robertus Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Jak do 1300mAh to bym Ci polecał http://hobbyking.com/hobbyking/store/__18198__Floater_Jet_Replacement_Motor_AXN_2208_2150_.htm lub Emaxa GF2215/15 Co do krawędzi, to zamiast oklejać półwałkiem balsowym lepiej naciać w V i skleić ze sobą.
medium Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Ja takie oklejanie balsą plus żadki ca lub lakier stosuje w większości moich parkowych latadeł Ale to tylko dla lepszej ochrony przed wysoką trawą- bo latam nad łąkami i nieraz przy lądowaniu zielone liście potrafiły mocno powcinać się w płaty Nie stanowi to idealnej ochrony bo jak trafi się jakaś uschnięta gałązka to potrafi ślad spory odcisnąć.... Ale wygląda ładniej niż zbrojona taśma
dukeroger Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 a nie latwiej oszlifowac brzeg papierem sciernym? w sumie to chcialem kilka pieczeniu upiec; nie babrac sie w wycinanie V, walki przyciete do profilu natarcia mam za 4 PLN/m (tylko ze 5mm wysokosci) a i brak podwozia spowoduje ladowanie w trawie za kazdym razem... ten patent z rurkami o bowdenach umiarkowanie mi sie podoba
robertus Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Wiesz, ja tam w ogóle się nie bawię w takie rzeczy. Depron jest taki jak każdy widzi. Z założenia nie są to modele na wiele sezonów. Taki MiG ładnie siada liściem, więc prędzej nabije się gondolami na wystające patyki niż zahaczy czymś o natarcie.
medium Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Tak to wygląda w moim wykonaniu Na force resztka stat pionowego F22 Model na 100% gazu zaiwanił w pień drzewa wszystko co było na prawo od kadłuba przestało istnieć
marek rokowski Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 udało mi sie dzisiaj pobawić troche z formą do wnętrza kabinki głowa będzie tłoczona oddzielnei z dwóch połówek. co do kadłuba: zwróćcie uwagę na "gładkość nosa wykonanego z epp folia czyni CUDA!
robertus Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Polatałem dzisiaj po długiej przerwie. Zadanie na dziś, obserwacja środka ciężkości. Okazuje się, że MiG jest bardzo wyrozumiały jeśli chodzi o SC. Wcześniej pakiet miałem zaraz za dziobem z EPP. Dzisiaj testowałem pakiet bardziej z tyłu. Oblot był z pakietem w miejscu 1, ale było czuć, że jest ciężki dziób, samolot cały czas musiał być podciągany na wysokości. Dzisiaj polatałem na 2 i 3 i jest o wiele lepiej. Przekłada się to na SC w punkcie według tego zdjęcia nawet okolicach 37 cm. Bez efektów ubocznych w nerwowości sterowania itp. Krótki film z lotów. Mam jednak problem z napędem, słaby jest, że hej. Podejrzewam regulator, mam regulator redox 20A. Zmierzyłem prąd i maksymalnie osiągam 8,8A co dla silnika emax cf2812 i śmigła 7x4 jest zaskakująco mało. Będę to diagnozował.
robertus Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Nominalnie 1534kV. Z mojego doświadczenia, to powinien brać z 16A a nie 8A.
robertus Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Nie, to silnik z odzysku. Regulator jest nowy i dlatego on jest w tej chwili głównym podejrzanym. Edit No i wyjaśniło się. Wytargałem regulator z innego modelu i już mam prąd 13A, a i ciąg na ręcznej hamowni jest wyczuwalnie lepszy.
dukeroger Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Robert ten silnik co poleciles to ma KV2150 i smiglo 6x4... nada sie?
robertus Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Może być też i 7 cali latam nim w XShuttle. Będzie super śmigać.
dukeroger Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 na stery chcialbym dac Turnigy TGY-113MG Metal Gear, pytanie jakie serwa dadza rade na wektor ciagu? bo 113MG wydaje mi sie grzemotem do tego zadania
cebulator Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Robert, a ustawiłeś zakres gazu na nowym regulatorze? Bo to co piszesz to mniej więcej na to wygląda. Innej przyczyny dla której ten sam silnik + śmigło miało by pobierać różny prąd nie ma.
dukeroger Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 udało mi sie dzisiaj pobawić troche z formą do wnętrza kabinki głowa będzie tłoczona oddzielnei z dwóch połówek. co do kadłuba: zwróćcie uwagę na "gładkość nosa wykonanego z epp folia czyni CUDA! a ta szybka to dziwna jakas, mig nie ma plaskiej szyby z przodu
cebulator Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Sławek o co Ty mnie posądzasz? Każdemu się może zdarzyć. Errare humanum est. Powtórzył bym jeszcze ustawienie zakresu gazu bo może akurat coś nie poszło.
marek rokowski Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 ciąg dalszy Miga:) Mig dostał zaczepy uzbrojenia i podstawe pylonu centralnego pod..-ale .... nei wszystko muusze powiedzieć naraz;)! odessana kabinka: trochę jest zabawy ze sklejeniem głowy -ale cóż... coś za cos trochę pacykowania farbami: czyli czarny i szary spray ,czarny pisak i kilka kropek farkowych zrobionych igłą i suchym plaskim pędzlem:) zrobiłem wstępną formę owiewki: wygląda na to że dzisiaj Mig dostanei wszystkie papiery zezwalające na pierwszy lot...
Rekomendowane odpowiedzi