Skocz do zawartości

Fascination by Topmodel cz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dobra pudełeczko przyszło. Wszystko ładnie popakowane, każdy element w oddzielnym woreczku, szczelnie zamkniętym
Wyposażenie prawie tradycyjne:

- Silnik Turnigy GliderDrive SK3 Competition Series - 3858 - 4.6 840kv

- Kołpak alu TURBO 40/5.0/8
- Śmigło Aeronaut CAM CARBON 13x6.5
- Akumulatory Turnigy 3000mAh 4S 20C
- Regulator TURNIGY Plush 60A
- Serwa (wszystkie) Turnigy 380MAX Micro Servo (Metal Gear) 4.1kg
Kilka słów o modelu. Wykonanie nie budzące zastrzeżeń (przynajmniej na razie, zobaczymy jak będzie podczas składania ale powinno być wszystko OK). Poszczególne elementy wykonane bardzo starannie, czysto i bez jakichkolwiek niedoróbek.
Trochę czasu trzeba będzie poświęcić na przygotowanie do lotu. Poza osadzeniem serw trzeba wkleić wręgę silnika, zrobić napęd steru wysokości, wkleić półkę na akumulator, serwa, poprowadzić przedłużacze do serw, wkleić złącza MPX i pręty węglowe do łączenia uszu z centropłatem, osadzić w kadłubie nakrętki kłowe do mocowania skrzydeł, zrobić zaczep do kabiny i na pewno o czymś zapomniałem a wyjdzie w czasie relacji ze składania.
Póki co syce swe oczy zawartością pudełka ;)



Jeżeli uda mi się go jutro złożyć prowizorycznie w całość, to dorzucę fotki All in one foto ;)

 

EDIT:

 

I lotki i klapy są klejona na taśmę, obustronnie.
Ster kierunku producent przewidział na pull-pull a wysokość, jak w przypadku steru pływającego, dźwignia L i... tu mam wątpliwość. Producent wskazuje na umiejscowienie serwa w ogonie. Zastanawiam się czy nie przenieść go do kabiny i pociągnąć bowden :roll:
Kilka danych wagowych:
kadłub z kabiną - 295g
centropłat - 870g
lewe ucho - 374g
prawe ucho - 356g
ster kierunku - 13g
lewy ster wysokości - 21g
prawy ster wysokości - 20g
Razem daje 1949g
silnik, serwa, pakiet, regulator - ok. 650g plus galanteria :rolleyes: w 3kg się zamknę :D
Zapowiada się bardzo obiecująco, bo obciążenie wyjdzie jakieś do 40g/dm^2 :)

  • Lubię to 2
Opublikowano

Pogratulować nowego nabytku :) .

Zapowiada się fajna prezentacja, profi filmik .

Brakuje info. o silniku(jaki) jeśli się do czegoś  przyczepić ;) .

Opublikowano

Model zapowiada sie super, a napisz cos więcej o napędzie, i czy  stosujesz dodatkowo jakiś bec?

Opublikowano

Upsss... faktycznie gdzieś silnik mi uciekł ale już jest uzupełniony.

Czy będę stosował BEC? Jeszcze nie wiem. Zobaczę jak to wyjdzie wagowo i "pojemnościowo" w kabinie.

Jeżeli tak to TEN TURNIGY 8-15A UBEC for Lipoly

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Twardziel ;) namnożyło Ci się pięknych modeli czekam na obloty :)

Opublikowano

Z niecierpliwością czekam na filmy z oblotów Fascination i Antares'a. To naprawdę piękne modele, trafny wybór, co nie podważa oczywiście wątku o nowych modelach P. Kwarcińskiego bo to też trafny wybór.

Opublikowano

Ciekawą flotę Wojtku kompletujesz  :) : 2.20; 2.80; 3,60  - aż miło popatrzeć - powodzenia w oblotach.

 Przymierzałem się do Ideal-a, lecz ostatecznie w tej kwocie mam Condor-a i SpaceWalker-a 1,6

Opublikowano

Już dawno przymierzałem się do skali 1:3 w szybowcach ale...

Ani u mnie terenu do latania takimi modelami ani warunków fizycznych do latania makietami, a poza tym nie będę nadużywać cierpliwości małżonki, która i tak póki co, ze stoickim spokojem akceptuje to moje hobby i "wystawkę" kartonów z modelami na meblościance.

Opublikowano

Chyba zaczynam być zazdrosny o tego Fascynata. A niech jeszcze będzie dobrze latało to krew we mnie będzie buzować.

Piękna sprawa Wojtek. Myślę, że nie tylko ja zaczynam być zazdrosny bo zgromadziłeś wspaniałą kolekcje modeli.  

Cholera jest się czym chwalić.

Opublikowano

Wojtku ostro idziesz, ale sugeruję nieśmiało najpierw jeden potem drugi model w odstępach aby nic złego nie zrobić podczas oblotu i pierwszych regulacji (krety się przebudzają)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.