Skocz do zawartości

Zdjęcia silników -


Janeczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 minutes ago, witold_pi said:

daje to 0,5 cm3

 


To już jakiś konkret! Teraz tylko trzeba znaleźć co on jest za jeden. Znajomy przysłał mi zdjęcie swojego WMD 0,5 (jego zdaniem). Zupełnie inny silnik. 

 

On 12/22/2019 at 9:53 AM, d9Jacek said:

to ja napiszę jeszcze raz HP? a TY Marcinie doprecyzuj moją odpowiedz?

 

Proszę Jacku:)

 

DSC_1614.thumb.JPG.028243d3e3267a2ab96ee54b14ef1299.JPG

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MASK napisał:


To już jakiś konkret! Teraz tylko trzeba znaleźć co on jest za jeden. Znajomy przysłał mi zdjęcie swojego WMD 0,5 (jego zdaniem). Zupełnie inny silnik. 

 

 

Proszę Jacku:)

 

DSC_1614.thumb.JPG.028243d3e3267a2ab96ee54b14ef1299.JPG

fiu,fiu....rzadko spotykany motorek ,gatulacje

 

a konkret Marcinie to jest taki , że 0,5 = .03?.... i uparcie powtórzę  za Platonem i nie tylko, nie robiono w  ZSRR  tego silnika  a silnik jest z 1963 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2020 o 02:06, d9Jacek napisał:

fiu,fiu....rzadko spotykany motorek ,gatulacje

 

a konkret Marcinie to jest taki , że 0,5 = .03?.... i uparcie powtórzę  za Platonem i nie tylko, nie robiono w  ZSRR  tego silnika  a silnik jest z 1963 roku

 

No Panowie, gdyby rzeczywiście udało się udowodnić, że to inny silnik, to byłaby to mała sensacja :) Tymczasem otrzymałem kolejne opinie, że to Veterok. Zeby było jasne,  nie upieram się i nie uważam, że skoro większość tak mówi, to racja jest po ich stronie! Możliwe, że korzystają z błędnego źródła, z jakiego i ja skorzystałem :)  
Na razie mamy fi tłoka 8,5 mm, skok w okolicach 6-10 mm. Daje to zakres pojemności 0,34 - 0,57 ccm. Czekamy aż kolega Witek wybije przeciwtłok i zmierzy dokładnie :)

Jacku, ten HP 40 nigdy nie wszedł do produkcji, to prototyp #2. Nie znalazłem w sieci żadnego zdjęcia, oprócz tych, które sam zamieściłem :)


Ten silnik już kiedyś pokazywałem, ale nadal nie wiem co to jest. Tak więc: śrubki angielskie, pojemność 2cc, pokrywa zbiornika paliwa z pleksi. Ktoś coś?
 

DSC_1142.jpg

DSC_1141.jpg

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinie, nie doczytałeś , więc napiszę jeszcze raz  0,5 ccm = 0,03 cala  sześciennego, stąd tez w anglojęzycznych zródłach oznaczenie 0.3 ( żeby zmierzyć skok  to przeciwtłoka nie trzeba wybijać).....skok będzie ~~8-8,5 mm....ale pozostanę przy swoim ...to nie jest  silnik z byłego CCCP

 

 

 

a HP jeszcze raz gratuluję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MASK napisał:

 

No Panowie, gdyby rzeczywiście udało się udowodnić, że to inny silnik, to byłaby to mała sensacja :) Tymczasem otrzymałem kolejne opinie, że to Veterok. Zeby było jasne,  nie upieram się i nie uważam, że skoro większość tak mówi, to racja jest po ich stronie! Możliwe, że korzystają z błędnego źródła, z jakiego i ja skorzystałem :)  
Na razie mamy fi tłoka 8,5 mm, skok w okolicach 6-10 mm. Daje to zakres pojemności 0,34 - 0,57 ccm. Czekamy aż kolega Witek wybije przeciwtłok i zmierzy dokładnie :)

Jacku, ten HP 40 nigdy nie wszedł do produkcji, to prototyp #2. Nie znalazłem w sieci żadnego zdjęcia, oprócz tych, które sam zamieściłem :)


Ten silnik już kiedyś pokazywałem, ale nadal nie wiem co to jest. Tak więc: śrubki angielskie, pojemność 2cc, pokrywa zbiornika paliwa z pleksi. Ktoś coś?
 

DSC_1142.jpg

DSC_1141.jpg

konstrukcyjnie  to do ED podobny....znowu jakiś proto czy  wytwór szalonego  konstruktora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjątkowo muszę się zgodzić z Kol. Kamyczkiem.

Ten motorek zbyt stary nie jest... Świadczy o tym choćby zastosowanie śrub imbusowych i jakość wykonania.

Coś jak SiM 2B  w wykonaniu Kolegi Mariusza. Niby SiM. Tyle, że "nowoczesny".

A jak jeszcze będzie pokolorowany ten dany SiM Mariusza tu i ówdzie, to to będzie wyglądało jakbyśmy oglądali czarno biały obraz w TV z nałożoną na ekran taką szybką, którą kiedyś można było kupić i nałożyć na ekran I mieliśmy kolorowy obraz.

Na dole zielony, na środku żółty, a na górze niebieski. I pięknie było?

A.C.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, MASK napisał:

 

No Panowie, gdyby rzeczywiście udało się udowodnić, że to inny silnik, to byłaby to mała sensacja :) Tymczasem otrzymałem kolejne opinie, że to Veterok. Zeby było jasne,  nie upieram się i nie uważam, że skoro większość tak mówi, to racja jest po ich stronie! Możliwe, że korzystają z błędnego źródła, z jakiego i ja skorzystałem :)  
Na razie mamy fi tłoka 8,5 mm, skok w okolicach 6-10 mm. Daje to zakres pojemności 0,34 - 0,57 ccm. Czekamy aż kolega Witek wybije przeciwtłok i zmierzy dokładnie :)

Jacku, ten HP 40 nigdy nie wszedł do produkcji, to prototyp #2. Nie znalazłem w sieci żadnego zdjęcia, oprócz tych, które sam zamieściłem :)


Ten silnik już kiedyś pokazywałem, ale nadal nie wiem co to jest. Tak więc: śrubki angielskie, pojemność 2cc, pokrywa zbiornika paliwa z pleksi. Ktoś coś?
 

DSC_1142.jpg

DSC_1141.jpg

Jedno co o nim wiem to że jest całkiem ładnie wykonany :-))

19 minut temu, Grzesiek napisał:

Dzisiaj kolega z ukrainy który pracuje w polsce przywiózł mi prezent 

20200108_181054.jpg

Niestety bolączką tych motorków są pękające wały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem TYLKO Pawla "wyszukiwarka". On sponsoruje moje hobby kupujac SOBIE silniki ?

 

Nie wiem czy zauwazyliscie , ale w gornej , lewej stronie na zdjeciu lezy kalendarz . Wszystkie dni zaznaczone na zolto , niebiesko i czerwono , to dni w ktore Pawel kupi JAKIS silnik . Zaznaczone w tych kolorach jest 365 dni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor żółty - 1 silniczek

Niebieski - 2 silniczki 

Czerwony - 3 silniczki 

???

A tak na poważnie to jest kalendarz zmianowy Państwowej Straży Pożarnej ktorej to jestem funkcjonariuszem. 

Żółty kolor 1 zmiana 

Czerwony kolor 2 zmiana 

Niebieski kolor 3 zmiana 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.