hubert_tata Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Postaraj się o kogoś do nagrywania oblotu. W takich przypadkach emocje są bardzo duże i najlepiej na spokojnie analizować, gdyby się coś nie udało, czego oczywiście nie życzę.
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Iskra juz znowu w jednym kawalku Wycialem dodatkowe wloty, w miejscu pekniecia są szwy z plaskownika weglowego.
robertus Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Jak środek wlotów pomalujesz na biało to nie będzie widać w locie.
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Bardzo dobry pomysl ale to po ponownym oblocie
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Hahaha odpalilem naped i ustawiony pionowo w gore ciagnie ze hoho :D Malo powietrza turbina dostawala wczesniej :/
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Delikatnie mowiac to wystartowalem. Tak latalem latalem i... Niestety nie mialem nikogo do kamerowania Wylądowalem w jednym kawalku
robertus Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Gratulejszyn, jak sie latało? Na rzęsach czy bez stresu?
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Ogolem bylo bez stresu, ale byly takie dwa momenty na rzesach Raz na zakrecie za wolno lecialem i zaczela przepadac ale udalo sie uratowac, a drugi to podczas lądowania myslalem ze bedzie gorzej szybowac i juz z minimalna predkoscia zdecydowalem sie odejsc na drugi krag i w tym momencie bylem tez bliski przeciagniecia. Latanie caly czas na pol gwizdka zeby bylo bezpiecznie, lot strasznie krotki moze z 3 min wylatalem
Bartek Piękoś Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Gratulacje raz jeszcze! Ależ jest satysfakcje, co? Ponieważ model efektowny, dawaj film jak najszybciej!
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Satysfakcja bardzo duza tymbardziej ze nie mialem gotowych planow Jedyną rzeczą jaką bym zmienil to skrzydla na takie o grubszym profilu ale zostane przy tych bo zaduzo prucia modelu by bylo
robertus Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Tu były moje przemyslenia na temat uzytkownika sebka. 2
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Robertus teraz czekam na Twojego Mig 23
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Tu tez bylo o Sebka
robertus Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Z migiem to mi trochę zejdzie.
MZWBPiotr Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Wszystko poprawione
bandyr Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 A prosiłem , pisałem zmierz ciąg koniecznie. ...
robertus Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Wbrew pozorom ręczna hamownia wystarcza. Osobiście każdy samolot tak sprawdzam
MZWBPiotr Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 Dzisiaj polatalem Iskrą a nawet mam drobna dokumentacje (zdjecia by Andy (rcradom.pl ) ) I pilot/oblatywacz wraz ze swoja maszyna 3
RAFALR30 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Ja pomimo, że już pierwszy siwy głos na głowie mam nie mogę zabrać się za budowę własnego EDFa. Oglądałem Twoją relacje od początku nie udzielając się w niej z braku wiedzy i doświadczenia w budowie EDFów. Gratulacje Piotr! Świetna maszyna! P.S. Przy budowie kolejnego modelu użyj koniecznie taśmy modelarskiej i aerografu - warto.
Rekomendowane odpowiedzi