bart07 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Jestem pod wrażeniem, szczególnie przedprzedostatniego slajdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Piotrze, w sumie nie zauważam problemu żyroskopowego. Ale ja jeszcze bardzo nerwowo latam, więc nie za bardzo potrafię analizować takie szczegóły. Na dodatek ja latam głównie na lotkach i SW, jakoś tak się nauczyłem, SK używam w zasadzie tylko przy starcie i lądowaniu. Na pewno gdyby robić ten model od nowa, to mógłby latać lepiej. Na pewno jest za ciężki, i na pewno skłon silnika powinien być większy.Belka ogonowa jest bardzo sztywna, bo jest z wędki z Decathlonu :-), ale usterzenie T w strumieniu zaśmigłowym mocno się "telepie". Fakt, trochę przez ten rok się nauczyłem, co widać na filmie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Zmontowałem takie coś..... DSCN8684 by TeBeWAW, on Flickr Spróbuję dziś nakręcić loty Józkiem na 2 kamery, z głowy i z pokładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Pamiętaj aby kręcić głową a nie samymi oczami. Pomocny może być celownik ze spinacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Celownik zaraz dorobię. Fajne jest to, że ten aparat wysyła przez WiFi obraz live na tablet/smartfon, więc będę mógł dokładnie skalibrować celownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Celownik zaraz dorobię. Fajne jest to, że ten aparat wysyła przez WiFi obraz live na tablet/smartfon, więc będę mógł dokładnie skalibrować celownik. Fajny pomysł tylko rzecz w tym, że ta kamera nie ma zoom (a jak ma to go tak i nie obsłużysz) i modelik zaraz po starcie zrobi się malutki. Niestety póki co nic nie zastąpi kamery obsługiwanej ręcznie z dobrym zoomem i układem antywstrząsowym . Ćwiczyłem to już na swoich modelach. Musiałbyś latać tuż przed samym nosem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Oczywiście, że nic nie zastąpi drugiej osoby z kamerą/aparatem z zoomem, ale trzeba sobie jakoś radzić gdy jest się samemu na lotnisku. Problem z malutkimi modelami jest wtedy kiedy obiektyw jest szerokokątny, np w go pro hero. Wtedy model może przelecieć 3 metry od kamery a wygląda jakby leciał 10 metrów dalej. A gdy leci 50m to już w ogóle jest kropką na ekranie. Ja korzystam z mobiusa i trybu wąskiego kąta, który mniej więcej pokrywa się w odczuciu z widzeniem oka ludzkiego. Tomku jak Twoja kamera ma zoom, to ustaw doświadczalnie aby kąt był odpowiedni, lecz też bez przesady w zoomowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Niestety Piotrze, jest prawie tak jak mówisz. W trybie zdalnym mam podgląd i mogę zoomować z tabletu. Ale aplikacja obsługuje ten aparat tylko w trybie "zdjęcia", nie obsługuje trybu "kamera". Może Panasonic wypuści nową aplikację, która będzie obsługiwała tryb "kamera", ale to i tak niewiele da, bo jednoosobowo nie dam rady tego obsłużyć. Na razie zamierzam znaleźć złoty środek i ustawić lekki zoom. Kamera na kasku powinna sprawdzić się w trybie bliskich przelotów. Zmontuję to z ujęciami z pokładu i zobaczymy co mi z tego wyjdzie. Operatora na razie nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Wczoraj była znakomita pogoda do latania. Zachodzące jesienne słońce i w miarę czyste niebo. I nawet udało mi się coś ulepić z nagrań Ujęć z kasku niestety jest tyle, co kot napłakał, bo jeszcze nie opanowałem tej techniki. Ale będę się uczył, obiecuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkojote Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Bardzo ładny film , świetny model ,pięknie lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 No, no! Jakie low passy już zaliczasz! Fajnie zrobiony film. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 i elementy tai czi dostrzegam u pilota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Tai-chi również minie urzekło. Muzyka bardzo fajna, oddaje radość z latania. Jeśli używasz stabilizacji youtube to proponuję wyłączyć. W ujęciach z kasku powoduje skakanie modelu. Stabilizacja obrazu i dynamiczne obracanie głową nie idą w parze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 To nie była stabilizacja. Na trzech ujęciach z kasku włączyłem zwolnienie 2x (żeby wydłużyć ujęcie, hehe) i to właśnie się źle wyrenderowało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Zastanawiam się nad wyposażeniem Józka w podwozie. I tu pytanie do mądrzejszych... Czy przednie kółko musi być skrętne? Czy też może dobrze ustawione trzypunktowe podwozie pozwoli na bezpieczny start? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak masz duże lotnisko a rozbieg i dobieg samolotu masz kilka metrów to koło przednie może być na sztywno. W Bronku mam na sztywno, starty z trawy bezproblemowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanek3d Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 A może wózek startowy ? - myślę o sprawdzeniu takowego w moim Toto-3. Na filmiku przedstawiony pod szybowce ale myślę, że mógłby się sprawdzić w tego typu modelach - jak zbuduję i przetestuję to opiszę. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Buduj podwozie. Jak zrobisz stałe, to nie wytrzymasz i przerobisz na skrętne. Jedno małe serwo więcej nie zrobi różnicy. Modele rosną i trzeba się uczyć latać z podwoziem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Będzie ver.4. KBWL pracuje Zdjęcia wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 No więc tak. Zatrzask skrzydeł zadziałał, skrzydła ładnie się wypięły, niestety jedno zostało "ukąszone" śmigłem. P1040047 by TeBeWAW, on Flickr Nos do lekkiej naprawy. P1040048 by TeBeWAW, on Flickr Stery odmaszerowały, jest pretekst do przeróbki na układ V. P1040049 by TeBeWAW, on Flickr Oprócz tego uszkodzone jedno serwo od lotki, strzeliła zębatka. Komisja stwierdziła wplątanie się cięgna SK (plecionka wędkarska) w snapa od SW. Spowodowało to "sprzężone" działanie sterów - wychylenie SW do góry powodowało skręcenie SK w lewo, i odwrotnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi