Tomek Opublikowano 7 Października 2007 Autor Opublikowano 7 Października 2007 Wymiary miejsca pod pakiet lub zbiornik paliwa to 75mm na 50 mm.
Zdzichu Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Witam! A czy ktoś może próbował zamiast oklejać skrzydła ozdobami z folii ,malować je farbami? Macie jakieś doświadczenie w tej dziedzinie, jakiego typu farby użyć, jak przygotować powierzchnię. Spodziewam się, że użycie nie odpowiedniej spowoduje pękanie farby.
Tomek Opublikowano 9 Października 2007 Autor Opublikowano 9 Października 2007 Akryl samochodowy(farba z utwardzaczem) powinna załatwić sprawę. Właśnie zamówiłem w Nastiku nowy silnik do Katany , ASP Magnum 52 4-takta. Jak dobrze pójdzie to powinienem jutro już go mieć i na niedziele, jak zdążę, to go wypróbuję. Niestety ostatnio krucho u mnie z czasem i tak jeszcze będzie ze 2 tygodnie. Ale zapowiadają piękną pogodę więc kto wie ......
Tomek Opublikowano 13 Października 2007 Autor Opublikowano 13 Października 2007 Ostatnie fotki Katany w wersji elektrycznej. Teraz już mam Katanę w wersji spalinowej. Zaraz wstawię zdjęcia.
Tomek Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 A zapomniałem podać ,że u mnie środek ciężkości ustawiałem do pierwszych lotów 1 cm od końca kesonu mierząc na wysokości półki serw . Zaś do normalnego latania można ustawić od 0 do 0,5 cm od końca kesonu. Jednak do pierwszego obycia się z maszyną 1 cm będzie o.k. a potem można przesuwać do tyłu w/g uznania.
Jacek Gabrysiewicz Opublikowano 20 Października 2007 Opublikowano 20 Października 2007 Witam Wszystkich Juz od dawna mialkem zamiar kupic pierwszy raz jakis zestaw bo przez cale zycie sam robilem modele samodzielnie opracowane Jak wiecie zycie w polsce niejest tanie , ale ze sytuacja lekko mi sie poprawila wiec za zaoszczedzone pieniazki zakupilem pierwszy w zyciu zestaw Co mnie skusilo ze wlasnie kupilem Katane ? moge kontrolowac poszczegolne etapy budowy ,wprowadzac dowolne zmiany jakie mi sie podobaja , wybierac dowolny rodzaj pokrycia , itp: Przedstawiac budowy niebede bo kazdy model juz zna ,tylko pokaze to co zmienie no i efekt koncowy Napewno bede tak robil aby zastosowac rozny rodzaj napedu tzn. elektruk lub spalina Powiem tylko ze sklada sie ja jak klocki lego i juz mam poskladany kadlub
olafd Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Witam, ile magnesów dostaliście w zestawie? ja dostałem 4.
Tomek Opublikowano 30 Października 2007 Autor Opublikowano 30 Października 2007 A ile sie spodziewałeś?
olafd Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Czyli wklejam te 4 magnesy tak jak pokazano w instrukcji do części kabinowej modelu. Ale w samym kadłubie, w sklejce, też są 4 otwory odpowiadające umiejscowieniu magnesów "kabinkowych". Co daje się w te otwory w kadłubie?
darkarll Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 zamontuj dwa magnesy w tylnej części kabiny i dwa w kadłub , oczywiście tak żeby się przyciągały , początkowo magnesów miało być 8 , dlatego jest tyle otworów , czyli 4 w kabince i 4 w kadłubie , ale okazało się że na 8 magnesach ciężko zdjąć kabinkę (trzymały zbyt mocno) dlatego producent daje tylko 4 magnesy
olafd Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 No to teraz wszystko stało się jasne. dzięki
Jacek Gabrysiewicz Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam ! Tak sobie powoli sklejam do kupy ten modelik i juz caly mam posklejany i wyszlo mi to co nastepuje model (konstrukcje nieoklejona ) 516 g. jako wyposarzenie tego modelu podaje : regiel Spin33 34 g. silnik czeski Ray 3830/8 126 g. serwa na skrzydla hs 81 mg 2 szt razem 40 g. odbiornik oktawa 16 g. smiglo 15-20 g. ??? akumulatory pakiet 4s1p 2200 250 g. razem wychodzi mi 1030 g. Do tego dojda jeszcze ------ oklejenie modelu + kabelki i inne duprele Mysle ze w 1150 g. sie wyrobie
Ja-Jacek Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Moze to zly adres? Mam pytanie do Tomka - Co z ta niespodzianka dotyczaca Artexu?miala byc w listopadzie jest juz prawie polowa miesiaca i cisza. :oops: Rozumiem ze teraz robicie porzadki na forum ,ale moze cos dalo by sie ruszyc w tej sprawie?Pozdrawiam Jacek
Tomek Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Opublikowano 11 Listopada 2007 Niestety Jacku spray jak zwykle kręcą się wokół bicia piany w tematach w których "główni zainteresowani" nie zrobili nigdy nic ,albo nie wiele , a teraz mają wiele do powiedzenia , niemal pewniacy w swoich teoriach . Więc na razie cały temat umarł i czeka na lepszą koniunkturę. Nie będę ludziom zawracał głowy do póki te sprawy sie nie rozwiążą.
Ja-Jacek Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 OK to moge kupic nowy telewizor-rodzina sie ucieszy! :wink:
extream Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Witam Nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego podepnę się tutaj ma ktoś może wymiary owiewki silnika i kabinki ?? Dokładniej potrzebuje wymiary owiewki silnik : długość, szerokość i wysokość przy nasadzie kadłuba oraz owiewki kabinki długość, szerokość i wysokość ?
leszek-bart Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Wymiary owiewki silnika : długość 182 mm wysokość 138 mm szerokość 132 mm Wymiary kabiny długość 430 mm szerokość od 130 do 80 mm , wysokość nie bardzo wiem co podać bo owiewka jest razem z kawałkiem góry kadłuba
motyl Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 To co na fotkach na wadze 511g to dużo ?? A silnik HXT 3548 800kV i pakiet 5s1p 2300 to nie przesada do tego modelu ??
hubert_tata Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 silnik HXT 3548 800kV i pakiet 5s1p 2300 to nie przesada do tego modelu Silnik, pakiet, regulator to z 550g - model na gotowo pewnie 1,2kg Teoretycznie łatwo można z takiego zestawu wyciągnąć 2kg ciągu na śmigle 10x5 (33A). Nawet, jeżeli w praktyce silnik nie będzie taki sprawny, to będziesz miał spory nadmiar mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.