Francka Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Pakiet mocowany od spodu - już 2 zgubiłem nie polecam
Elkojote Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Połamał się przy lądowaniu czy taki dziwny dzwięk się nagrał ?
robertus Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Śnieg był przymrożony. Tak mi mikrofon w drugiej kamerce zbiera.
RAFALR30 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Wg Twojej Robercie opinii silnik i śmigło jakie zastosowałeś daje wystarczający ciąg przy starcie, prędkość? Jak właściwości lotne ze względu na płaski profil skrzydła?
robertus Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ciąg jest w okolicy 1:1, pionowo wychodzi z ręki, ale to w domu. Na dworze pakiety mam mniej wydajne. Prędkość mogłaby być trochę większa, jakoś przyzwyzaiłem się już, a moje inne modele szybciej latają. Ale to też może przez niską temperaturę. Startuje i lata się normalnie. Będę musiał jeszcze popracować nad SC bo wydaje się, że jest jednak za bardzo przedni, ale to jak pogoda i czas pozwoli. Wolne się skończyło.
dukeroger Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 czyli co smiglo o wiekszym skoku? ile amperow zjada aktulane?
sławek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Całkiem ładnie się prezentuje w powietrzu . Kamo akurat na zimię Co do śmigła to jeśli Robercie zastosowałeś śmigło MASTER AIRSCREW bo je widze na zdjęciach , to jest ciut za ciężkie do tego Emaxa moim zdaniem . Wsadził bym APC 7x5 E (max 7x6) - z moich doświadczeń z ParkJetami z silnikiem 2812 (bo chyba tego masz ) te śmigiełko to najlepszy kompromis między ciągiem, prędkością i nie wygórowaną prodożernością
robertus Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Dzięki Sławku, poniekąd to Twoja zasługa. Ostatecznie założyłem lżejsze APC 7x4 i nie będę zmieniał. Swego czasu robiłem testy i to jest max dla Emaxa 2812, wszystko co wyżej nie dawało więcej poza większym poborem prądu i temperaturą silnika. Może taki miałem wtedy egzemplarz, ale więcej się nie wyciśnie z niego. Ale po kolei, najpierw trymowanie i SC a potem reszta zabawy. Bardziej widziałbym wpływ temperatury na napęd jako całość, ale to też trzeba przetestować.
RAFALR30 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Co słychać u pozostałych posiadaczy MiGów? Jak postępy w pracach?
TeBe Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Czekajmy mocniej. Może się przyspieszy?
pilot71 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja już model skończyłem i czekam z oblotem na ładną pogodę. Zdjęcia wrzucę po południu. W moim przypadku waga do lotu to 330 g. Liczę na to, że model poleci na hali sportowej
robertus Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Poważnie?! To co ja miałem, jakiś betonowy depron?
pilot71 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 To kwestia wyposażenia. Ja wsadziłem do modelu motor od halówki, regiel 12 A, cztery małe serwa no i pakiet 3S 450 mAh. Ciąg w stosunku do masy 1:1 Ponadto widziałem Robert, że w swoim modelu regiel przesunąłeś do przodu i wydłużyłeś trzy przewody między silnikiem a regulatorem a one jednak trochę ważą. Ja zostawiłem regiel w ogonie i przedłużyłem tylko dwa przewody od zasilania. Obiecane fotki:
robertus Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja mam wyposażenie typowo do ESA. Co do Twojego oblotu, wg moich obserwacji myślę, że można przesunąć SC do tyłu w okolice 2cm od początku statecznika.
sławek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Widzę że zrezygnowałeś z dysz - zapewne był konflikt z mechanizacja wektora ale przynajmniej ich zewnętrzne kawałki bym przykleił i trochę skrócone w związku ze skręcaniem się tarczy śmigła .
pilot71 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 SC już przesunąłem Z dysz nie zrezygnowałem, nie kolidują ze śmigłem, jest zapas kilkunastu milimetrów. Przykleję je po oblocie, może się okazać, że trzeba będzie coś w ogonie przerobić i wolałbym mieć dobry dostęp.
sławek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Pomału posuwam Miga do przodu ,dziś troszkę ukradłem czasu . mocowanie silnika-niezbyt subtelne Silnik GF2210 odrobinę inny niż planowałem ale nie znam go z autopsji więc jest okazja sprawdzić... Stateczniki pionowe ,dysze i pylony Pogoda na dodatek jakoś nie dopinguje prac...
marek rokowski Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 podciągnąłem i ja mojego Miga ponieważ lekko skopałem tunele silników a pojawiła się okazja wykorzystania "zbędnego kawałka wydruku" - postanowiłem wygiąć nowe - już po "bożemu" w tym celu wykonałem nagniecenia po stronie wewnętrznej używając zakończenia zacisków chirurgicznych (takie małe szczypce) oraz nacięcia w formie V w przedneij części tunelu aby po złożeniu uzyskać prostokątny przekrój do gięcia wykorzystałem dwa kawałki kątowników aluminiowych i opalarkę z ustawioną niską temperaturą grzania. Wstępne gięcie: no i finał: Udało mi sie skończyć lutowanie drugiej "dyszy" silnika i doposażyć je w większą ilość "płomienia" (rozpleciona tkanina szklana)
Rekomendowane odpowiedzi