Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja takie oklejanie balsą plus żadki ca lub lakier stosuje w większości moich parkowych latadeł

 

Ale to tylko dla lepszej ochrony przed wysoką trawą- bo latam nad łąkami i nieraz przy lądowaniu zielone liście potrafiły mocno powcinać się w płaty

 

Nie stanowi to idealnej ochrony bo jak trafi się jakaś uschnięta gałązka to potrafi ślad spory odcisnąć.... Ale wygląda ładniej niż zbrojona taśma

Opublikowano

a nie latwiej oszlifowac brzeg papierem sciernym? w sumie to chcialem kilka pieczeniu upiec; nie babrac sie w wycinanie V, walki przyciete do profilu natarcia mam za 4 PLN/m (tylko ze 5mm wysokosci) a i brak podwozia spowoduje ladowanie w trawie za kazdym razem... ten patent z rurkami o bowdenach umiarkowanie mi sie podoba

Opublikowano

Wiesz, ja tam w ogóle się nie bawię w takie rzeczy. Depron jest taki jak każdy widzi. Z założenia nie są to modele na wiele sezonów.

Taki MiG ładnie siada liściem, więc prędzej nabije się  gondolami na wystające patyki niż zahaczy czymś o natarcie.

Opublikowano

Tak to wygląda w moim wykonaniu

Na force resztka stat pionowego F22

 

Model na 100% gazu zaiwanił w pień drzewa ;) wszystko co było na prawo od kadłuba przestało istnieć

post-4182-142273503722_thumb.jpg

Opublikowano

udało mi sie dzisiaj pobawić troche z formą do wnętrza kabinki :)

20150131_234519.jpg

 

głowa będzie tłoczona oddzielnei z dwóch połówek.

 

co do kadłuba:

zwróćcie uwagę na "gładkość nosa wykonanego z epp :) folia czyni CUDA! :)

Opublikowano

Polatałem dzisiaj po długiej przerwie. Zadanie na dziś, obserwacja środka ciężkości.

Okazuje się, że MiG jest bardzo wyrozumiały jeśli chodzi o SC. Wcześniej pakiet miałem zaraz za dziobem z EPP. Dzisiaj testowałem pakiet bardziej z tyłu.

IMGP6444.JPG

Oblot był z pakietem w miejscu 1, ale było czuć, że jest ciężki dziób, samolot cały czas musiał być podciągany na wysokości.

Dzisiaj polatałem na 2 i 3 i jest o wiele lepiej. Przekłada się to na SC w punkcie według tego zdjęcia nawet okolicach 37 cm.

Bez efektów ubocznych w nerwowości sterowania itp.

IMGP6341.JPG

 

Krótki film z lotów.

 

Mam jednak problem z napędem, słaby jest, że hej. Podejrzewam regulator, mam regulator redox 20A. Zmierzyłem prąd i maksymalnie osiągam 8,8A co dla silnika emax cf2812 i śmigła 7x4 jest zaskakująco mało. Będę to diagnozował.

Opublikowano

Nie, to silnik z odzysku. Regulator jest nowy i dlatego on jest w tej chwili głównym podejrzanym.

Edit

No i wyjaśniło się. Wytargałem regulator z innego modelu i już mam prąd 13A, a i ciąg na ręcznej hamowni jest wyczuwalnie lepszy.

Opublikowano

Robert, a ustawiłeś zakres gazu na nowym regulatorze?

Bo to co piszesz to mniej więcej na to wygląda.

Innej przyczyny dla której ten sam silnik + śmigło miało by pobierać różny prąd nie ma.

Opublikowano

udało mi sie dzisiaj pobawić troche z formą do wnętrza kabinki :)

20150131_234519.jpg

 

głowa będzie tłoczona oddzielnei z dwóch połówek.

 

co do kadłuba:

zwróćcie uwagę na "gładkość nosa wykonanego z epp :) folia czyni CUDA! :)

 

a ta szybka to dziwna jakas, mig nie ma plaskiej szyby z przodu

Opublikowano

 

Sławek o co Ty mnie posądzasz? :)

Każdemu się może zdarzyć. Errare humanum est.

Powtórzył bym jeszcze ustawienie zakresu gazu bo może akurat coś nie poszło.

Opublikowano

ciąg dalszy Miga:)

 

Mig dostał zaczepy uzbrojenia i podstawe pylonu centralnego pod..-ale .... nei wszystko muusze powiedzieć naraz;)!

 

20150203_204539.jpg

 

odessana kabinka:

 

20150206_145348.jpg

 

 

20150206_150336.jpg

 

trochę jest zabawy ze sklejeniem głowy -ale cóż... :) coś za cos :)

 

20150206_150438.jpg

 

trochę pacykowania farbami: czyli czarny i szary spray ,czarny pisak i kilka kropek farkowych zrobionych igłą i suchym plaskim pędzlem:)

 

20150206_224142.jpg

 

20150206_224223.jpg

 

zrobiłem wstępną formę owiewki:

 

20150206_234028.jpg

 

wygląda na to że dzisiaj Mig dostanei wszystkie papiery zezwalające na pierwszy lot...

 

 

20150206_235258.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.