Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

No i nie było 1 lotu

Wiatr był taki że bałem się nim latać

 

Witam, co do latania EG przy wietrze dam Ci jedną radę, włóż do rurki węglowej łączącej skrzydła pręt metalowy tej samej długości chyba fi 6mm. jeżeli dobrze pamiętam i zobaczysz jak dobrze lata pod wiatr, nie zatrzymuje się i tym samym nie przepada a modelu nie musisz doważać bo bo dociążysz go na S.C. Spróbuj bo ja też próbowałem i było warto ( tylko przy wietrze) Do latania w termice oczywiście bez "ciężarów"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
No i nie było 1 lotu

Wiatr był taki że bałem się nim latać

 

Witam, co do latania EG przy wietrze dam Ci jedną radę, włóż do rurki węglowej łączącej skrzydła pręt metalowy tej samej długości chyba fi 6mm. jeżeli dobrze pamiętam i zobaczysz jak dobrze lata pod wiatr, nie zatrzymuje się i tym samym nie przepada a modelu nie musisz doważać bo bo dociążysz go na S.C. Spróbuj bo ja też próbowałem i było warto ( tylko przy wietrze) Do latania w termice oczywiście bez "ciężarów"

6 pręt to spora waga, ale sprawdzę bo faktycznie miał bardzo dużą bezwładność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

żeby nie mnożyć zbędnie tematów podłącze się do tego.

 

Dzisiaj korzystając z pogody postanowiłem ulotnić mojego EG. Poszło

całkiem nieźle (tzn model latał jakieś 10min). Jak na nasz "pierwszy raz" to chyba nie najgorszy wynik. Problem pojawił się jak przyszedł podmuch. Następnie dwa słabo kontrolowane zakręty (żeby nie mówić panika) i.... linia wysokiego napięcia trafiona :)

Straty nie są duże. Lekko przecięte skrzydło (spokojnie do naprawienia) i połamane łopatki śmigła. Niestety producent nie podaje jego parametrów a na orginalne trzeba czekać. Mówiąc wprost - szkoda weekendu bo się nienajgorsza pogoda szykuje.

 

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=1258

 

http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=1257

 

EDIT:

 

Łopatkami o jakch parametrach można je zastąpić przy silniku Permax 400? doczytałem się właśnie, że oryginalne mają 8,5x5"

 

Czy może ktoś z 3miasta ma takie łopatki do odsprzedania lub pożyczenia? W sklepie będą dopiero w okolicy wtorek-środa.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , zastanawiam się nad którymś z poniższych motoszybowców . Poradźcie mi który będzie lepszy na termikę.

 

Co jest ważniejsze - rozpiętość, powierzchnia nośna czy obciążenie powierzchni n. ?

 

Oto modele :

*Robbe - Arcus (do przeróbki na motoszybowiec)

*Robbe-ASW 15 (do oklejenia)

*EG Pro

* zastanawiam się też nad juniorem S gaupnera ale nie mogę znaleźć wersji ARF

 

 

Chcę się zmieścić w tym przedziale cenowym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się podepnę :wink:

 

Wczoraj w końcu oblatałem własnego EG Pro:

 

 

:)

 

No proszę wszyscy się głowią jaki motor do EG załadować a tu rodzynek na zboczu śmiga bez motorka :) szacuneczek :faja: Bardzo fajne tylko przydał by się jakiś wzorek na skrzydłach bo na tle śniegu to kiepsko go widać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:?: :?: :?: :?

 

Każdy z nich - wybór należy do Ciebie i zasobności kieszeni.

 

No ale chciałbym się Was poradzić , zależy mi głównie by był wytrzymały i DOBRZE ŁAPAŁ TERMIKĘ.

Pytania :

1.EGP jest wytrzymały ale jak u niego z termiką?

2. Robbe arcus - czy jest wytrzymały i jak u niego z termiką ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.