Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wg Twojej Robercie opinii silnik i śmigło jakie zastosowałeś daje wystarczający ciąg przy starcie, prędkość? Jak właściwości lotne ze względu na płaski profil skrzydła?

Opublikowano

Ciąg jest w okolicy 1:1, pionowo wychodzi z ręki, ale to w domu. Na dworze pakiety mam mniej wydajne. Prędkość mogłaby być trochę większa, jakoś przyzwyzaiłem się już, a moje inne modele szybciej latają. Ale to też może przez niską temperaturę.

Startuje i lata się normalnie. Będę musiał jeszcze popracować nad SC bo wydaje się, że jest jednak za bardzo przedni, ale to jak pogoda i czas pozwoli. Wolne się skończyło.

Opublikowano

Całkiem ładnie się prezentuje w powietrzu . 

Kamo akurat  na zimię :)

Co do śmigła to jeśli Robercie zastosowałeś śmigło MASTER AIRSCREW bo je widze na zdjęciach , to jest ciut za ciężkie do tego Emaxa moim zdaniem .

Wsadził  bym APC 7x5 E (max 7x6)  - z moich doświadczeń z ParkJetami  z silnikiem 2812 (bo chyba tego masz )  te śmigiełko to najlepszy kompromis między ciągiem, prędkością i nie wygórowaną prodożernością 

Opublikowano

Dzięki Sławku, poniekąd to Twoja zasługa.

Ostatecznie założyłem lżejsze APC 7x4 i nie będę zmieniał. Swego czasu robiłem testy i to jest max dla Emaxa 2812, wszystko co wyżej nie dawało więcej poza większym poborem prądu i temperaturą silnika. Może taki miałem wtedy egzemplarz, ale więcej się nie wyciśnie z niego. Ale po kolei, najpierw trymowanie i SC a potem reszta zabawy. Bardziej widziałbym wpływ temperatury na napęd jako całość, ale to też trzeba przetestować.

Opublikowano

Ja już model skończyłem i czekam z oblotem na ładną pogodę. Zdjęcia wrzucę po południu. W moim przypadku waga do lotu to 330 g. Liczę na to, że model poleci na hali sportowej :) 

Opublikowano

To kwestia wyposażenia. Ja wsadziłem do modelu motor od halówki, regiel 12 A, cztery małe serwa no i pakiet 3S 450 mAh. Ciąg w stosunku do masy 1:1

Ponadto widziałem Robert, że w swoim modelu regiel przesunąłeś do przodu i wydłużyłeś trzy przewody między silnikiem a regulatorem a one jednak trochę ważą. Ja zostawiłem regiel w ogonie i przedłużyłem tylko dwa przewody od zasilania.

Obiecane fotki:

post-6922-0-98892200-1420978069_thumb.jpg

post-6922-0-85655000-1420978098_thumb.jpg

post-6922-0-15838200-1420978138_thumb.jpg

post-6922-0-36325800-1420978157_thumb.jpg

post-6922-0-32647300-1420978175_thumb.jpg

post-6922-0-44915300-1420978192_thumb.jpg

Opublikowano

Ja mam wyposażenie typowo do ESA.

Co do Twojego oblotu, wg moich obserwacji myślę, że można przesunąć SC do tyłu w okolice 2cm od początku statecznika.

Opublikowano

Widzę że zrezygnowałeś z dysz - zapewne był konflikt z mechanizacja wektora ale przynajmniej ich zewnętrzne kawałki bym przykleił  i trochę  skrócone  w związku ze skręcaniem się tarczy śmigła .

Opublikowano

SC już przesunąłem :) 

Z dysz nie zrezygnowałem, nie kolidują ze śmigłem, jest zapas kilkunastu milimetrów. Przykleję je po oblocie, może się okazać, że trzeba będzie coś w ogonie przerobić i wolałbym mieć dobry dostęp.

Opublikowano

Pomału posuwam Miga do przodu ,dziś troszkę ukradłem czasu  .

post-1427-0-49260100-1421069519_thumb.jpg 

mocowanie silnika-niezbyt subtelne

Silnik GF2210  odrobinę inny niż planowałem ale nie znam go z autopsji  więc  jest okazja sprawdzić...

 

post-1427-0-38543000-1421069577_thumb.jpg

Stateczniki pionowe ,dysze i pylony

 

Pogoda na dodatek jakoś  nie dopinguje prac...

Opublikowano

podciągnąłem i ja mojego Miga :)

 

ponieważ lekko skopałem tunele silników a pojawiła się okazja wykorzystania "zbędnego kawałka wydruku" - postanowiłem wygiąć nowe - już po "bożemu"

 

w tym celu wykonałem nagniecenia po stronie wewnętrznej używając zakończenia zacisków chirurgicznych (takie małe szczypce) oraz nacięcia w formie V w przedneij części tunelu aby po złożeniu uzyskać prostokątny przekrój

 

20150104_004734.jpg

 

do gięcia wykorzystałem dwa kawałki kątowników aluminiowych i opalarkę z ustawioną niską temperaturą grzania.

 

Wstępne gięcie:

 

20150109_203602.jpg

 

no i finał:

 

20150109_203809.jpg

 

 

Udało mi sie skończyć lutowanie drugiej "dyszy" silnika

 

20150110_230201.jpg

 

i doposażyć je w większą ilość "płomienia" (rozpleciona tkanina szklana)

 

20150110_230223.jpg

 

20150110_230509.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.