Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Trudno określić jak duże zmiany będą w locie, różnica w obciążeniu pow. nośnej prawie żadna. Grubszy profil i dłuższa cięciwa na końcówce powinna jednak poprawić właściwości lotne przy małych prędkościach chociaż i tak było dobrze. Różnice pomiędzy skrzydłami, jak zauważyłeś, są znaczne chociaż wagowo jest tak samo.
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Do czwartku raczej nic w temacie się nie wydarzy, Extra została w domu. Zabrałem się za pozostałe Extry.
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Cóż, rano miałem dwie godziny czasu przed pracą a Extrami już nie powiem co robię. Będzie temat na zimę. 1250 mm rozpiętości i będzie lekkie.
mikrus193 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Sławku do tego modelu jaki silnik byłby najstosowniejszy moc zaznaczam ze spalina u mnie odpada 9 palcy juz mam i zamiar je miec
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Do małej Extry ja użyłem Dualsky XM2836 CA9 z tego co pamiętam. Odnośnie ostatniego screenu to pewnie jakiś rozmiaru 3536 albo 3542-elektryczny. Kadłub w takim stanie jak na screenie ma 980mm dł
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 W sprawie Extry- doszedł vivak na kabiny, dźwignie dojdą pewnie w sobotę albo poniedziałek, doszła również żywica na rurki/kieszenie. W piątek ruszę z pracami. Przekombinowałem kadłub z poprzedniego postu, nie zamierzam się spinać ze szczegółami. Ma być lekko i ma latać więc zastosuję trochę uproszczeń
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Nie wiem, podaj jakiś typ, model, parametry czy link. Trudno stwierdzić nawet wymiar. Extra do lotu waży z 640g , przy lekkim wyposażeniu mniej, nie jest to najcięższa z cegłówek, więc motorek o ciągu 900g poradzi sobie z nią w każdej fazie lotu.
mikrus193 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ok juz DYS A2836-07 No Cells: 2s-4s Lipo KV: 1120 Max Power: 336Watt Dimmensions: 28x36mm Shaft Diameter: 4mm Weight: 70g Recommended Model Weight: Recommended Prop Without Gearbox: 11x7 / 7x3 ESC: 40A
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Do Extry to będzie potworek ale spokojnie da radę. Śmigło pewnie 10x4 , 10x5 przy 3s
mikrus193 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 potworek ale tani, jak styka to juz zamawiam
andrzej351 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 do extry którą mam od Sławka z przeznaczeniem do naprawy będę montował ten silnik: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__5690__Turnigy_2217_16turn_1050kv_23A_Outrunner.html Robert,myślę że ten silnika da radę,trochę tylko to Kv jest lekko przy duże ale to moje zdanie .
mikrus193 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Andrzej skopiowalem to z ich strony takze nie moja kulpa
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Latałem Katanką 1020 na silniku 1100 albo 1400kv CD ROM Turnigy 3530 . Ależ ten silnik miał ciąg z APC E 10x5. Mogłem kupić ze 20 tych silników , teraz już ich nie ma w HK. Andrzej351, jak nie masz skąd zakombinować Solarfilmu to coś mogę załatwić od siebie.
mikrus193 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ale u mnie są 19f z przesylką za sztuke
mikrus193 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 kurdupelek jakis teraz robią ciut wiekszy
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Szkoda że nie ma już tych CDROM-ów . Silnik nie do zabicia.
robertus Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Trochę się zgubiłem i może zadam głupie pytanie. Ta biało czerwona Extra ma rozpiętość 1030mm tak?
Gość Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Extra biało czerwona ma 1030mm- dokładnie to ta co ją rozwaliłem i której zestaw KIT jest już praktycznie przygotowany do ewentualnego wytwarzania w małych seriach- o ile będzie taka potrzeba
Rekomendowane odpowiedzi