pietka Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Koledzy. Potrzebuję rady doświadczonych szybowników. Chcę przerobić szybowiec F3J Pike ne elektryka. Potrzebuje rady w temacie doboru napędu; Silnik ( moc, kv ) i śmigło do niego, ewentualnie regler i bateria. Nie mam doświadczenia a cały pomysł staram się rozpatrzeć na razie teoretycznie. Pike należy do mojego przyjaciela, który sam nie wie jak się do tego zabrać. Nie wiem czy sam pomysł ma sens ale chcę zasięgnąć opinii znających się na temacie kolegów. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Piotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cZyNo Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Poszukaj na czeskich stronach. Z tego co pamietam natknalem sie na kilka takich przeróbek. Mi szkoda by było psuć tak fajny model. Chyba prędzej bym zamówił kadlub do elektryka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Góra Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Pierwszy wynik po wpisaniu zapytania w google: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1590434 Kilka sprawdzonych przykładów wraz z podanymi wartościami osiągniętego wznoszenia + zdjęcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cZyNo Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1590434 Hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelpiotrek Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Latam Pike Superiorem elektrykiem kadłub mam w wersji elektro ( szybowcowy sprzedałem bo leżał) silnik Mega 22/45/3E aku lipole 4S 3300mAh nanotech regler chyba 70A z HK waga do lotu 2800 lata bajecznie,pięknie czuje termikę zresztą latam nim w zawodach F3E śmigła nie pamietam musze sprawdzić a tu jakiś starszy filmik z lotu https://vimeo.com/22857372 Link to comment Share on other sites More sharing options...