Janusz P. Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 No i nie było 1 lotuWiatr był taki że bałem się nim latać Witam, co do latania EG przy wietrze dam Ci jedną radę, włóż do rurki węglowej łączącej skrzydła pręt metalowy tej samej długości chyba fi 6mm. jeżeli dobrze pamiętam i zobaczysz jak dobrze lata pod wiatr, nie zatrzymuje się i tym samym nie przepada a modelu nie musisz doważać bo bo dociążysz go na S.C. Spróbuj bo ja też próbowałem i było warto ( tylko przy wietrze) Do latania w termice oczywiście bez "ciężarów"
stach34 Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 idąc tym tropem to karton z opakowania po modelu powinien latac najdluzej Haha, w sumie ..
kefir Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 No i nie było 1 lotuWiatr był taki że bałem się nim latać Witam, co do latania EG przy wietrze dam Ci jedną radę, włóż do rurki węglowej łączącej skrzydła pręt metalowy tej samej długości chyba fi 6mm. jeżeli dobrze pamiętam i zobaczysz jak dobrze lata pod wiatr, nie zatrzymuje się i tym samym nie przepada a modelu nie musisz doważać bo bo dociążysz go na S.C. Spróbuj bo ja też próbowałem i było warto ( tylko przy wietrze) Do latania w termice oczywiście bez "ciężarów" 6 pręt to spora waga, ale sprawdzę bo faktycznie miał bardzo dużą bezwładność
Janusz P. Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Pręt 6 doda wagi około 300g. ale na wietrzną pogodę pomaga bardzo.
kefir Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Ok sobota będzie moja czy wiatr czy śnieg
Jacekos Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam, żeby nie mnożyć zbędnie tematów podłącze się do tego. Dzisiaj korzystając z pogody postanowiłem ulotnić mojego EG. Poszło całkiem nieźle (tzn model latał jakieś 10min). Jak na nasz "pierwszy raz" to chyba nie najgorszy wynik. Problem pojawił się jak przyszedł podmuch. Następnie dwa słabo kontrolowane zakręty (żeby nie mówić panika) i.... linia wysokiego napięcia trafiona Straty nie są duże. Lekko przecięte skrzydło (spokojnie do naprawienia) i połamane łopatki śmigła. Niestety producent nie podaje jego parametrów a na orginalne trzeba czekać. Mówiąc wprost - szkoda weekendu bo się nienajgorsza pogoda szykuje. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=1258 http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=1257 EDIT: Łopatkami o jakch parametrach można je zastąpić przy silniku Permax 400? doczytałem się właśnie, że oryginalne mają 8,5x5" Czy może ktoś z 3miasta ma takie łopatki do odsprzedania lub pożyczenia? W sklepie będą dopiero w okolicy wtorek-środa. Pozdrawiam
kefir Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Jacekos będziesz w sobotę to i łopatki będą ja mam nowe nawet nie wsadzałem ich bo od razu wsadziłem nowe właśnie wróciłem z 1 oblotu Graupner junior s mojego brata, ale to założę nowy temat ze zdjęciami i filmikiem .
Jacekos Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Dzięki Kefir, ma się rozumieć, że będę bo mi głównie o tę naszą ustawkę chodziło. Już mi się głupio zrobiło, że nie będę mógł polatać... szczegóły na priv Pozdro
wojcio69 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam Kefir wątki dotyczące Juniora S są tutaj http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=12466&postdays=0&postorder=asc&start=30 i tutaj http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=12740 . Podepnij się do nich zamias zakładać nowy temat.
wojcio69 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 No z tym szefem to Cię poniosło jak EG w tajfunie :wink:
kefir Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Szefie sobota jest moja będę walczył jak tomili joans w ściganym jak tygrys
kefir Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 A więc dzisiaj lataliśmy i powiem że dupa nie wiedziałem gdzie jest góra a gdzie dół więc przemalowałem skrzydła od spodu na czerwono jutro jedziemy z jackiem na loty.
stach34 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Witam , zastanawiam się nad którymś z poniższych motoszybowców . Poradźcie mi który będzie lepszy na termikę. Co jest ważniejsze - rozpiętość, powierzchnia nośna czy obciążenie powierzchni n. ? Oto modele : *Robbe - Arcus (do przeróbki na motoszybowiec) *Robbe-ASW 15 (do oklejenia) *EG Pro * zastanawiam się też nad juniorem S gaupnera ale nie mogę znaleźć wersji ARF Chcę się zmieścić w tym przedziale cenowym .
Viader Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Się podepnę :wink: Wczoraj w końcu oblatałem własnego EG Pro:
buwi777 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 :?: :?: :?: :? Każdy z nich - wybór należy do Ciebie i zasobności kieszeni.
wa1ker Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Się podepnę :wink: Wczoraj w końcu oblatałem własnego EG Pro: No proszę wszyscy się głowią jaki motor do EG załadować a tu rodzynek na zboczu śmiga bez motorka szacuneczek :faja: Bardzo fajne tylko przydał by się jakiś wzorek na skrzydłach bo na tle śniegu to kiepsko go widać
stach34 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 :?: :?: :?: :? Każdy z nich - wybór należy do Ciebie i zasobności kieszeni. No ale chciałbym się Was poradzić , zależy mi głównie by był wytrzymały i DOBRZE ŁAPAŁ TERMIKĘ. Pytania : 1.EGP jest wytrzymały ale jak u niego z termiką? 2. Robbe arcus - czy jest wytrzymały i jak u niego z termiką ???
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.