macowca Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Przed wszystkin daj zdjęcie swojego rozwiązania Będzie łątwiej ogarnąć jak zrobiłeś. A jak chcesz dać regiel w środku, to zrób tak, by się mógł jakoś chłodzić ponieważ nie może się grzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolikon Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 A to w reglu jest włącznik??? A można bez regla w ogóle? Bo w instrukcji li-pola było napisane, że akumulator nie może zostać w modelu np. na noc. Dobra z miejscem jakoś ogarnąłem i jest wszystko wporzo, a regiel chyba się już nie zmieści. Jutro dam może zdjęcia, o ile cały dzień nie będę na podwórku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Regulator ma 2 przewody (+ i -) które idą do złączki (najczęściej xt60), a ta złączka styka się z tą od pakietu. Więc chyba logiczne jest to, że po lataniu trzeba rozłączyć ze sobą pakiet i regiel ? I patrz, jak ja mam u siebie zrobione miejsce na aku. W poprzek kadłuba dałem patyczek od szaszłyka, żeby pakiet nie latał mi do tyłu. Później go czymś zastąpię, aby teraz dałem go tak, bo wyważałem funbata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolikon Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Dobra, z akumulatorem sobie poradzę, a ogólnie to dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Tylko czy po prostu trzeba ten regiel, czy go tylko można dla ułatwienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Kolego. Bez regla po prostu nie będziesz mógł kontrolować silnika.... I regiel musi być koniecznie ponieważ... Nie wiem jak to powiedzieć(elektrykiem to ja nie jestem ) ale regiel który pobiera prąd z pakietu przetważa go na mniejsze napięcie, które zasila odbiornik oraz serwa. Tak samo regiel pobiera określoną ilość prądu z aku - tyle ile jest potrzebne do aktualnej pracy silnika żeby go zasilić. Jeśli się mylę, nie bijcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolikon Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 A on kosztuje raczej 10zł czy raczej 100zł? Bo mój tata, jak się dowie, że trzeba jeszcze coś dokupić to chyba ... Nie wiem co zrobi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Bądź przygotowany na cenę od 30zł wzwyż jeśli chcesz mieć dobry. Najszybciej będzie jak podam mój zestaw na którym lata i się dobrze sprawuje. silnik ~ 40zł - http://www.abc-rc.pl/p/118/1582/silnik-emax-gf2210-30-kv1200-170w--silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html regiel ~ 40zł - http://www.abc-rc.pl/p/146/2680/esc-budget-18a-2-3s-regulator-programowalny-esc-silnikow-bezszczotkowych-regulatory-esc.html aku 60zł - http://www.abc-rc.pl/p/98/3133/akumulator-dualsky-11-1v-1300mah-20c-xpower-elektronika-i-akcesoria-multi-coptery-rc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ja zrobiłem następujące błędy budując ten model: 1. Okleiłem całość taśmą - uzyskałem sporą wagę = 3-cia prędkość kosmiczna 2. Dziób zrobiłem z podkładów pod panele = rozpadał się od dotknięcia Wnioski: Model należy okleić tylko na krawędzi natarcia. Dziób z EPP lub z podkładów obustronnie oklejonych papierem. Pakiet mocowany w dziobie na taśmę klejącą. Od strony silnika warstwy podkładów jako "strefa zgniotu" dla pakietu, na całym odcinku jaki wyjdzie z wyważenia. Inaczej po krecie pakiet pokiereszuje się o wręgę silnikową. Do cen powyżej jeszcze 2 lub 3 serwa (za 15zł szt) i komplet sterowania - nadajnik i odbiornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maca111 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Kolego. Bez regla po prostu nie będziesz mógł kontrolować silnika.... I regiel musi być koniecznie ponieważ... Nie wiem jak to powiedzieć(elektrykiem to ja nie jestem ) ale regiel który pobiera prąd z pakietu przetważa go na mniejsze napięcie, które zasila odbiornik oraz serwa. Tak samo regiel pobiera określoną ilość prądu z aku - tyle ile jest potrzebne do aktualnej pracy silnika żeby go zasilić. Jeśli się mylę, nie bijcie silnik trojfazowy działa na prąd przemienny który to własnie generuje regulator obrotów o danej częstotliwości z pakietu na prąd stały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolikon Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Regulator to regiel? Dopiero teraz mi to mówicie? Sorry nie znam się na gwarze modelarskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Regulator to regiel? Dopiero teraz mi to mówicie? Sorry nie znam się na gwarze modelarskiej. Widzę, że ktoś tutaj uważnie czyta forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolikon Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Cicho... A tak w ogóle to do samolota musi być włącznik, czy można za każdym razem rozłączać li-pola z REGLEM? I ile się ładuje 1300mAh. 2 godziny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiejski Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Po co ci jakiś wyłącznik? Nie słyszałem, aby ktokolwiek to stosował... Rozpinasz wtyczkę i tyle. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Nie, do samolotU nie jest potrzebny żaden włącznik, po prostu rozłączasz złączki. Co do pakietu, to jeśli masz oszczędnościową wersje ładowarki za te 50zł, to tak, będzie się ładował około 2h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Kolikon zanim zadasz kolejne pytanie przeczytaj podklejone tematy w tym dziale. Szczególnie temat jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BzzykuPL Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 ej mam problem wiem że może nie tutaj powinienem pisać ale dobra tam mianowicie mam aparaturę turningy x9 jak podłączam silnik do odbiornika później zasilanie to jest to pikanie "ty tyry ty" jak zawsze, później 2 piknięcia i powinno być po chwili jeszcze jedno a u mnie tego nie ma albo jest jeszcze tak że pika wolno wezme chebel w dół zaczyna szybciej znowu w górę i wtedy przestaje, silnik nie chodzi wiem że może nie jasno to wytłumaczyłem ale może bd wiedzieli o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mankoot Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Podlacz zasilanie do odboirnika, przy drazku gazu na 0, bo tak to wchodzisz w tryb programowania regulatora Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Może musisz dać revers na gaz? Spróbuj uruchomić nadajnik z manetką na full i zobacz czy zadziała. Ustaw też limity gazu wg instrukcji ESC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolikon Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 (edytowane) JUUUPI. Dzisiaj przyszedł nadajnik i jutro będę go trymował. Nie mogę się doczekać 1 lotu! ☺☺☺(A włączyć odbiornik to znaczy popodłączać wszystkie kable?) Edytowane 22 Czerwca 2013 przez Kolikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolikon Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Ile musi ważyć co najwyżej samolot, jeżeli mam silnik 400g ciągu? Może jakieś 310-320? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi