietnia zamówiłem kolejną paczkę. Ku mojemu zdziwieniu dostała ona status Shipped już 4.04. Problem z tym, że paczką nie widnieje w malezyjskim śledzeniu. Poprzednie paczki niemal natychmiast pojawiały się w śledzeniu. Miał ktoś podobnie?
dukeroger Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 wyraznie mam podobna sprawe jak adam, tez czekam na kase z HK i tez przez Fiji lecialo uwaga co do platnosci z paypal - u nich mozna reklamowac transakcje w ciagu 45 dni od zakupu! jak miesiac czekalem, potem 4-6 tygodni HK sobie na dochodzenia zarzyczylo to 45 dni minelo.... moja sugestia to jak uderzacie do sklepu po pierwszym miesiacu od razu walic tez do paypal...
Krzysiek67 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dokładnie tak jak pisze Piotr, nie dać się namówić na czekanie, bo minie termin 45 dni, a potem długie boje z nimi i kupa nerwów. Ja dziś złożyłem kolejne zamówienie i to tylko dla tego, że zwrócili kasę jako punkty bonusowe. Zobaczę co z tego wyjdzie, mam nadzieję że będzie OK. Pozdrawiam Krzysiek.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.