Skocz do zawartości

APOCALYPTO F5B CARBON / KEVLAR


heksodus

Rekomendowane odpowiedzi

Marek nie przeżywaj... ;)

Przecież tak prosto wziąść nożyczki i dociąć te klapki do otworów.

Wg mnie dobrze że są one większe, bo masz pole manewru jak je ładnie ustawić do wystającej dżwigni od serwa które każdy wkleja na swój sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzisiaj malo nie straciłem modelu.Co chwila łapał i tracił zasięg.I to na 80 metrach. Nie wiem może to jakieś zaklócenia,ale muszę zamienić na odbiornik z długimi wąsami,bo te kruciaki od satelity nie zdały egzaminu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czego zrobić wręge o przekroju 36mm żeby wytrzymała bez problemu 10kg ciągu? Mam węgiel 2mm,ale biorę też pod uwagę sklejkę 4-5mm? Co byście doradzili? I jeszcze zastanawiają mnie dzwignie na lotkach tzn z jakiej grubosci je wykonać. Jesli ktoś ma doświadczenie to proszę się nie wstydzić

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotralski jak mnie pamięć nie myli to kupiłem mocowanie tego typu jakiś czas temu od Ciebie do FJ.

 

Jako, że jest to dobre i sprawdzone rozwiązanie zrobiłem sobie podobne do kolejnego Speeda;)

 

Jeżeli będzie rysunek, mogę takowe wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czego zrobić wręge o przekroju 36mm żeby wytrzymała bez problemu 10kg ciągu? Mam węgiel 2mm,ale biorę też pod uwagę sklejkę 4-5mm? Co byście doradzili? I jeszcze zastanawiają mnie dzwignie na lotkach tzn z jakiej grubości je wykonać. Jeśli ktoś ma doświadczenie to proszę się nie wstydzić

:)

 

W Tym wątku na rc groups: LINK sądzę, że znajdziesz podpowiedź, jaką grubość laminatu wybrać na firewall, nie przeszukiwałem specjalnie tego forum, ale z pewnością można tam znaleźć potrzebne informacje. Do laminatowego kadłuba, szkoda pchać sklejkę - zysk na większej grubości=powierzchni styku jest pozorny - przy zastosowaniu połączenia wręgi z kadłubem jak w linku. Co do dźwigni, spotykałem w modelach f5b dźwignie na lotkach o grubości ok 1,5-2mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amelunium - tego nie przykleisz:)

 

 

W Pusch Cat'ie przy mocowaniu silnika mam kołnierz 0,5mm, który opiera się na wierzchniej stronie kadłuba i nie ma mowy wepchnięciu do kadłuba.

 

Jeżeli chodzi o wręgi na przód, sam element styku robi się do stożka zgodnie z kadłubem. Samo łoże ma szerokość 6mm, kołnierz może mieć do 15mm szerokości i grubość około 0.5 do 1mm.

To wklejamy i nie ma mowy, że wyleci, musiało by kadłub rozerwać;)

 

Zasada podobna jak w linku wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie widze ,więc chcesz powiedzieć Piterek ,ze moja nie robi róznicy :D Powiedz mi ile to waży do lotu?Bo zaczynam szukać czegoś takowego :) Ale wygląda topornie :)

 

Przenoszę pytanie z innego postu...

A propo buterfly jaką macie technikę? Bo mało mam doświadczenia w tym temacie i jeszcze używam go ostrożnie tzn bez pełnego komfortu..Ale chyba najlepiej wychodzi mi kiedy podchodze dośc stromo do ziemi i na koncu lekko zaciągam.Bo jesli podchodzilem równolegle do ziemi do strasznie mi zadziera i muszę go wyłaczyć po czym prawie się zwala.Moze mam za duze wychyly na lotkach? Klapy mam tylko na jakies 50stopni wiecej poprostu się nie da. I chyba dlatego tak strasznie zadziera,natomiast lotki wychylone dosc sporo..Czekam na wasze opinie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.