Modelarz 2123 Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 blisko wałów jest ale nie zalewa terenów całe szczęście.
samolocik Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 Pewnie do tego przyczynił się zbiornik w Raciborzu niedawno częściowo zalany, spłaszcający fale wezbraniowe - koledzy z Raciborza umieścili zdjęcia a tutaj pełna informacja.
robert.pilot Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 blisko wałów jest ale nie zalewa terenów całe szczęście. Ok. Trochę martwiłem się...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Pewnie do tego przyczynił się zbiornik w Raciborzu niedawno częściowo zalany, spłaszcający fale wezbraniowe - koledzy z Raciborza umieścili zdjęcia a tutaj pełna informacja. Pewnie tak, ponoć Odra już więcej nie podniesie się. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Modelarz 2123 Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 Powiem Ci że jak by się jeszcze tak ze 2m poziom podniósł, to zacznie przelewać.
robert.pilot Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 Wrrrr...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Modelarz 2123 Opublikowano 15 Listopada 2020 Opublikowano 15 Listopada 2020 Dziś z Robertem polataliśmy, pojeździliśmy 1
robert.pilot Opublikowano 15 Listopada 2020 Opublikowano 15 Listopada 2020 Jak zawsze, było super... Autko dostało nowy nadajnik, trzeba było ustawiać i regulować...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
robert.pilot Opublikowano 1 Stycznia 2021 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Noworoczne latanko z nowymi przepisami - zaliczone...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 1
Modelarz 2123 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Ja dzisiaj też powitałem nowy rok po modelarsku, ale tylko jeden lot bo palce marzną. 1
robert.pilot Opublikowano 2 Stycznia 2021 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Ano marzną... ja piankolotem zrobiłem pięć lotów, delikatne loty, bo czucia nie miałem... ogrzewałem się później pakietami ciepłymi po lotach. Mimo wszystko sama przyjemność?
robert.pilot Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Piękna pogoda... wypad na narty udany...Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 3
MarcinJ Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 Witam kolegów, moj pierwszy post w tym temacie. Dzisiaj polatane ? z rana temperatura poniżej zera ale słońce, brak chumr i wiatru wynagrodziło wszystko, silniki jak zwykle kapryśne... Trzeba sie na benzynowy przerzucić.. VID-20210306-WA0009.mp4 1 1
robert.pilot Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 Zazdroszczę... z rana jak nie wiało, to do pracy goniłem... Ja spalinkami latam od kwietnia do września, bo silniki nitro są wrażliwe na zmiany temperatur, zbyt niska temperatura wymaga ponownej regulacji, szkoda czasu... a czasami modelu.Pozdrawiam.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ares Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 3 godziny temu, MarcinJ napisał: Dzisiaj polatane ? Piękne macie to lotnisko: Byłem tam kiedyś przejazdem , bardzo fajnie i co ważne daleko od zabudowań . Ja operuję głównie z nieurzytków , ściernisk i jak nie ma wiatru z szerszych polnych dróg. 1
MarcinJ Opublikowano 7 Marca 2021 Opublikowano 7 Marca 2021 W dniu 6.03.2021 o 16:29, robert.pilot napisał: , bo silniki nitro są wrażliwe na zmiany temperatur, zbyt niska temperatura wymaga ponownej regulacji, szkoda czasu... a czasami modelu. Przy ostatnim locie silnik zgasł zaraz po oderwaniu od płyty i lądowanie skończyło się wrwaną wregą wraz z podwoziem. Posklejałem na miejscu. Odpaliłem motor, próbowałem wyregulować....... Teraz w ogóle nie pali ? jak obracam go ręką to mam wrażenie że jest jakiś przytarty...
robert.pilot Opublikowano 7 Marca 2021 Opublikowano 7 Marca 2021 3 godziny temu, MarcinJ napisał: Przy ostatnim locie silnik zgasł zaraz po oderwaniu od płyty i lądowanie skończyło się wrwaną wregą wraz z podwoziem. Posklejałem na miejscu. Odpaliłem motor, próbowałem wyregulować....... Teraz w ogóle nie pali ? jak obracam go ręką to mam wrażenie że jest jakiś przytarty... Jaki silnik? Może po upadku piach się dostał do silnika? I ponownie odpaliłeś go i zassał to co nie potrzeba. Nie kręć nim więcej tylko rozbieraj, trzeba przemyć i dokładnie obejrzeć czy nie ma rys na wale i na tłoku.
MarcinJ Opublikowano 7 Marca 2021 Opublikowano 7 Marca 2021 Os 91fs, nie raczej piach nie wleciał do środka, aż tak nie przywalił, ładnie usiadłem tylko juz poprostu tam była wysoka trawa i dość nie równy teren dlatego się podwozie wyrwało a mam dość małe koła. Musze go zdemontować, obejrzę całego w środku i bede próbował na stole wyregulować bo w modelu to nie wygodnie.
robert.pilot Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 Po 9 godzin temu, MarcinJ napisał: Musze go zdemontować, obejrzę całego w środku i bede próbował na stole wyregulować bo w modelu to nie wygodnie. W "normalnych temperaturach"...
Sage Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 13 godzin temu, MarcinJ napisał: ... bede próbował na stole wyregulować bo w modelu to nie wygodnie. Tego typu silniczek nitro powinno sie regulować w warunkach jakich będzie pracował (ważna głównie gęstość powietrza) i to po rozgrzaniu silnika. Im zimniej tym powietrze gęstsze i tym więcej paliwa potrzeba. Są to zazwyczaj 1-2 kliknięcia ale potrafiące zadecydować czy silnik będzie gasł w locie czy nie. Silnik ustawiony 'w domu' będzie za ubogi w tych zimowych warunkach. Osobiście ustawiam iglicę już na lotnisku przed rozpoczęciem lotów. Przy silnikach benzynowych o małych pojemnościach +/-1 kliknięcie robi znaczącą różnicę. 1
MarcinJ Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 W tej chwili to on mi wcale nie odpala, jasna sprawa że na lotnisku będą inne warunki i bedzie potrzeba korekta. Na tą chwilę musze zrobić mu sekcję i sprawdzić co mu dolega, nigdy nie miałem z nim takich problemów. Martwi mnie że przy obracaniu go ręką w pewnym momencie czuć delikatne tarcie
Rekomendowane odpowiedzi