TeBe Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Da się? Da się final by TeBeWAW, on Flickr 1
TeBe Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Podwozie wysunięte, klapy 30, cleared for landing ...
noker Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Podwozie wysunięte, klapy 30, cleared for landing ... Continue approach, you are number one. Wind 250 12KT QNH 1009
robertus Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Widziałem film dokumentalny, chyba o jaku-130 lub su-25 (podobny wygląd) i był opis sytuacji, jak samolot stracił stateczniki poziome a pilot nie wiedząc o tym wylądował bezpiecznie trymując samolot jedynie gazem.
pietka Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Tomasz, super fotka, gdzieś to wyszperał? Pozdrawiam Piotr
Mieciu11 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 A ja oglądałem film, w którym terroryści zaatakowali samolot transportowy DHL. Piloci stracili całkowitą kontrole nad sterami i wylądowali bezpiecznie używając jedynie przepustnicy gazu. link do filmu: http://chomikuj.pl/pawcios2/Katastrofa+w+przestworzach+lektor+pl/sezon+3/Katastrofa+w+przestworzach-Atak+nad+Bagdadem,1582410814.rmvb niestety chyba tylko na chomikuj
ppompka Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Widziałem film dokumentalny, chyba o jaku-130 lub su-25 (podobny wygląd) i był opis sytuacji, jak samolot stracił stateczniki poziome a pilot nie wiedząc o tym wylądował bezpiecznie trymując samolot jedynie gazem. Nie chcę tworzyć tutaj jakiejś burzy ale dopóki nie zobaczę to nie uwierzę. Nawet pomijając kwestię sterowania, to jednak są to dwa kawały blachy i konstrukcji które swoje ważą i po ich utracie środek ciężkości przesunąłby się na tyle do przodu, że dalszy lot byłby niemożliwy. No i druga sprawa jak można nie wiedzieć, że nie ma się sterowania wysokością, jakoś mało prawdopodobne. Takie moje skromne zdanie.
polpakpol Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Bombowiec B-52 podczas lotu bez statecznika pionowego: Robertowi chyba chodziło o to że stracił kontrole nad SW a nie sam SW
Elkojote Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Braki są czasami rożne a lądować trzeba !
ppompka Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Jeśli mówimy o samym braku kontroli na sterze wysokości to owszem na samym trymerze da się lecieć i wylądować, ba Piratem da się zrobić nawet pętlę używając samego trymera
skraf Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Mi się raz zdarzyło w 2m spalinie, że całe poszycie z góry płata odkleiło się do połowy i tworzyło niebywale dobry hamulec na jednym skrzydle No... z wylądowaniem było gorzej, ale obeszło się bez strat.
robertus Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Rzeczony film. Coś dzwoniło, ale w którym kościele? he he http://youtu.be/zE6Sn1JADK4
kuba r. Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ja kiedyś na zboczy w szybowcu 2.5m miałem sytuację, że serwo w SW padło, zablokowało się w neutrum. Na szczęście warunki były na tyle spokojne, że po kilku wielkich kółkach i ósemkach udało mi się wylądować wzdłuż stoku, jakby ktoś nie wiedział co się stało nie zauważyłby różnicy po tym przynajmniej wiedziałem, że model jest idealnie wytrymowany i wyważony
Viper Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Braki są czasami rożne a lądować trzeba ! Czy rzeczywiście wszystko co jest w internecie i na you tube jest prawdą?? To stary film, swego czasu widziałem gdzieś relację jak autor go zmanipulował, używając modelu, komputera i odpowiedniego oprogramowania. Nic takiego w rzeczywistości nie miało miejsca, jeśli chodzi o prawdziwe akrobaty. Czytałem co prawda że podczas walk lotniczych w latach 80-tych (Izrael - Arabowie), jakiemuś Izraelskiemu F15 odstrzelono duzą cześć jednego skrzydła, a mimo to bezpiecznie doleciał do bazy, ale to była duża część, a nie zupełny brak (Jerzy Gotowała - czhyba Kamieniem z nieba, ale w 100% nie pamiętam).
robertus Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Przy F15 był to zupełny brak jednego skrzydła. Skrzydło urwało się zaraz przy kadłubie.
Marcin K. Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 W kilerze od leona straciłem oba stateczniki. Z daleka wyglądał jak B2 a zakręty mocno bokiem brał(poziomo) ale była potrzebna prędkość. A w szybowcu F3j 3.2m straciłem końcówkę plata, jakieś 25cm. Model bez lotek, tylko hamulec aero w środkowej części plata. Tylko ster kierunku mnie uratował. Model gwałtownie zaczął robić beczki, ale na kierunku go opanowalem i bezpiecznie usiadł do reki:) Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e przy użyciu Tapatalka
Kicior Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ten filmik z prawdziwym samolotem jest oczywiście zmontowany. Ten poniższy jak najbardziej prawdziwy - ale jest to tylko model. Niemniej trzeba mieć umiejętności i doświadczenie, żeby opanować stres, zaskoczenie i wiedzieć co zrobić. Tucson 2009Moment oderwania skrzydła: 4.35 Można też sobie trochę poćwiczyć takie latanie, jeśli model nie trzyma już geometrii: Daniel Holman: 6.00 min
idfx Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Gość tak perfekcyjnie to ogarnął, że zastanawiam się czy to nie była część występu
Rekomendowane odpowiedzi