Wenar Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 wal silnika 3mm owiniety tasma. obecna grubosc 5,5mm nalozone smiglo ktore nie ma luzu trzyma sie wlasciwie.. prop-saver zalozony jako nakretka dociskowa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbjanik Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dla ścisłości- chyba masz odwrotnie śmigło, jeśli ma być pchające- wypuklejsza strona profilu łopatek w kierunku lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 jest to toto3 napisy na smigle do silnika.. tylko pytanie czy nie zespsuje mi to silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Nie ma szans, aby nie było poślizgu. Załóż "po ludzku" najpierw PS, potem śmigło zabezpieczone gumką. Wał owiń, jeżeli PS nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a waga tego smigla nie uszkodzi silnika? to smiglo jest naprawde ze 3x ciezsze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Nie, śmigło składane jest jeszcze cięzsze, ważne jest aby każde śmigło wyważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 witam, dzis latalem z tym silnikiem regulator 30A i bateria 2200mah 11,1v i 25/30C przewaznie na pomiedzy 90/100% gazu. silnik sie grzał. dosc mocno bo w pierwszej chwili poparzył. dokladnej tem nie znam nie zaopatrzylem sie jeszcze w termometr, ale po 3-5sekund nie dalo sie dotykac silnika. czas lotu od zimnego do goracego 1 minutaa. specjalnie lecialem takim czasem aby zobaczyc jak szybko sie grzeje. co moze stac sie silnikowi przez przegrzanie, i jak zniwelowac ten objaw. lot bez owiewki, smiglo tylko 10x4,7. innych konfiguracji nie zdarzylem sprawdzic, padla batera.. tzn bateria w nadajniku a zapasowej brak bylo pod reka. ps. latalem tez z 1300mah 11,1v 30C i w sumie nie wiem czy byl ten objaw po prostu nie zauwazyle, ale tez bylo smiglo 8x4 oraz 9x4,7 a nie 10x4,7 ktos ma wiedze na ten temat? dopowiem, ze model to vertigo i nie powiem latalem agresywnie. ( nie zle mi to szlo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Wysoka temperatura uszkadza magnesy. Wysłane z mojego ST17i przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Ile waży Twoje Vertigo do lotu? Jak robisz intensywne manewry pionowe to waga samolotu może mieć znaczenie na obciążenie silnika. Śmigło 10x4,7 to pewnie SF. To jest maksymalne śmigło do tego silnika na 3S. Jak się oparzyłeś to temperatura za wysoka dla silnika. Czy uzwojenie pociemniało? Sprawdź czy silnik nie ociera dolną częścią o wręgę silnika, czy kręci się luźno. Proponuję też zmienić śmigło na normalne nie SF. W ultimacie mam 10x5 APC i jest ciepły, że daje się dotknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 sprawdze wieczorem napisze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Na tym śmigle 10x4,7 ten emax będzie Ci się i tak grzał. To jest maksymalne śmigło do tego silnika i będą graniczne wartości prądu dla tego silnika. Zmień śmigło na GWS EP 9x5 bo ugotujesz/spalisz ( jak już tego nie zrobiłeś) silnik mocy będzie miał pod dostatkiem na tym śmigiełku . Tu masz testy jaki jest pobór prądu silnik/śmigło test zrobił kolega idfx cyt. ze strony "Wilga od "napolskimniebie.pl" 9x7 - 17.9A (!!! ostrożniez gazowaniem ) idzie jak burza, ale się zwoje silnika palą i po kilku minutach bierze już prąd 23A9x4.7 - 12.5A (moje ulubione do nauki akrobacji)8x6 - 12.9A8x4.3 - 9A8x6E - 12.5A10x4.7 - 16A (!!!) - model mega zamulony i ospały8x4E - 12A9x4.7E - 15A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Wysoka temperatura uszkadza magnesy. Wysłane z mojego ST17i przy użyciu Tapatalka Bartku możesz to rozwinąć ? Slyszalem, ze od temp potrafią się odkleic, ale uszkodzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Od przegrzania stracą swoje właściwości magnetyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Sprawdź czy nie ma przebicia uzwojeń na stojan. Bez śmigła też się grzeje ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Sprawdź czy nie ma przebicia uzwojeń na stojan. Bez śmigła też się grzeje ?????? ja sprawdzić przebicie? wszystkie inne testy wieczorem albo na dniach zależy jak czas pozwoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Sprawdź czy jest przejście prądu od każdej FAZY do STOJANA jak jest to silnik się kwalifikuje to PRZEZWOJENIA bądź wyrzucenia. Może też się zdarzyć że jak Ci ten silnik tak skakał po stole to UZWOJENIE zostało uderzone i jest przejście prądu między zwojami zamiast wzdłuż przewodu miedzianego przez co rezystancja uzwojenia zmalała i silnik nie działa jak potrzeba i się grzeje. Pamiętaj, że prąd ZAWSZE wybiera najkrótszą drogę Edit. Nie przewinięcia tylko przezwojenia, przewinąć można dziecko . PS. Jak nie ma przebicia a silnik bez śmigła się grzeje to regulator do wymiany :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 niestety nie mam czegos czym moge sprawdzic przechodzacy prad.. a jesli znacie jakies domowe sposoby to napiszcie.. oraz prosil bym o jakis opis jak sie zabrac do sprawdzania tego.. nigdy tego nie robilem nie wiem. a silnik podlaczony do regla i do baterii a czy mam go wyciagac z tego wszystkiego jak na obrazku wyzej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Facet masz 24 lata Skoro nie masz multimetru to poprostu zbuduj jakiś prosty obwód elektryczny np. bateria AA połączona z diodą LED lub innym odbiornikiem. Każda faza na obrazku w rzeczywistości ma u Ciebie zalutowanego golda (chyba) którego wpinasz do regulatora. Musisz sprawdzić czy prąd przepływa z każdego kabelka do stojana (tego ,,czegoś'' na czym nawinięte są uzwojenia) jeżeli przepływa to masz przebicie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Taki multimetr kosztuje pewnie ze cztery funty w markecie budowlanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Prościej się chyba nie da sprawdź ten obwód dla każdego wariantu A,B,C: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi