Sage Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Z drugiej strony gdy latamy w okresie zimowym, przy niskich temperaturach, dobrze zeby pakiet LiPo mial 'ogrzewanie'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Wtedy otwory zaślepiamy kartonem, tak jak chłodnicę w Warszawie, Syrenie, czy Fiacie 125P O, to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 A otwór w kołpaku zaklejamy plasteliną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Wytnij jedna a druga zostaw jak jest. Wszyscy będą zadowoleni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Wytnij jedna a druga zostaw jak jest. Wszyscy będą zadowoleni:) ...I będzie świnka pirat Wręga i półka na serwa wklejone, testowo zapiąłem oryginalne bowdeny, ale nie chodzą tak jakbym chciał, więc korzystając z wcześniejszych porad zamówiłem te ryflowane - zobaczymy jaka będzie różnica. Jutro pewnie zabiorę się do skrzydła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Zaczynam się głowić nad napędem i sprawa wygląda... ciasno. Mam na stanie silnik Dualsky XM3542EA-5, który wg. eCalc na pakiecie 3S i śmigle 12x6 powinien dać conajmniej solidny zapas ciągu, ale ta kobyła ledwie się mieści na szerokość - przewody są na milimetry od obudowy. Rozglądałem się za inrunnerami i niespecjalnie mam alternatywę (do tego wolałbym nie używać przekładni)... Pora przedłużyć przewody od serw, może jak się nawdycham oparów topnika to doznam olśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Hej! Gdyby Cię interesował silnik Mega ACn 22/30/2 mam takowy na zbyciu. Silnik jest po wymianie łożysk, więc stan techniczny jak nówka. Jakby coś, to więcej szczegółów na priv. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 ...I będzie świnka pirat Wręga i półka na serwa wklejone, testowo zapiąłem oryginalne bowdeny, ale nie chodzą tak jakbym chciał, więc korzystając z wcześniejszych porad zamówiłem te ryflowane - zobaczymy jaka będzie różnica. Jutro pewnie zabiorę się do skrzydła. Czym kleiłeś wręgę silnikową? Ładnie się wypieniło, to chyba nie epoksyd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Może epoksyd z mikrobalonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Hej! Gdyby Cię interesował silnik Mega ACn 22/30/2 mam takowy na zbyciu. Dzięki Marcin, póki co zamontowałem troszkę słabszą Cobrę - zobaczymy jak się sprawdzi. Może epoksyd z mikrobalonem Otóż to! Nawet niedoświadczony modelarz wie, że zawsze trzeba mieć w zasięgu poręczne balony. ...Co ja piszę, to przez gorączkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Może być np. taki: http://www.modelarski.com/produkt-Wypełniacz_do_żywic_microbalon_1000ml_Glass_Bubbles_mikrobalon,2284.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Udało mi się wykombinować bezinwazyjne wyprowadzenie anteny poza kadłub - podstawka pod antenę klejona na UHU POR więc w razie potrzeby można zdjąć bez śladu, odbiornik montowany od spodu na zatrzask - łatwo go wyjąć w razie potrzeby: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Czekam nadal na ryflowane bowdeny, więc w międzyczasie złożyłem już wszystko, poza umiejscownieniem regulatora i pakietu. Wsadziłem oba elementy na próbę (pakiet 3S 3250mAh ważący 222g i ciężki regiel Dualsky 60A) dopchnięte do przodu (15mm od silnika) i żeby mieć środek ciężkości na 68mm, muszę jeszcze przód doważyć 70 gramami ołowiu... Zakładając, że nie zapomniałem o czymś ważnym na ogonie, wygląda na to, że mogę poszaleć z jakimś fajnym projektem półki pod pakiet i jeszcze będę miał zapas na większy silnik, gdyby ta Cobra okazała się zbyt niemrawa. Teraz niestety przymusowa przerwa do piątku, ale przynajmniej bowdeny będą już czekać na mój powrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 sc 75-77 przy 68 to będziesz przekraczał prędkość dzwięku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 sc 75-77 przy 68 to będziesz przekraczał prędkość dzwięku.O, to już brzmi lepiej, w takim razie ustawię 75 na początek, to już powinno się udać bez upychania na dziobie hantli z siłowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Wczoraj wróciłem do przerwanych prac nad Falconem - ostatnim elementem, który został do zamontowania jest koszyk na pakiet. Trzecia wersja pozwoliła wreszcie wyważyć model na 75mm, bez dodatkowych obciążników. Do kadłuba przyklejone będą dwie półkoliste... ćwierćwręgi? Sam koszyk jest robiony na miarę do konkretnego pakietu i w razie potrzeby można go przesuwać co 10mm, ewentualnie zastąpić innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Ładnie to "wykombinowałeś" Szacun! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 No cóż, nadeszła ta chwila... Wystartował, poszybował, wylądował Jestem zachwycony - wyważenie na 75mm, nie dotknąłem nawet trymerów, skubaniec szybuje majestatycznie, pocina jak brzytwa, robi nawroty w miejscu, ląduje przy nodze (a jeszcze nie ustawiałem motyla), wydaje dźwięki jak Tie-Fighter z Gwiezdnych Wojen... Mam nadzieję, że go nie rozbiję przez jakiś głupi błąd, bo od dziś to mój ulubiony model Dobra, koniec gadaniny, tak to wyglądało: https://vimeo.com/129802525 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1415 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Dokładnie tak jak piszesz. Odważny oblot i ładnie zrobiony film. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExPrezes Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Dziś już bez dalekich podróży, wylatałem na krakowskim "śmietniku" jeden pakiet 3S 3250 mAh (po 10 minutach pracy silnika zostało 11,6 V). Czasu sporo, prędzej boli szyja niż brakuje prądu. Falcon do lądowania na klapach potrzebuje naprawdę niewiele miejsca, z motylem narazie kombinuję, bo jak nie domiksuję wysokości w dół, to zadziera nosa, jak domiksuję za dużo - chwilkę po włączeniu zaczyna za ostro schodzić. Ale takie regulacje to już część przyjemności z latania. Pochwaliłbym się fajnym filmem - nagrałem podad 40 min, ale akcja jest raczej monotonna. W zasadzie to niewiele widać. Następnym razem spróbuję bez dekielka na obiektywie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi