robertus Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Macie pomysł jak zrobić stery kierunku aby za bardzo go nie zeszpecić?
dukeroger Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 mozna by sie przebic z osia obrotu sterow pod plyte kadluba i polaczyc 2 orczyki na jedno serwo albo zrobic wektor ciagu z kierunkiem (co wybralem)
dukeroger Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 maly postep w budowie, sterowanie wektorem ciagu zrobione, zamykamy tyl, regulator planuje umiescic w jednym z kanalow silnika, powinien byc tam efektywnie chlodzony Wkleilem tez kawalki bowdena w ktore planuje wrecic sie srubkami zamykajacymi pokywke serw. Widac tez instalacje podswietlenia dysz silnikow
dukeroger Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 tyl zamkniety: zasilanie umiejscowione: przygotowane kopyto do uformowania garba kabiny; 2x6mm depron podlogowy hmmm.... jak wklejaliscie gondole silnikow?
robertus Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Gondole wklejałem po uformowaniu i sklejeniu wlotu. Przykleiłem najpierw paski ustalające do płyty kadłuba i do nich gondole. Ty takie pasku już masz widzę. Garb się ładnie formuje po podgrzaniu suszarką i zaginając długą listą aluminiową.
dukeroger Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 troche mi jeszcze prezy a na kadlubie ma miec konkretny ksztalt, pamietam ze gondole zaginaja skrzydlo pasmowe, jak to uzyskales? jakimis szpilkami lapales czy podginales kadlub?
robertus Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Tak, gondole zaginają skrzydło pasmowe w przedniej części. Po prostu pod przednią częścią kadłuba podłożyłem kawałek pianki i się ułożyło do sklejenia.
sławek Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Kadłub ma bardziej wyraźne zagięcie szpary na skrzydło ,zobacz ostatni rysunek 1go posta , ale jeśli gondole masz prawidłowo wycięte (nie wyprostowałeś przy cięciu ich krawędzi) to kolejność wklejania -gondole/ kadłub -niema znaczenia . Ale sugeruje wklejenie wpierw kadłuba , dolna jego część powinna się spotkać z wewnętrznymi ściankami wlotu ,chodzi o uzyskanie prawidłowego rozstawu wlotów
robertus Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Ja już się wlatałem w model. Niedługo pewnie zamontuję szybszy silnik, zamiennik z AXNa, taki sam mam w X-Shuttle.
RAFALR30 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Robert - obejrzałem do końca i nie widziałem "low pass" w locie odwróconym .
robertus Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 He he, może gdyby nie było tych chaszczy to bym się odważył niżej. Model jest symetryczny w locie i nie trzeba jakoś specjalnie się podpierać wysokością czy odejmować aby równo leciał.
dukeroger Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Robert - mozesz mi zrobic zdjecie dolu kadluba w czesci dziobowej? widzialem jedno ze zdjeta klapka, jak mozna chcialbym calosc zobaczyc 1
dukeroger Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 tutaj aktualny postep z pracami nad kadlubem: male wyzwanie jest ze zrobieniem dysz tak zeby pozostaly okragle, szczegolnie jak sie takie patyczki do napedy wyprowadzilo, zeby to zrobic oraz zamocowac diody podswietlenia dysz popelnilem pierwsze w zyciu obwody drukowane: tutaj po namalowaniu pisakiem: i efekt po trawieniu: w jedna plytke wklutowane bedzie 9 diod, plytka ma rowniez za zadanie dosztywnic dysze i zapewnic jej okragly ksztalt.
marek rokowski Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 pierwsze "przed-seryjne" Migi - juz w ofercie na stronie
dukeroger Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 kurcze jak nie przyloze to mi wychodzi nos z EPP za niski, o tso chodzi? mam cos dokleic?
Qba007x Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Pamiętasz o tym że diody potrzebują odpowiednio dobranego rezystora?
Rekomendowane odpowiedzi