matmax Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Ciekawostka w zasadzie żadna ale skrzydło lewe na które się przeważa jest w sumie o ok 10 gr lżejsze od prawego. To lżejsze skrzydło ma dalej od kadłuba przesunięty środek ciężkości. Ot cała tajemnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 To akurat wiedziałem dlatego napisałem że to żadna ciekawostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Po wielu poszukiwaniach i konsultacjach prezentuję setup do Condora jaki mam zamiar skompletować. Wszelkie uwagi mile widziane Silnik: DUALSKY XM4250CA-7 http://www.nastik.pl/dualsky-xm4250ca7-nowa-wersja-p-5090.html Regulator: DUALSKY REG.OBROTÓW 65A XC-65 LITE http://www.nastik.pl/dualsky-xc65lite-p-4526.html Śmigło: Graupner 12x6 cam folding prop Kołpak: http://www.nastik.pl/kolpak-turbo-38508-p-2182.html BEC: http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=10244 Serwa klapy: http://abc-rc.pl/p/115/3701/serwo-hitec-hs-125mg-24g-3-0kg-cm-metal-serwa-analogowe-serwa.html Serwa lotki: http://abc-rc.pl/p/115/3701/serwo-hitec-hs-125mg-24g-3-0kg-cm-metal-serwa-analogowe-serwa.html Serwo SK: http://abc-rc.pl/Hitec-HS-85MG Serwo SW: http://abc-rc.pl/p/115/1595/serwo-hitec-hs-81-16g-2-6kg-cm--serwa-analogowe-serwa.html Pakiet: 4S, jaki dokładnie dobiorę wyjdzie na końcu w zależności od wyważenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarkow Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zamieniłbym serwa SK z SW. HS-85MG dałbym na SW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Dzięki za komentarz. Wybierając to serwo do SW kierowałem sie faktem, że jest ono trochę lżejsze. Ponieważ wiadomo że Condor i tak jest ciężki na tył chciałem zaoszczędzić parę gramów. Jeśli jednak uważasz, że to serwo nie nadaje się na SW to pewnie raczej kupię 2x HS-85MG - zarówno na SW jak i SK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Nie ma takiej potrzeby, zamień serwo SK na SW i po sprawie. Na SK w zasadzie TP 92 MG będzie z nadmiarem. Na SW prawdopodobnie też, ale: strzeżonego - Pan Bóg strzeże ..... - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dziękuję za rady. Rozumiem że reszta ok? Może większe śmigło? Wedługo instrukcji silnika mogę użyć od 11x6 do 14x6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 14x6 powinno być dobre dla tego silnika i akumulatorów 4s. Z 15" też powinien sobie spokojnie dać radę ale wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnie będziesz latał w okolicach (lub trochę powyżej) maksymalnej mocy. 12x6 zastosowałbym do zasilania 5s. W tym modelu wydaje mi się to zbędne (5s). Jeśli cena Cię nie powali to weź coś z "akumulatoryrc" > 3Ah. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 A ja dziś zrobiłem dwa testowe loty po zmianie kąta skłonu i wykłonu silnika - widzę poprawę bo model nie zadziera już tak bardzo do góry nawet na średnich obrotach silnika. Za to coś jest nie tak z SC bo pod wiatr jest ok, ale już trochę w bok do wiatru i ciągnie mi bardzo mocno w dół. Choć wydaje mi się że SC przesunąłem bardziej do środka. Wiem że z wiatrem traci wysokość, ale nie powinien się ustawić pod takim kątem w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam, Jak zrobić konstrukcyjnie różnicowośc lotek? Szukałem na forum, ale albo źle szukam albo wszyscy ustawiają to na radiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Dźwignia serwa dla neutralnego ustawienia lotki musi być ustawiona pod kątem "do przodu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Aha, i wtedy serwo ma mniejszy zakres gdy lotka idzie w dół, a większy gdy w górę. Czy przy takim ustawieniu dźwigni są jeszcze potrzebne jakieś dodatkowe ustawienia w radiu? (nie mam na myśli drobnego trymowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Nie. Tylko dobierasz odpowiedni i możliwy kąt dźwigni serwa. Oczywiście w pozycji neutralnej kąty na obu serwach musza być identyczne. I zwróć uwagę, że serwo ma taki sam zakres w górę i w dół. Różnicowość robi się na kinematyce i kątach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 ...serwo ma taki sam zakres w górę i w dół. Różnicowość robi się na kinematyce i kątach. Ok, dopiero teraz zrozumiałem Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Tomek, jakim klejem kleiłeś kabinę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Tomek, jakim klejem kleiłeś kabinę? Takim dziwnym Pattex TOTAL - najpierw troszeczkę zmatowiłem drobnym papierem delikatnie łączone powierzchnie, a potem na ten klej i dokładnie tak jak na zdjęciach u Jacka gumki recepturki + tam gdzie trzeba podkładki żeby przylegało. Ten klej wydaje się do tego dobry, bo po utwardzeniu jest dosyć elastyczny i trzyma naprawdę ok. Gdyby coś trochę wypłynęło na kadłub, nie przejmuj się z gładkich powierzchni da się go usunąć. Oczywiście dotnij najpierw dokładnie "szkło" i "podstawę" kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Oczywiście dotnij najpierw dokładnie "szkło" i "podstawę" kabiny i wstaw pilota:) dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 i wstaw pilota:) dzięki A no właśnie ja skleiłem bez i moja córcia była zawiedziona, bo w Bixlerze dała mi do wklejenia a tu tatuś się pośpieszył i... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Zawsze możesz wyciąć otwór od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Zawsze możesz wyciąć otwór od dołu.Ostatecznie mógłbym ją rozkleić, ale zbyt delikatna jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi