Skocz do zawartości

przeróbka Pike'a na electro


pietka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy. Potrzebuję rady doświadczonych szybowników. Chcę przerobić szybowiec F3J Pike ne elektryka.

Potrzebuje rady w temacie doboru napędu; Silnik ( moc, kv ) i śmigło do niego, ewentualnie regler i bateria. Nie mam doświadczenia a cały pomysł staram się rozpatrzeć na razie teoretycznie. Pike należy do mojego przyjaciela, który sam nie wie jak się do tego zabrać. Nie wiem czy sam pomysł ma sens ale chcę zasięgnąć opinii znających się na temacie kolegów. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Latam Pike Superiorem elektrykiem

kadłub mam w wersji elektro ( szybowcowy sprzedałem bo leżał)

silnik Mega 22/45/3E

aku lipole 4S 3300mAh nanotech

regler chyba 70A z HK

waga do lotu 2800

lata bajecznie,pięknie czuje termikę

zresztą latam nim w zawodach F3E

śmigła nie pamietam musze sprawdzić

a tu jakiś starszy filmik z lotu :)

https://vimeo.com/22857372

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach