Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nikt przy zdrowych zmyslach nie wyda tysiaka by polatac kilka dni i w kat walnąc.

Dla "niepewnych" są tańsze zabawki typu nemo i SL

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Witam

Lubart znasz to z autopsji?

Co się tyczy tego modelu, to wolę kupić Elektro Junior S (330zł.) + DX6i (599zł.) 4x serwo + reg + pakiet 1800mAh (250zł.) i mam dość przyzwoity zestaw raptem tylko 200zł drożej.

Opublikowano

Witam

Norbert, no i ja to rozumiem ale Lubart musi mieć wszystko czarne na białym i do tego podstawione na tacy pod nos (przynajmniej tak wynika z tego co pisze).

Opublikowano
Ja was rozumiem... Ale mi chodziło tylko i wyłącznie by zaprezentować to coś co może zastąpić EG

Ale to coś, to samo lot, :D nawet bez lotek, taka bardziej zabawka tylko większa.

Opublikowano

Witam

Bartku aparatura DX5e:

 

DX5e posiada cyfrowe trymery

DX5e posiada funkcję uczeń-nauczyciel i jest kompatybilny z wszystkimi nadajnikami JR i Spektrum.

Odbiornik AR500 wykorzystuje inteligentny system SmartSafe™ fail-safe.

Odbiornik AR500 posiada ustawiony piąty kanał odbiornika dla drugiej lotki

Rewersy serw.

Wielkośc wychyleń.

DX5e posiada mikser Elevon (Delta).

 

Parametry techniczne

 

Nadajnik:

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Odbiornik: AR500 5-kanałowy

Pamięc: 1 model

Mode: 1 lub 2

Funkcje: Rewers, wielkośc wychyleń, cyfrowe trymery, Delta mix, uczeń - nauczyciel

 

Odbiornik

Typ: Sport Receiver (pełny zasięg)

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Wymiary: 21,6 x 30,1 x 12,3 mm

Waga: 7 g

Zakres napięcia zasilania: 3,5 - 9,6 V

Piąty kanał: druga lotka

 

Jeżeli siedzisz trochę w modelarstwie, to wiesz, że ta aparatura poza tym, że jest w częstotliwości 2,4GHz niewiele więcej ma do zaoferowania.

DX5e na Allegro jest do kupienia za 340zl. ( http://www.allegro.pl/item508793005_spektrum_air_dx5e_dsm2_tylko_od_model_fan_lodz.html ), czyli cała reszta (serwa, regulator, silnik, akumulator, model) kosztuje 200zł.

No i na tym polega chwyt reklamowy. Znajdą się tacy, co złapią się na ten haczyk i nie zdziwię się jak po pierwszych lotach zrażą się do modelartwa RC tak jak Ci którzy kupili np.

http://www.allegro.pl/item502692978_samolot_biplane_r_c_3_kanalowy.html

i temu podobne nibyloty.

Opublikowano
Witam

Bartku aparatura DX5e:

 

DX5e posiada cyfrowe trymery

DX5e posiada funkcję uczeń-nauczyciel i jest kompatybilny z wszystkimi nadajnikami JR i Spektrum.

Odbiornik AR500 wykorzystuje inteligentny system SmartSafe™ fail-safe.

Odbiornik AR500 posiada ustawiony piąty kanał odbiornika dla drugiej lotki

Rewersy serw.

Wielkośc wychyleń.

DX5e posiada mikser Elevon (Delta).

 

Parametry techniczne

 

Nadajnik:

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Odbiornik: AR500 5-kanałowy

Pamięc: 1 model

Mode: 1 lub 2

Funkcje: Rewers, wielkośc wychyleń, cyfrowe trymery, Delta mix, uczeń - nauczyciel

 

Odbiornik

Typ: Sport Receiver (pełny zasięg)

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Wymiary: 21,6 x 30,1 x 12,3 mm

Waga: 7 g

Zakres napięcia zasilania: 3,5 - 9,6 V

Piąty kanał: druga lotka

 

Jeżeli siedzisz trochę w modelarstwie, to wiesz, że ta aparatura poza tym, że jest w częstotliwości 2,4GHz niewiele więcej ma do zaoferowania.

DX5e na Allegro jest do kupienia za 340zl. ( http://www.allegro.pl/item508793005_spektrum_air_dx5e_dsm2_tylko_od_model_fan_lodz.html ), czyli cała reszta (serwa, regulator, silnik, akumulator, model) kosztuje 200zł.

No i na tym polega chwyt reklamowy. Znajdą się tacy, co złapią się na ten haczyk i nie zdziwię się jak po pierwszych lotach zrażą się do modelartwa RC tak jak Ci którzy kupili np.

http://www.allegro.pl/item502692978_samolot_biplane_r_c_3_kanalowy.html

i temu podobne nibyloty.

 

 

Patrzyłem parametry tego nadajnika bo mnie zaciekawił... Mogę stwierdzić że jest to coś w stylu Laser 6 bez 6ch, ale z cyfrowymi trymerami... Nadajnik nie jest opłacalny, fakt. Lotki można dorobić :devil: Ale przyznam wam, myliłem się... Nie jest do końca taki OK

Opublikowano

Witam

Widzę że trochę dyskusja stoczyła z właściwej ścieżki... Temat postu --> "Easy Glider"

Ja chciałem tylko powiedzieć, wbrew wszystkim, że ja latam na silniku szczotkowym od Multiplex'a i jestem bardzo zadowolony (Permax 400) i trochę nie rozumiem czemu wszyscy montują silniki 3F jeśli EG, jak sama nazwa wskazuje to szybowiec... Permax 400 w zupełności wystarczy, żeby go wzbić

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja chciałem tylko powiedzieć, wbrew wszystkim, że ja latam na silniku szczotkowym od Multiplex'a i jestem bardzo zadowolony (Permax 400) i trochę nie rozumiem czemu wszyscy montują silniki 3F

Jak najbardziej popieram. Mój brat od 4-ch lat śmiga na oryginalnym napędzie, bez dorobionych lotek ect. i model spisuje się idealnie, choć... trochę wyblakł :D .

No ale teraz taka moda, że nawet szkolny szybowczyk powinien wisieć na śmigle i kęcić rolling hariera :P .

Opublikowano
Ja chciałem tylko powiedzieć, wbrew wszystkim, że ja latam na silniku szczotkowym

Twoja wola, ale skoro nie masz porownania to kiepsko wypada Twoja opinia.

Dwa EG obok siebie , jeden szczota drugi 3f. ZObaczylbys roznice zarowno w dlugosci dzialania , mocy wznoszenia itp.

Nie wspominajac o tym ze szcztkowiec niestety ma szczotki ktore dosc szybko sie zuzywaja i loteria czy po godzinie czy po 3 miesiacach co juz wielu na forum potwierdziło.

trochę nie rozumiem czemu wszyscy montują silniki 3F

No to dużo czytania i jeszcze wiecej doświadczeń przed Tobą.

Opublikowano

Paweł aż dziwne, że Tobie trzeba to wyjaśniać. Wcale nie chodzi oto aby szybowiec wisiał na śmigle. Na pewno widziałeś EG z silnikiem szczotkowym 400 i z silnikiem 3f w czasie lotu i na pewno zauważyłeś, że nie chodzi tu o wiszenie na śmigle. Miałem EG z fabrycznym silnikiem i latał nawet całkiem całkiem, przy dobrej termice udawało się go wynieść na pułap zasięgu wzroku. Obecnie latam Elekto Juniorem S Graupnera z silnikiem 3f. Lata bardzo podobnie do EG z tą różnicą, że wyniesienie go na pułap 50-80m trwa kilkanaście sekund, w przypadku EG trwało to kilkanaście minut. Akumulator w Juniorze starcza mi na 5-6 wind, w EG wystarczał na 2-3 windy. I z tych oto powodów niektórzy w EG montują silniki 3f zamiast Permax 400 sszczotkowego.

Jedni piją kawę ze śmietanka inni bez, jedni lubią samochody sedan inni coupe, jedni lubią filmy akcji inni melodramaty i trudno ganić kogoś za to, że bawi go lataniem EG z silnikiem szczotkowym a nie lubi latać pylonem.

Mój brat od 4-ch lat śmiga na oryginalnym napędzie, bez dorobionych loteke

:roll: Przecież EG ma lotki fabrycznie zrobione. nie mylneło Ci się z ES (Easy star)?

Opublikowano
:roll: Przecież EG ma lotki fabrycznie zrobione. nie mylneło Ci się z ES (Easy star)?

Tak jest, pozajączkowało mi się :D . I zgadzam się, że o ile w ES szczotka jest wystarczająca do przyjemnego latania, to w przypadku EG jest słabiuśko :-) .

Opublikowano

Witam,

Mi nie chodzi o sam rodzaj silnika, tylko o jego osiągi. Widzę, że co niektórzy szaleją, a ja uważam, że do takiego modelu jak EG nie jest potrzebny jakiś extra silnik, tylko taki, który pozwoli mu się z przyzwoitym czasie wzbić. A co do mojego silnika, to doskonale sobie zdaję sprawę, że w końcu mi się szczotki zjadą i wtedy się na bezszczotkę przerzucę :wink: . A narazie latam na 400 i pakiecie 2S 1800 mAh i mi to wystarczy na jakieś 30 min w powietrzu :P

Pozdrawiam

Opublikowano

Sprobuj przy wiekszym wietrze na tym permaxie polatac. Mi sie zdazylo na 3f 1,2kg ciagu leciec na wstecznym, ciekawe z ktorego zakatka swiata bym zbieral model na tej szczotce.

Opublikowano

A latałem nim i przy większych wiatrach i dawał sobie rade, co prawda trochę się męczył, ale podołał... Z resztą jak widzę, że jest aż taki wiatr o którym Ty piszesz, to zazwyczaj nie latam, bo zawsze staram się racjonalnie ocenić możliwości swoje (jako pilota) i modelu, którym chcę latać. A EG raczej nie jest wyczynowym, a rekreacyjnym modelem na spokojne loty.

Pozdrawiam

Opublikowano
co prawda trochę się męczył, ale podołał...

maluch też podoła zakopiance ale w międzyczasie albo ciut potem wyzionie ducha...

Narazie gdybasz... zamontuj porzadny osprzet 3f to sie sam w jezyk ugryziesz.

Opublikowano
maluch też podoła zakopiance ale w międzyczasie albo ciut potem wyzionie ducha...

Narazie gdybasz... zamontuj porzadny osprzet 3f to sie sam w jezyk ugryziesz.

 

Spokojnie!

 

Jary14 stwierdził, że dobrze mu się tak lata i jego wola więc po co usilnie go nawracać. Są osoby co nigdy nie zamienią malucha na mercedesa bo po co skoro tu i tu strefa zgniotu kończy się na silniku :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.