Skocz do zawartości

Modele ESA - Air Combat


motyl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
choć malowanie raczej ascetyczne

 

Malowanie można dopracować ..."wieczorami" gdy naprawia się uszkodzenia z dnia ;D

Najważniejsze że model lata i juz się cieszę, że będę miał sparing-partnera.

ms

  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość Anonymous
Opublikowano
Od dawna szukam w Krakowie chetnych do latania - skoro nie masz problemów z opanowaniem modelu to może przypniemy tasiemki i polatamy razem?

Z tym opanowaniem modelu, to źle nie jest, ale zdaje się, że do walki to już trzeba mieć opcyk niezły :lol: Ale jak potrenuję to kto wie...

Modelik fajny, choć malowanie raczej ascetyczne

To fakt, nie jestem mistrzem malowania :oops:

Jaka wagę masz do lotu (?) pakiet na zdjęciu dość duży.

Wagi nie znam :P Ale myślę, że pewnie coś koło 350-370 gram, bo pakiet nie jest duży - 1050 mAh

 

Nie no film jest super

Dobry kamerzysta

Dzięki! Przekażę opinię synowi :wink:
Opublikowano

Nie przesadzaj, latanie samemu nie daje tyle frajdy co uganianie się za tasiemką przeciwnika.

Jeżeli model leci tam gdzie chcesz to znaczy, że czas najwyższy na wspólny trening ESA.

Sam się szybko zorientujesz, że nie chodzi tylko o utrzymanie modelu w powietrzu lub wywijanie figur ale o obserwowanie przeciwnika i wyprzedzenie jego ruchów .... tego się sam nie nauczysz.

 

Ile można latać w kółeczko .... proponuję w sobotę rano spotkać się na marchewkach i poćwiczyć. Jak stwierdzisz, że Cie to nie kręci to przecież przymusu nie ma.

Jestem jednak pewien że dasz się zarazić tym "wirusem" i wkrótce będą Ci się śnić po nocy udane ataki albo nieprecyzyjne naloty i stracone okazje :rotfl:

 

ms

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

mój ESA waży 358 gram przy czym musiałem dać 30g ołowiu na przód aby go wyważyć czyli bez PB ważył by 328g :)

 

wpakowane wyposażenie

3 serwa 9g

pakiet 3S 1300mAh

regiel MAG8

odbrionik GWS Micro 4Ch

silnik TP 2408-21

 

 

file.php?id=329

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

I do mnie zawitał ESA - Kawasaki KI-61 II do Pana Marka z Cyber-fly. Nieszczęśliwie dotarł kilka godzin przed moim wyjazdem na wakacje, więc na razie zrobiłem tyle co na zdjęciu. Model poczeka sobie do końca sierpnia :P

 

d41c4f29f5248eabmed.jpg

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

A oto mój pierwszy ESA :jupi: - Kawasaki KI-6 z Cyber-fly.

 

-regulator TP 25A

-pakiet LIPOL 3-emodel 11,1v 20c 1300mAh

- silnik TP 2408-21t black

- śmigło 8x4

- serwa ? 9g

-waga ?

1dc5e6d88e96a410med.jpg

8a3f4efc7f220c12med.jpg

941b7c33a26e01a3med.jpg

1629cf457c0da4ebmed.jpg

a768e03be005477amed.jpg

6092ce60e8fcf564med.jpg

Opublikowano
A oto mój pierwszy ESA :jupi: - Kawasaki KI-6 z Cyber-fly.

 

-regulator TP 25A

-pakiet LIPOL 3-emodel 11,1v 20c 1300mAh

- silnik TP 2408-21t black

- śmigło 8x4

- serwa ? 9g

-waga ?

 

Kup też 8x6 propelerek bo na 8x4 możesz zostawać w "ogonie" :devil:

Opublikowano
Kup też 8x6

 

To bardzo zła rada - śmigło 8x6 powoduje przegrzewanie tego silnika i bardzo szybko go wykańcza, nie mówiąc o pakiecie.

Podana konfiguracja jest najbardziej optymala.

 

Model dobrze wyglada i jak widzę bardzo dobrze lata .... w następnym modelu, postaraj sie wokrąglić kadłub i ukryć swerwo, które w tym modelu będzie narażone na uszkodzenie przy lądowaniu :-)

Zapraszam do "Eskadry ESA Kraków" - terminy lotów ustalamy w temacie Imprezy regionalne/Południe/Latanie w Krakowie

 

ms

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

FOKA w każdej wersji konstrukcyjnej zawsze ŚWIETNIE się prezentuje i ma dobre własności lotne . Co do tego wyważenia to każdy musi już pod swój styl latania wyważać bo do walk to dobre jest przednie wyważenie a do lotów REKREACYJNYCH gdzie będziemy trochę OPEROWAĆ obrotami silnika to preferowane jest na 1/3 cięciwy płata.

Fajnie wygląda w tym malowaniu a zastosowane składane śmigło w tych modelach to RARYTAS (ze względu na cenę :mrgreen: ).

Opublikowano
Kup też 8x6 propelerek bo na 8x4 możesz zostawać w "ogonie"

Dwa lata startów i nie przegrane żadne zawody to mało jako rekomendacja zestawu 8x4 + czarny TP.

Na takich zastawach latał Piotrek.

skydiver

Serwo lotek to nie jest szczęśliwy wybór.Mieliśmy tak montowane w dwóch KI i potem Piotrek w swoich samolotach stosował dwa serwa z dźwigniami od góry.

Lotka jest ciągnięta ,mniejsza urazowość i możliwość łatwego ustawienia lotek różnicowych .

Gdzie znalazłeś takie malowanie,podoba mi się kontrastowość ale za nic nie mogę znaleźć od jakiego to samolotu

Mój pierwszy ESA FW 190A

 

:D ESA to on będzie jak mu dasz pakiet 1300 mAh,(w zabawie zwanej ESA samoloty mają pakiety określone regulaminem)

Składane śmigło bywało na zawodach i cięło nie gorzej od zwykłych.

Opublikowano

Pakiet faktycznie trzeba dać mniejszy jeżeli myślisz o startach w zawodach .... przy 1600 mAh model jest cięższy i inaczej lata.

 

Sfastykę mogłeś sobie podarować.... aż takiej wierności malowania nikt nie wymaga :?

 

ms

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moje pierwsze ESA :jupi:

 

001_Zero_ESA.jpg

 

002_Zero_ESA.jpg

 

Zbudowane z gładkiego depronu 6mm wg planów z sieci.

Wyposażone w dzwonek TP 2408-21 , śmigło SF 9x4.7 , regiel 18A, 2xserwo 9g , odbiornik Jeti Rex 5+ oraz pakiet 2S1P 1300 mAh.

 

Jak pogoda pozwoli, to dzisiaj zrobię oblot.

Opublikowano

Ciekawy pomysł .... taki deskolot :-)

 

Na zdjęciach nie widać dość dobrze ale podejrzewam, że całość oklejona jest taśmą klejącą.

Choć nie wróżę mu długiej kariery na zawodach to jednak jest to dobry pomysł na pierwszego (taniego) ESA.

 

Ciekaw jestem jego właściwości w locie. Ile waży do lotu ten model?

 

ms

Opublikowano

- moim zdaniem spełnia wymogi regulaminu

 

Depron jako materiał jest OK a o wymiarach i wadze nic tu nie wiadomo.

To że kadłub nie jest przestrzenny tylko z dwóch desek a skrzydło nie ma profllu to w regulaminie nie jest zabronione .... jedyny problem to ewentualne oklejenie taśmą.

Choć preferuję bardziej przestrzenne modele ten moim zdaniem do pierwszej kraksy będzie regulaminowy :rotfl:

 

ms

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.