leszek-bart Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 a może taki silnik : http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18969__Turnigy_D2836_8_1100KV_Brushless_Outrunner_Motor.html lub http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18225__Turnigy_D3530_14_1100KV_Brushless_Outrunner_Motor.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Ja odradzam wszelkich regli, silników marki Redox. Jakość wykonania zostawia sobie wiele do życzenia. Regle się grzeją często mają wady fabryczne (spalił mi odbiornik) Celuj w Emax albo Silverblue Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 W sprawie regulatorów potwierdzam, kaszana ... ale co do silników, mam 2 sztuki i jakoś nie mam się do czego przyczepić. Są tanie no i to chyba ich największy plus, magnesy się nie odklejają, łożyska nie padają więc do czego się przyczepić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Mocowanie wału w silniku REDOX... jakieś strasznie lipne to amelinium było i się zmieliło, gwintowałem większą średnicę ale to nie było już to :/ Z kolei ja się do regli przyczepić nie mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Regler jak już to Turnigy Sentry który mam albo kupię jakiegoś małego Plush-a. Redoxy są stosunkowo ciężkie (silniki) Coraz bardziej skłaniam się do Emaxa albo któregoś z Dualsky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Dualsky polecam, w tej cenie nie mają konkurencji, co do emaxów to niezbyt bardzo jestem ich fanem (wyjątek seria gt), słabe ośki, słabe łożyska, regulatory emaxa też nie za bardzo, w ciagu ostatnich 2 lat padły mi trzy. Stosunek wagi silnika do uzyskiwanej przez niego mocy w przypadku dualsky jest bardzo korzystny, jeden z lepszych, a same silniczki bardzo trwałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 również stałem przed wyborem silnika do modelu akrobata 3D o wadze do lotu ok 1200g .wziąłem pod uwagę wszystkie możliwe rozsądne warianty i ostatecznie zdecydowałem się na silnik DUALSKY XM3542 CA-6 http://www.nastik.pl/dualsky-xm3542ca6-nowa-wersja-p-4479.html przyznam że nie żałuję wyboru bo silnik jest rewelacyjny i ma znakomite osiągi.daje odpowiedni nadmiar mocy oraz nie jest prądożerny,cena również jest bardzo przyzwoita. do twojego modelu Sławku proponowałbym taki zestaw: silnik http://www.nastik.pl/dualsky-xm2834ca9-nowa-wersja-p-4418.html regulator http://www.nastik.pl/emax-25a-p-3291.html pakiet 3S 1000-1300 mAh śmigło APC 11x5 ; APC SF 11x3,8 lub 10x4,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Dziękuję wszystkim za pomoc. Muszę celować w silnik o długości 30mm w sumie mam dwa na oku, oba Dualsky. Pierwszy to http://www.nastik.pl/dualsky-xm2830ca12-nowa-wersja-p-4648.html jest mały i lekki, moc 200W to pewnie moc maksymalna i może być nie wystarczająca. Drugi z typowanych przeze mnie motorków to http://www.nastik.pl/dualsky-xm3530ca14-nowa-wersja-p-5379.html Moc do 250W, kręci większym śmigłem , kv oba mają podobne. Niestety, drugi jest cięższy od pierwszego o 19g a to tyle, ile udało mi się oszczędzić na drugiej wersji kadłuba. Wracając do reglera to albo będzie to dualsky 22A albo plush 25A. Z oboma nie miałem problemów w przeszłości. Ehh, jak tak wszystko wypali z tym modelem to może zrobi się jakiś niedrogi KIT. Viper, po cichu liczę na Twoją pomoc w przetestowaniu Extry w locie pod kątem 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Absolutnie nie jestem ekspertem, ani autorytetem w tej dziedzinie, nie wszystko mi wychodzi, niestety, ale oczywiście chętnie położę łapki na modelu Bierz ten silnik polecany przez Andrzeja, kV niższe, waga 4 g mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Ten podany przez Andrzeja http://www.nastik.pl/dualsky-xm2834ca9-nowa-wersja-p-4418.html byłby najlepszy. Może ktoś mógłby zmierzyć (posiadający taki silnik) odległość zaznaczoną na rysunku. Jeżeli ma około 43-45mm to biorę ten silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Podwozie cały czas czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Marcin, byłem w delegacji w Krakowie (poniedziałek-wtorek) , potem dwa dni w Ostrowcu i wczoraj cały dzień w Warszawie (cały dzień u klienta) Za to cały przyszły tydzień będę siedział w Warszawie więc istnieje szansa na spotkanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 sławku,długość samego silnika jest znana i wynosi 30mmm,mogę zmierzyć wysokość podstawy piasty oraz grubość krzyżaka montażowego. istnieje też możliwość przełożenia wału tak żeby wystawał z rotora i wtedy montuje się tylko piastę zaciskaną na wale silnika.dzięki temu zabiegowi zmniejsza się wysokość silnika no i spadnie jego waga . w kwestii regulatora podałem ci wariant budżetowy ale osobiście wybrałbym PLUSHa 25A lub 30A (sam używam PLUSHa 30A w moim FLASHu ) lub DUALSKY 30A (cena i waga są identyczne ). DUALSKY 22A owszem jest o połowę tańszy i może być trochę na styk.jeśli zastosujesz silnik o maks. 1000Kv i śmigło o niskim skoku będzie ok. jeśli chodzi o pakiety to od ponad roku używam pakietów ZIPPY COMPACT 35C. cena-jakość rewelacja,są lekkie i bardzo wydajne. http://allegro.pl/akumulator-lipo-zippy-compact1000mah-11-1v-25-35c-i4331796768.html http://allegro.pl/lipo-li-po-11-1v-3s-1300mah-25c-35c-zippy-compact-i4325484010.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Dzięki Andrzej za info, regler 25 A waży tyle samo co 22A , z tym nie ma problemu, Pakiety 1300mAh 3s mam więc zostaje tylko silnik. Chodzi mi o wymiary piasty. Sam wirnik ma 30mm długości, krzyżak pewnie ze 3mm grubości, więc zostaje długość piasty. Długość o którą zapytałem ma znaczenie ponieważ jeżeli się nie zmieści będę musiał przerobić domek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Sławek jaki jest plan. Wersja KIT będzie w sprzedaży ? (jaka rozpiętość) czy będzie możliwość otrzymania projektu za opłatą ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Przymiarka maski, wyszedł bubel bo hips był jakiś pękający i maszyna zrobiona na próbę. Waga wytłoczki 19g, raczej będzie z vivaku. Sprzedaży projektu w formie pliku nie przewiduję. Model ma 103cm rozpiętości. Kit nie powinien być drogi. Po oblocie (jak będzie pomyślny) zrobię ze 3 zestawy próbne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Taka jakaś krótka mordka , tak ma być? Przy dłuższej nie miałbyś takich problemów z doborem silnika i wyważeniem, a przynajmniej miałbyś większe pole manewru. Mam silnik XM2834CA-7 czyli starszą wersję i ten wymiar u mnie jest równo 40mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Fajnie wygląda Długością silnika się nie przejmuj, najwyżej przedłużysz o parę milimetrów maskę (zgadzam się z przedmówcą troszkę dłuższa chyba by korzystniej wyglądała, ale może to zdjęcie przekłamuje). Taka lekka maska to chyba w wyważeniu niekoniecznie pomoże albo przeszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Mordka jest za bardzo wciśnięta na kadłub i za krótka około 5mm po prostu wytłoczka nie wyszła. Jest krótsza a przez to łatwiejsza do wykonania. Połowę jej długości wmiksowałem w kadłub. Bez sensu było robić kawałek maski który spokojnie można było zrobić jako przedłużenie kadłuba. Co do wyważenia to będzie bez problemów. Przesunąłem mordkę do właściwego położenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi