leito1610 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Mam nowy silniczek Mk-17 1.48cm3 , czy zastosowanie tego silnika w małym motoszybowcu ma sens? (jak jest ze stosunkiem masy do mocy,awaryjnością itp) Paliwo niestanowi dla mnie problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To silnik z zupełnie innej epoki, a pytanie przy tym o stosunek mocy do masy jest śmieszny moim zdaniem. do modeli z lat 70 -80 wczesnych to pewnie będzie dobry ale do obecnych modeli RC w pełnym tego znaczeniu juz nie. Jesli sie uprzesz to do szybowca mozesz go włożyć - w sumie to jego zadanie byłoby tylko wyniesienie w górę modelu czyli coś na podobieństwo modeli wolnolatających ;D Uruchomienie i praca to już niestety inna bajka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Szkoda nerwow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leito1610 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 PS czy ktoś może mi coś powiedzieć o tym silniku ? http://w995.wrzuta.pl/obraz/powieksz/akGheJodhlS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zwykły silnik samozapłonowy mocowany na wieżycce. Dzis silnik typu Mk17 najlepiej co robi to cieszy oko na polce. Moj został ladnie wyczyszczony i stoi sobie na polce. Nie wszystkie silniki wychodzące z produkcji tak doskonale działały. Kiedys uslyszalem opinię ze te silniki, montowane na uwięzi, byly na jeden "bieg". Proponuje dac sobie spokoj, umyc silnik, i postawić na polce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leito1610 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zwykły silnik samozapłonowy mocowany na wieżycce. to zauważyłem :roll: chodzi mi o markę i pojemność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 To jest MVVS 1,5 Jeżeli ma dobrą kompresję to pochodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 "montowane na uwięzi, byly na jeden "bieg". " Marcin nie przesadzaj moi ludkowie ostro latali na tych silnikach i wystarczały nie tylko na raz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 "montowane na uwięzi, byly na jeden "bieg". " Marcin nie przesadzaj moi ludkowie ostro latali na tych silnikach i wystarczały nie tylko na raz :wink: W żadnym wypadku! Szczepan ma rację. Miałem w uwięzi mk16 i mk17 i latały długo a nie jeden lot. Jeżeli ktoś opanuje rozruch samozapłonów i regulację to do motoszybowca się spoko nada.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Pierwsza seria Mk17, ta z nacięciem na tłoku była dobra. Następne serie były faktycznie na krótko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Taka opinię o nich uslyszalem. Jak sie mylę to przepraszam. Ja mam Mk17 ale szkoda mi pieniedzy na uruchomienie i cieszy oko na polce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 To jest MVVS 1,5 Jeżeli ma dobrą kompresję to pochodzi.Zgadza się. Produkt made in czechoslowakia. Przyzwoity silniczek. Wykonałem na nim w latach 80-tych mnóstwo lotów na uwięzi i jeszcze go korzystnie sprzedałem :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubomir Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 A czy owy silnik mógłby posłużyć do nauczenia się podstaw o modelarstwie spalinowym? Chciałbym się również zapytać, czy w silniku tym można by zmieniać obroty za pomocą serwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Pierwsza seria Mk17, ta z nacięciem na tłoku była dobra z nacięciem na tłoku to była MK-16, z siedemnastką się nie spotkałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 A czy owy silnik mógłby posłużyć do nauczenia się podstaw o modelarstwie spalinowym? Chciałbym się również zapytać, czy w silniku tym można by zmieniać obroty za pomocą serwa? Zdecyduj się...bo ja już nie wiem o który silnik pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 podstaw o modelarstwie spalinowym? ...........czy w silniku tym można by zmieniać obroty za pomocą serwa? Nie polecam zabawy z silnikiem samozapłonowym jako "naukę obsługi" .... jak ktoś zauważył powyżej to inna epoka modelarstwa i moim zdaniem, zamknięty rozdział. Sam się o tym przekonałem próbując odpalić kilka lat temu mojego wiekowego MK-12 :-) Silnik uruchomiłem ale wymagało to dużo samozaparcia. Jego regulacja zawsze stanowiła problem, paliwo coraz trudniej kupić a brak gaźnika RC właściwie całkowicie eliminuje ten silnik. Kiedyś się sprawdzał w modelu na uwięzi i mam do niego sentyment bo był pierwszym (nowym) silnikiem jaki kupiłem .... jego miejsce jest teraz na półce, wraz z mocno wyeksploatowanym Meteorem - 30 lat minęło jak jeden dzień :-) Stare jest podobno dobre tylko wino i skrzypce ..... silnik samozapłonowy raczej nie :lol2: ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 A czy owy silnik mógłby posłużyć do nauczenia się podstaw o modelarstwie spalinowym? nieChciałbym się również zapytać, czy w silniku tym można by zmieniać obroty za pomocą serwa? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubomir Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dzięki za szybką odpowiedź. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.