Skocz do zawartości

APOCALYPTO F5B CARBON / KEVLAR


heksodus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na czwartej stronie masz zdjecie z mojego z silnikiem 190 gram i regulator okolo 130g wiec pakiet jest styłu 2200s4 i w takim samym połozeniu zaczyna sie pakiet 3000s4,u Krzyśka pakiet na silniku bo silnik i reg ma duzo lżejszy,więc najpierw załóz serwa silnik z kolpakiem=smiglo i reg. Zresztą co ja ci bede mówił jak wiesz o co chodzi..Sc zrób na 68.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy też jak kto lubi latać i jak lata, wydaje się mi że ten model dobrze toleruje zmiany położenia S.C. i każdy sobie coś znajdzie do swojego stylu i wyreguluje ale wyjściowo polecam jak pisze Marek 68 mm.

Dodam, że latam na dwóch różnych pakietach mniejszy o pojemności 2650/4 S jest zapinany prawie pod silnik większy i cięższy 3600/4 S zapinam bardziej pod skrzydło jak znajdę czas wstawie fotki.

Z tym mniejszym S.C. mam na 68 mm (producent zaleca pomiędzy 65-68mm) nie wiem jak z większym tego nie sprawdzałem ale model lata dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace postępują powoli do przodu płat praktycznie na gotowo. Zostały jeszcze pokrywki serw do przyklejenia. Ale chciałem zwrócić uwagę na usługę wklejania dźwigni przez producenta B) . W ogóle nie ma to sensu bo to pieniądze wyrzucone w błoto i lepiej zrobić to samemu :wacko: . Wczoraj okazało się, że dźwignie mam wklejone jak z lewej i prawej strony tak samo co widać na załączonym obrazku. Mawi w tej kwestii akurat się nie popisało. Cóż będę musiał z tym jakoś żyć :P

post-8587-0-78153700-1380789382_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chciałem zwrócić uwagę na usługę wklejania dźwigni przez producenta B) . W ogóle nie ma to sensu bo to pieniądze wyrzucone w błoto i lepiej zrobić to samemu :wacko: . Wczoraj okazało się, że dźwignie mam wklejone jak z lewej i prawej strony tak samo co widać na załączonym obrazku. Mawi w tej kwestii akurat się nie popisało. Cóż będę musiał z tym jakoś żyć :P

 

 

Jakoś przeżyjesz, chociaż faktycznie wygląda to jakoś tak "nieswojo" :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chciałem zwrócić uwagę na usługę wklejania dźwigni przez producenta B) . W ogóle nie ma to sensu bo to pieniądze wyrzucone w błoto i lepiej zrobić to samemu :wacko: .

Nie będę owijał w bawełnę za lenistwo w tak prostych sprawach trzeba płacić podwójnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lenistwo to po prostu brak czasu,bo się pracuje na kilku etatach a resztkę się poświęca rodzinie ;) Równie dobrze mógłbym powiedzieć nie podoba się sp......y model. Nie leń się zrób go sam ;) Nie ma co już przeżywać,bo to nie tragedia,ale proszę Cię na mnie winy nie zwalaj..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nikt tu na nikogo winy nie zwala. Nie ważne czy to lenistwo, czy brak czasu lub inne sprawy, ale skoro się za coś płaci to powinno to być dobrze zrobione, a nie na odpi***l i to nie zmienia faktu, że dali d**y z tym :angry: . No i może nie roztrząsajmy już tematu dźwigni, bo zaraz się tu burza z tego rozpęta. Dzisiaj pocisnąłem robota i płat jest na gotowo, zrobiłem i wkleiłem półkę pod pakiet, a także zrobiłem ramkę na serwo ogonowe i ją wkleiłem ;) Powiedzcie mi jak ustawić tą dźwignie od serwa ogonowego bo jakoś już dzisaj nie mogłem sobie tego wyobrazić jak to tam będzie chodziło :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.