Skocz do zawartości

Sulechów / Cigacice


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 371
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pewnie do tego przyczynił się zbiornik w Raciborzu niedawno częściowo zalany, spłaszcający fale wezbraniowe - koledzy z Raciborza umieścili zdjęcia a tutaj pełna informacja.

 

 

 

Opublikowano
blisko wałów jest ale nie zalewa terenów całe szczęście. 
Ok. Trochę martwiłem się...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Pewnie do tego przyczynił się zbiornik w Raciborzu niedawno częściowo zalany, spłaszcający fale wezbraniowe - koledzy z Raciborza umieścili zdjęcia a tutaj pełna informacja.
 
 
 
Pewnie tak, ponoć Odra już więcej nie podniesie się.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ano marzną... ja piankolotem zrobiłem pięć lotów, delikatne loty, bo czucia nie miałem... ogrzewałem się później pakietami ciepłymi po lotach. Mimo wszystko sama przyjemność?

  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam kolegów, moj pierwszy post w tym temacie. Dzisiaj polatane ? z rana temperatura poniżej zera ale słońce, brak chumr i wiatru wynagrodziło wszystko, silniki jak zwykle kapryśne... Trzeba sie na benzynowy przerzucić.. 

IMG_20210306_075620.jpg

IMG_20210306_075814.jpg

IMG_20210306_104039.jpg

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Zazdroszczę... z rana jak nie wiało, to do pracy goniłem...
Ja spalinkami latam od kwietnia do września, bo silniki nitro są wrażliwe na zmiany temperatur, zbyt niska temperatura wymaga ponownej regulacji, szkoda czasu... a czasami modelu.
Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, MarcinJ napisał:

Dzisiaj polatane ?

Piękne macie to lotnisko: Byłem tam kiedyś przejazdem , bardzo fajnie i co ważne daleko od zabudowań . Ja operuję głównie z nieurzytków , ściernisk i jak nie ma wiatru z szerszych polnych dróg:)

  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 6.03.2021 o 16:29, robert.pilot napisał:

, bo silniki nitro są wrażliwe na zmiany temperatur, zbyt niska temperatura wymaga ponownej regulacji, szkoda czasu... a czasami modelu.

Przy ostatnim locie silnik zgasł zaraz po oderwaniu od płyty i lądowanie skończyło się wrwaną wregą wraz z podwoziem. Posklejałem na miejscu. Odpaliłem motor, próbowałem wyregulować....... Teraz w ogóle nie pali ? jak obracam go ręką to mam wrażenie że jest jakiś przytarty... 

Opublikowano
3 godziny temu, MarcinJ napisał:

Przy ostatnim locie silnik zgasł zaraz po oderwaniu od płyty i lądowanie skończyło się wrwaną wregą wraz z podwoziem. Posklejałem na miejscu. Odpaliłem motor, próbowałem wyregulować....... Teraz w ogóle nie pali ? jak obracam go ręką to mam wrażenie że jest jakiś przytarty... 

Jaki silnik?

Może po upadku piach się dostał do silnika? I ponownie odpaliłeś go i zassał to co nie potrzeba.

Nie kręć nim więcej tylko rozbieraj, trzeba przemyć i dokładnie obejrzeć czy nie ma rys na wale i na tłoku.

 

Opublikowano

Os 91fs, nie raczej piach nie wleciał do środka, aż tak nie przywalił, ładnie usiadłem tylko juz poprostu tam była wysoka trawa i dość nie równy teren dlatego się podwozie wyrwało a mam dość małe koła. Musze go zdemontować, obejrzę całego w środku i bede próbował na stole wyregulować bo w modelu to nie wygodnie. 

Opublikowano

Po

9 godzin temu, MarcinJ napisał:

Musze go zdemontować, obejrzę całego w środku i bede próbował na stole wyregulować bo w modelu to nie wygodnie. 

W "normalnych temperaturach"...

Opublikowano
13 godzin temu, MarcinJ napisał:

... bede próbował na stole wyregulować bo w modelu to nie wygodnie. 

 

Tego typu silniczek nitro powinno sie regulować w warunkach jakich będzie pracował (ważna głównie gęstość powietrza) i to po rozgrzaniu silnika.

Im zimniej tym powietrze gęstsze i tym więcej paliwa potrzeba. Są to zazwyczaj 1-2 kliknięcia ale potrafiące zadecydować czy silnik będzie gasł w locie czy nie.

 

Silnik ustawiony 'w domu' będzie za ubogi w tych zimowych warunkach.

 

Osobiście ustawiam iglicę już na lotnisku przed rozpoczęciem lotów.

 

Przy silnikach benzynowych o małych pojemnościach +/-1 kliknięcie robi znaczącą różnicę.

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

W tej chwili to on mi wcale nie odpala, jasna sprawa że na lotnisku będą inne warunki i bedzie potrzeba korekta. Na tą chwilę musze zrobić mu sekcję i sprawdzić co mu dolega, nigdy nie miałem z nim takich problemów. Martwi mnie że przy obracaniu go ręką w pewnym momencie czuć delikatne tarcie 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.