Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Może to mało spektakularne, ale jestem ciekawy czy ktoś wie czy ja zawiniłem, czy może producent :)

Podczas dzisiejszych lotów moim modelem EPA nagle cos odleciało z samolotu, po czym nie reagował na drążek gazu. Myślałem że może za słabo dokręciłem śmigło, ale po tym jak zobaczyłem samolot oniemiałem. Reszty silnika ze śmigłem szukałem pół godziny. Czy ma może ktoś pomysł dlaczego tak się stało?

Pozdrawiam

post-3917-0-50872300-1349021986_thumb.jpg

Opublikowano

Dlatego nie popieram montowania tych silników, po pierwsze są stalowe, więc nie odprowadzają ciepła i zaburzają pole magnetyczne, to jeszcze mają niestety gorszą sprawność, niż poprzednik w dzwonku

Opublikowano

W takim razie czeka mnie zakup nowego silnika :( Jaki silnik polecicie, aby nie był takiej jakości jak ten TP ? A może jakis inrunner, bo czasami jeszcze mi sie krety zdarzają, a z tego co slyszalem są bardziej odporne na uderzenia? :blink: Tak do 50-60 zł, :P

Opublikowano

a ja odrazu odradzam całą te serie przy średnim krecie mozesz stracić ,,krzyżak" który montujesz do wręgi! jest za słabo wykonany to jest wada całej tej serii

już bym wolał Emax C2812 lub seria budget

Opublikowano

Co do tego Emaxa, z nimi dzieje się podobnie od drgań robią się luzy i silnik wyskakuje z łoża. Dlatego od razu polecam wykręcić śrubkę zabezpieczającą i wkręcić ją ponownie np. na jakimś lakierze.

  • Lubię to 1
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Urwało ci od drgań bo śmigło masz kiepsko zamontowane.

Z daleka na fotce widać że nie jest dobrze spasowane na piaście.

 

Dla tego silnika najlepsze są śmigła GWS "pomarańczki" :)

Do tego propsaver i wszystkie problemy znikają.

Opublikowano

Zmiana na co/jakie? Trzeba mocniej przykręcić i nie wylatuje. Trzeci sezon używam silników z serii CF,GT i nigdy żaden nie wyleciał. Co do wibracji, roztrzepywania łożysk itp. to śmigła, zwłaszcza Tower Pro trzeba wyważać.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Dzisiaj mię spotkała podobna przygoda, tylko szukać nie musiałem, Kocia Morda Hellcata przyniosła mi zwłoki TP2408 pod nogi.

 

post-4712-0-83511400-1373059387_thumb.jpg

 

post-4712-0-60360000-1373059393_thumb.jpg

 

Dzień wcześniej zauważyłem obluzowanie statora w tylnej metalowej obudowie. Podkleiłem to miejsce distalem, ale jak widać niewiele to dało.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ja w Cf2822 dokręcam śruby tak mocno jak się da, po 2 lotach znowu dokręcam i tak jeszcze ze 2 razy. Potem małe imbusy wykręcam, smaruję lekko klejem do śrub i wkładam resztę w talerzyk tak jak było kiedyś, bo już były wyżłobione "wyrobiska" i wkręcam śruby dosyć mocno. Do dziś nic nie wyskoczyło. Wcześniej nie używałem kleju do śrub, ale starałem się pamietać by co 2 do 3 lotów wciąż dokręcać śruby, bo aluminium szybko się wyrabiało, też nie miałem takich przygód. Niby mały silniczek, ale moment i szarpnięcie ma ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja w Cf2822 dokręcam śruby tak mocno jak się da

Można w ten sposób zniszczyć łożysko lub w najlepszym wypadku zerwać gwint

Opublikowano

Nie wydaje mi się, ale nie będę się spierał. Śruby się ładnie wżynają w aluminium a do łożyska im jeszcze daleko. Przesiadłem się obecnie na Emaxa GT2210/11 i jestem zadowolony. Po tym co już przeszedł mogę z całą pewnością stwierdzić, że jest bardzo wyrozumiały dla kretów i to konkretnych ;)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.