damenix Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Na moje życzenie jest to wzmocniona wersja, więc waga może się różnić od wersji standardowej. Model po wyciągnięciu z paczki ma następującą wagę: - kadłub z kabinką - 100 gram - skrzydło - 197 gram - stateczniki - 25 gram Całość - 322 gram
rapier Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 stateczniki balsowe??? Widzialem na Zarze ze sprint ma stateczniki stryrodurowe, laminowane w formie.
damenix Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 stateczniki balsowe??? Widzialem na Zarze ze sprint ma stateczniki stryrodurowe, laminowane w formie. Tak, stateczniki są z balsy
rapier Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 uuuuu , czyli rozumiem ze laminowane stateczniki to opcja. A powiedz mi..Długo czekałeś na zestaw?
damenix Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 uuuuu , czyli rozumiem ze laminowane stateczniki to opcja. A powiedz mi..Długo czekałeś na zestaw? 6 tygodni, ale to za dwoma modelami tyle czekałem (BARAKUDA + SPRINT)
Gość horn3t Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Mam przez przypadek takiego samego będziesz dawał na SW I SK dwa serwa czy jedno tylko na SW. Czy model ma wklejone bowdeny?
damenix Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 Mam przez przypadek takiego samego będziesz dawał na SW I SK dwa serwa czy jedno tylko na SW. Czy model ma wklejone bowdeny? Przewidziane są dwa serwa. Bowdenów brak - to będę musiał u Ciebie podejrzeć co i jak zrobić.
Gość horn3t Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 W swoim bowdeny wywaliłem ma 1 serwomechanizm tylko SW i sztywny popychacz z rurki węglowej.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 W moich wyczynowych modelach F3F napęd V-ki przenoszony jest przy pomocy popychacza z pręta węglowego 2mm ,który co 150mm ma prowadzenie w postaci tulejki 3/4 mm . Dobrym rozwiąaniem są też popychacze z rurek węglowych .
damenix Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 Tak wyglądają standardowe otworki na serwa, nimi zajmę się później. Wczoraj skleiłem stateczniki na odrobinkę vikolu. Dziś przelaminowałem łączenie stateczników cieńką tkaninką szklaną.
damenix Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Mocowania serw może nie wyglądają zbyt profesjonalnie ale są praktyczne i dają możliwość łatwej wymiany serwa w przypadku awarii.
Gość horn3t Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 ... i tak idą na to pokrywki
damenix Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Prace idą do przodu, a efekty widać.
damenix Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Model ukończony, jutro oblot. Niebawem pojawią się jeszcze owiewki na serwa lecz pierw muszę je nabyć. Jak widać model wykończony jest folią oracal. 1
janegab Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ja jak pisał wyżej Kamyczek zastosowałem poychacz do V-ki rowniez z węgla ale z rurki z otworkiem ok. 2mm-nagwintowalem szfrychę fi 2mm i połaczyłem na klej ze snapami...szybkie ,wygodne-lekkie połaczenie. Pokasowałem w modelach sterowanie V-łek 2 serwami zrobiłem na 1-nym. Zyskałem na wadze na minusie i wygodne programowanie + regulacja.
Kross Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Wyszło całkiem fajnie, model dobrze widoczny z daleka w tych barwach
Kross Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ależ jak najbardziej , dawno nie było zboczowych warunków.
Artur Lis Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam, Jaka jest , waga do lotu z wszystkimi bebechami ? Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi