Paweł Prauss Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Mi to na jakiegoś Niemca wygląda... Ale nie mam na to dowodów...
MASK Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 10 minutes ago, witold_pi said: daje to 0,5 cm3 To już jakiś konkret! Teraz tylko trzeba znaleźć co on jest za jeden. Znajomy przysłał mi zdjęcie swojego WMD 0,5 (jego zdaniem). Zupełnie inny silnik. On 12/22/2019 at 9:53 AM, d9Jacek said: to ja napiszę jeszcze raz HP? a TY Marcinie doprecyzuj moją odpowiedz? Proszę Jacku:) 1
d9Jacek Opublikowano 5 Stycznia 2020 Opublikowano 5 Stycznia 2020 8 godzin temu, MASK napisał: To już jakiś konkret! Teraz tylko trzeba znaleźć co on jest za jeden. Znajomy przysłał mi zdjęcie swojego WMD 0,5 (jego zdaniem). Zupełnie inny silnik. Proszę Jacku:) fiu,fiu....rzadko spotykany motorek ,gatulacje a konkret Marcinie to jest taki , że 0,5 = .03?.... i uparcie powtórzę za Platonem i nie tylko, nie robiono w ZSRR tego silnika a silnik jest z 1963 roku
MASK Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 W dniu 5.01.2020 o 02:06, d9Jacek napisał: fiu,fiu....rzadko spotykany motorek ,gatulacje a konkret Marcinie to jest taki , że 0,5 = .03?.... i uparcie powtórzę za Platonem i nie tylko, nie robiono w ZSRR tego silnika a silnik jest z 1963 roku No Panowie, gdyby rzeczywiście udało się udowodnić, że to inny silnik, to byłaby to mała sensacja Tymczasem otrzymałem kolejne opinie, że to Veterok. Zeby było jasne, nie upieram się i nie uważam, że skoro większość tak mówi, to racja jest po ich stronie! Możliwe, że korzystają z błędnego źródła, z jakiego i ja skorzystałem Na razie mamy fi tłoka 8,5 mm, skok w okolicach 6-10 mm. Daje to zakres pojemności 0,34 - 0,57 ccm. Czekamy aż kolega Witek wybije przeciwtłok i zmierzy dokładnie Jacku, ten HP 40 nigdy nie wszedł do produkcji, to prototyp #2. Nie znalazłem w sieci żadnego zdjęcia, oprócz tych, które sam zamieściłem Ten silnik już kiedyś pokazywałem, ale nadal nie wiem co to jest. Tak więc: śrubki angielskie, pojemność 2cc, pokrywa zbiornika paliwa z pleksi. Ktoś coś? 1
d9Jacek Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Marcinie, nie doczytałeś , więc napiszę jeszcze raz 0,5 ccm = 0,03 cala sześciennego, stąd tez w anglojęzycznych zródłach oznaczenie 0.3 ( żeby zmierzyć skok to przeciwtłoka nie trzeba wybijać).....skok będzie ~~8-8,5 mm....ale pozostanę przy swoim ...to nie jest silnik z byłego CCCP a HP jeszcze raz gratuluję
d9Jacek Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 4 godziny temu, MASK napisał: No Panowie, gdyby rzeczywiście udało się udowodnić, że to inny silnik, to byłaby to mała sensacja Tymczasem otrzymałem kolejne opinie, że to Veterok. Zeby było jasne, nie upieram się i nie uważam, że skoro większość tak mówi, to racja jest po ich stronie! Możliwe, że korzystają z błędnego źródła, z jakiego i ja skorzystałem Na razie mamy fi tłoka 8,5 mm, skok w okolicach 6-10 mm. Daje to zakres pojemności 0,34 - 0,57 ccm. Czekamy aż kolega Witek wybije przeciwtłok i zmierzy dokładnie Jacku, ten HP 40 nigdy nie wszedł do produkcji, to prototyp #2. Nie znalazłem w sieci żadnego zdjęcia, oprócz tych, które sam zamieściłem Ten silnik już kiedyś pokazywałem, ale nadal nie wiem co to jest. Tak więc: śrubki angielskie, pojemność 2cc, pokrywa zbiornika paliwa z pleksi. Ktoś coś? konstrukcyjnie to do ED podobny....znowu jakiś proto czy wytwór szalonego konstruktora ?
AndrzejC Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Wyjątkowo muszę się zgodzić z Kol. Kamyczkiem. Ten motorek zbyt stary nie jest... Świadczy o tym choćby zastosowanie śrub imbusowych i jakość wykonania. Coś jak SiM 2B w wykonaniu Kolegi Mariusza. Niby SiM. Tyle, że "nowoczesny". A jak jeszcze będzie pokolorowany ten dany SiM Mariusza tu i ówdzie, to to będzie wyglądało jakbyśmy oglądali czarno biały obraz w TV z nałożoną na ekran taką szybką, którą kiedyś można było kupić i nałożyć na ekran I mieliśmy kolorowy obraz. Na dole zielony, na środku żółty, a na górze niebieski. I pięknie było? A.C. 1
MASK Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Tak tak, to ja tez nie mówię, ze stary. To pewnie silnik zbudowany do SAM. Pytanie tylko co to jest. Wyglada na produkcje krotkoseryjna raczej, niż jednostkowa.
Grzesiek Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Dzisiaj kolega z ukrainy który pracuje w polsce przywiózł mi prezent
Paweł Prauss Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 14 godzin temu, MASK napisał: No Panowie, gdyby rzeczywiście udało się udowodnić, że to inny silnik, to byłaby to mała sensacja Tymczasem otrzymałem kolejne opinie, że to Veterok. Zeby było jasne, nie upieram się i nie uważam, że skoro większość tak mówi, to racja jest po ich stronie! Możliwe, że korzystają z błędnego źródła, z jakiego i ja skorzystałem Na razie mamy fi tłoka 8,5 mm, skok w okolicach 6-10 mm. Daje to zakres pojemności 0,34 - 0,57 ccm. Czekamy aż kolega Witek wybije przeciwtłok i zmierzy dokładnie Jacku, ten HP 40 nigdy nie wszedł do produkcji, to prototyp #2. Nie znalazłem w sieci żadnego zdjęcia, oprócz tych, które sam zamieściłem Ten silnik już kiedyś pokazywałem, ale nadal nie wiem co to jest. Tak więc: śrubki angielskie, pojemność 2cc, pokrywa zbiornika paliwa z pleksi. Ktoś coś? Jedno co o nim wiem to że jest całkiem ładnie wykonany :-)) 19 minut temu, Grzesiek napisał: Dzisiaj kolega z ukrainy który pracuje w polsce przywiózł mi prezent Niestety bolączką tych motorków są pękające wały...
Paweł Prauss Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 w miejscu wlotu mieszanki, widziałem co najmniej 2 tak uszkodzone, w tym jeden mój...jak dostał nowy wał to wylądował w gablocie.
d9Jacek Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 23 minuty temu, Paweł Praus napisał: w miejscu wlotu mieszanki, widziałem co najmniej 2 tak uszkodzone, w tym jeden mój...jak dostał nowy wał to wylądował w gablocie. tam jest karb, więc wał strzela- trzeba ten karb usuwać
Janeczek Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2020 Pawel , ten Twoj Diesel to moze byc wieksza wersja EPC Moth 0,85cc z 1951 England ( jego inna, nowsza wersja o wiekszej pojemnosci) wg.Mike Clanford str.69 /2006... Pozdrowienia Janek
Paweł Prauss Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Dzięki wydatnej pomocy Jarka z Malmö w mojej kolekcji znów przybyło 5 fajnych motorków ? oto jeden z nich. Fotki pozostałych wrzucę później. 1
jarek996 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Ja jestem TYLKO Pawla "wyszukiwarka". On sponsoruje moje hobby kupujac SOBIE silniki ? Nie wiem czy zauwazyliscie , ale w gornej , lewej stronie na zdjeciu lezy kalendarz . Wszystkie dni zaznaczone na zolto , niebiesko i czerwono , to dni w ktore Pawel kupi JAKIS silnik . Zaznaczone w tych kolorach jest 365 dni ?
Paweł Prauss Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Kolor żółty - 1 silniczek Niebieski - 2 silniczki Czerwony - 3 silniczki ??? A tak na poważnie to jest kalendarz zmianowy Państwowej Straży Pożarnej ktorej to jestem funkcjonariuszem. Żółty kolor 1 zmiana Czerwony kolor 2 zmiana Niebieski kolor 3 zmiana
Rekomendowane odpowiedzi