Rafal B. Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Możesz podać link? Może bardziej chodzi o ciąg 900 gram niż o moc.
Malker Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Chyba chodzi o ten silnik: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2105 http://www.nastik.pl/keda-a2215m-piasta-montazu-wstecznego-zapasowa-p-82.html Ciąg to ma 900gram a w 1 linku jest wypisane ile ma Wat. Edit: 8x4 APC-E (3 cells: 11A, 125W, 650g, 39mph, 10300rpm) 9x4.5 APC-E (3 cells: 15A, 160W, 800g, 40mph, 9300rpm) 9x6 APC-E (3 cells: 18A, 190W, 850g, 49mph, 8600rpm) 10x5 APC-E (3 cells: 19A, 200W, 1000g, 40mph, 8400rpm)
Rafal B. Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Malker, wiem jak wygląda ten silnik zresztą mam go w swoich zbiorach, mi chodzi o link gdzie pisze o tych 900 watach.
pedro Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 w tym sklepie sa takie dane: 900W http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=171 Silnik ma oś średnicy 3mm po założeniu kołpaka Pelikana 45mm który jest przystosowany na ośkę 4mm musiałem dorobić tulejkę, żeby skasować luz. Po skręceniu wszystkiego okazało się, że na śmigle jest lekki bicie/: Chyba będę musiał dorobić jeszcze jedna tulejkę, może ta się troche skrzywiła i dlatego jest to lekkie bicie.
Rafal B. Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Widać chyba nie mają pojęcia o czym piszą . . . I jak popatrzeć to każda keda ma u nich 900W
meloow Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 pewnie wykorzystali opis z innego produktu i ktoś zapomniał poprawić wartość chyba że taką wiedze mają pracownicy tej firmy ze silnik 12V pobierający 25A ma moc 900W
tytan12 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 TR 35-42 1000Kv właśnie wczoraj zamówiłem u nich taki silnik ,ma ponoć 700 W ,ale waży ponad dwa razy więcej niż ten opisywany :roll: zobaczymy jak dojdzie :devil:
cobra Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 TR 35-42 1000Kv ma około 400W ciągłej mocy
Ładziak Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 To pewnie taki chwyt markietingowy Raczej błąd marketingowy, bo z 900W to ponad 4 kg ciągu można wyciągnąć :-)
tytan12 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Hehe,czyli mają jakieś nadwyżki mocy, :devil:
pedro Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 zobacze jak bedzie sie sprawował podczas lotów i na pewno napisze jak wrażenia! Pytanie tylko czy mogę z takim lekkim biciem na śmigle próbować oblatywać swojego EG?
wojcio69 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Witam Nie możesz z biciem na śmigle oblatywać modelu. Rozwalisz łożyskowanie silnika a i same drgania od bicia mogą mieć niekorzystny wpływ na model np. obluzuje mocowanie silnika, łopatek czy rowali kołpak. Śmigło kręci się z prędkością ponad 10000 obrotów i tam na prawdę występują dość spore siły.
pedro Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Tak jak myslałem problem był z przejściówka z osi 3mm na silniku na mocowanie 4mm w kołpaku. Po dorobieniu nowej tulejki nie ma problemu
dyra63 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam,serdecznie. Kończę budowę Easy Glidera Pro,pozostało mi skompletowanie elektroniki ,mam problem odnośnie podłączenia regulatora Multicont BL37/II.Oryginalnie jest on zakończony od strony połączenia z akumulatorem wtyczką typu Mulipleks -6-cio bolcową.Wydaje mi się, że będzie za słaba do przenoszenia prądu ok.30 A ( mam zabudowany silnik 350W Himax).Czy mogę ją odciąć i zalutowć np.Goldy 4mm lub konektory T-dean. Co polecacie -pytam bo jest to mój pierwszy model RC po dwudziestu latach przerwy?
wojcio69 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam Możesz użyć obydwu wtyczek, choć sugerowałbym goldy 3,5-4mm.
Tomisław Piotr Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 A ja sugerowałbym T-Deansy jako wygodniejsze, masz jedną wtyczkę a nie dwie.
pedro Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam dziś oblatałem swojego EG Oblot odbył się z wału przeciwpowodziowego nad Narwią w okolicy NDM. Pierwsze trzy loty bez silnika, lekko ściąga w lewo, wytrymowanie lotkami i ciut sterem kierunku i jeszcze jeden rzut z reki bez silnika. Wydaje mi się, że jest wszystko dobrze czyli można dac na silniku Pierwszy lot po prostu bajka... Spokojnie, stabilnie, bez żadnych nie przewidzianych ruchów w powietrzu. Latanie tym modelem to coś pięknego
Janosik72 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 choć sugerowałbym goldy 3,5-4mm. podobno takie najlepsze choc u mnie wszystko lacze na goldach 2 mm wszystko tzn wszystkie polaczenia silnik +regler +pakiet ,zestawy do 40A wiekszych pradow staram sie unikac choc w Hydro mam zalozona kostke elektryczna ale tam to prady rzedu 100 paru Amper
MiQ27 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Na RCSkorpion piszą w specyfikacjach goldów 2mm "Max. prąd ciągły: 20A".
wojcio69 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Witam Nie pamiętam gdzie to wyczytałem ale jeżeli chodzi o złącza gold, to jest taka zasadza: średnica złącza x 10 = max. prąd. Złącza T-deans chyba max. 30A ale mogę się tutaj mylić. Wiem, że są tacy co puszczają przez nie 50A i wytrzymują, ale... do czasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.