mirolek Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Dziękuję za miłe słowa, jestem łasy na pochwały i teraz rosnę każdego dnia Wczoraj odebrałem od kolegi zdjęcia z jego aparatu, zgrałem filmik oraz domontowałem do wcześniej pokazanego filmu kilka scen z pierwszego startu. Wklejam też kilka ciekawych ujęć z lotu modelu. Silnik z zamontowanym podżarzaniem pracuje stabilnie i pewnie. Do kolejnych prób założe maską silnika i wtedy sylwetka modelu w locie nabierze "szlachetności" ms
MareX Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 I ewentualnie literki rejestracji od spodu także, bo po to też one są, aby "życzliwi" widzieli kto leci "piracąc" i mogli donieść, gdzie trzeba... Mówię oczywiście o oryginale.
stema Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Do kolejnych prób założe maską silnika i wtedy sylwetka modelu w locie nabierze "szlachetności" Czy owiewki na koła też przewidujesz?
olo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Czy owiewki na koła też przewidujesz? Na 7 strnie Mirolek pisze jakie ma kłopoty z owiewkami,zerknij
mirolek Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 Problem z owiewkami jest większy niż mi się początkowo wydawało a dokładnie, muszę wykonać nowe. Zaczęło się od stwierdzonego jeszcze przed startem przemieszczania wahacza w amortyzatorze które udało się zlikwidować poprzez wymianę wkrętów robakowych na śruby, głębsze zaszlifowanie na płasko wahacza oraz odrobinę kleju stosowanego do montażu zębatek na wałach silników. Niestety drugie niezbyt ładne lądowanie modelu sprawiło, że wahacz znów się przemieścił i konieczna była bardziej radykalna ingerencja w goleń podwozia. Dzięki pomocy kolegi do wahacza został dospawany sztyft stalowy i teraz zamierzam za pomocą objemki stalowej skręcić go do amortyzatora. Zbyt duże były siły od wahacza i obrabiało się aluminium w miejscu mocowania. Teraz mam nadzieję problem rozwiążę definitywnie ale niestety goleń została poszerzona a przygotowane i spasowane wcześniej owiewki kół muszę odstawić na półkę. ewentualnie literki rejestracji od spodu Brak oznaczeń od spodu to nie przeoczenie. Mam chyba ze 40 zdjęć oryginału i kilka różnych rysunków w tym te z Modelarza które stanowiły podstawę projektu ale na żadnym nie ma pokazanego miejsca i wielkość oznaczeń od spodu Komplet oznaczeń analogiczny jak u góry płata mam przygotowany ale zawahałem się przy klejeniu i odpuściłem, planując kolejną wizytę w Muzeum Lotnictwa i sprawdzenie pod skrzydłem jak to wygląda. Oglądałem samolot wielokrotnie ale nie wpadłem do tej pory na pomysł, aby sie pod niego położyć. Ciekawe jak zareaguje ochrona w Muzeum jak mnie namierzy pod skrzydłem samolotu ms
jpd Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (...)Oglądałem samolot wielokrotnie ale nie wpadłem do tej pory na pomysł, aby sie pod niego położyć. Ciekawe jak zareaguje ochrona w Muzeum jak mnie namierzy pod skrzydłem samolotu ms Podejrzewam że nie takie rzeczy widzieli w wykonaniu makieciarzy. Sądze zatem ze pomyślą "Oho nastepny nawiedzony".
kesto Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Brak oznaczeń od spodu to nie przeoczenie. Mam chyba ze 40 zdjęć oryginału i kilka różnych rysunków w tym te z Modelarza które stanowiły podstawę projektu ale na żadnym nie ma pokazanego miejsca i wielkość oznaczeń od spodu Tutaj masz zdjęcia od spodu samolotu. Widać na nich oznaczenia. http://pfmrc.eu/index.php?/topic/34048-rwd-21/
mirolek Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dzięki za link, znam ten wątek i mam te same rysunki. Niestety na widoku od spodu nie ma pokazanych oznaczeń. Na dwóch ostatnich zdjęciach coś widać ale i tak czeka mnie spacerek do Muzeum aby zrobić zdjęcie szerokim kątem i uchwycić całe oznaczenie na skrzydle. ms
Qbatus Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Mirku, mamy XXI wiek http://www.muzeumlotnictwa.pl/katalog/foto_galeria/16c.jpg http://www.airwar.ru/image/idop/law1/rwd21/rwd21-2.jpg
Rekomendowane odpowiedzi