Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No miejsce słabe do oblotu.

Odkąd otwarli tą drogę i nie jest płatna to już ruch większy.

Pomijam już to co jest za tymi trawiastymi błoniami bo mógł by pójść lincz.

Opublikowano

No, no lądowanie na wąskiej drodze modelem to tak trochę jak jechać rowerem w szynie tramwajowej  :) - to nie jest łatwe ale prawie się udało 

Opublikowano

No gratulacje, cieszę się ,że chłopakom podoba sie model, komentaż gdzieś podrodze że to fajnie lata - bezcenne :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

yyy...
jeśli dobrze zrozumiałem chodzi o rurkę w skrzydłach to mamy 10mm węgiel a między żebrami w skrzydle jest rurka zwinięta z papieru zalana cyjanem

Opublikowano

a jednak tak jak myślałem Doszedłem do wniosku ze tak wŁaśnie rrobie ale na wszeki zapytam na forum czego inni użyli.

Opublikowano

w którym miejscu może znajdować się regulator? od razu dodam, że w gondoli silnikowej w żaden sposób mi się nie mieści niestety....

Opublikowano

Kup mniejsze regulatory.

 

40A w zupełności wystarczały.

 

Kupno nowych regulatorów nie wchodzi w grę... brak funduszy operacyjnych :)

 

40 A raczej nie wystarczy bo silnik który mam - Max current: 46A

 

Myślałem żeby umieścić w skrzydle między kadłubem a silnikiem - zaznaczone miejsca na zdjęciu poniżej:

 

post-7049-0-35955600-1435048142.jpg

 

Tylko, że żadnej wentylacji by tam nie było i żadnego dostępu do regulatorów...

Opublikowano

Stanowczo przewymiarowałeś i silniki i regle.

Regle 60 nie muszą mieć chłodzenia , dadzą radę w skrzydłach.

Ale na Twoim miejscu pokombinował bym ich wsadzenie w gondole silników lub w gondolach podwozia, pod spodem ,np wzdłuż kół jeśli się zmieści.

Ja na swoich mniejszych silnikach i tak latałem na pół gazu ,czasami dla zabawy dając pełny ciąg , ale wtedy latał jak rasowy myśliwiec.

U Ciebie z takim ciągiem będziesz robił zawisy :)

Opublikowano

silniki tak każdy po 1,2-1,5kg ciągu, ja wiem tyle nie potrzeba ,ale ja zawsze lubię mieć zapas mocy , można wyjść z opresji piką w góre i mieć wszystko w nosie , a do powolnego latania mamy drążek gazu.

Śmigła 3 łopatowe lewe i prawe ,

śmigła 9x 7 chyba , w każdym razem 9x i ile tam jest .

Silniki 1200-1400kv.

 

moje silniki: https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=36419

Spec.

Battery: 2~4 Cell /7.4~14.8V

RPM: 1250kv

Max current: 46A 

No load current: 3A

Max power: 665W

Internal resistance: 0.021 ohm

Weight: 130g (including connectors)

Diameter of shaft: 5mm

Dimensions: 35x42m

Prop size: 7.4V/11x7 14.8V/9x6

Max thrust: 1350g

 

Parametry mieszczą się jak najbardziej w przedziale przez Ciebie podanym jako dobry! :) także myślę, że regulator 60A nie jest przesadzony do tego silnika.

Silnik rozmiarowo idealnie mieści w środku gondoli silnikowej.

Opublikowano

Nie sądzę żebyś na śmigłach które mieszczą się w obrysie skrzydła i kadłuba uzyskał maksymalną moc.

Zmierz prąd na maksymalnych obrotach .

Ciągiem też bym się nie martwił, waga Łosia to ok 2200g a i tak takimi modelami lata się na skrzydłach a nie na silnikach, wisieć przecież nie będziesz .

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

koledzy jaka wam wyszła waga pustego modelu i w jakiej technice wykonany

 

u mnie budowa trochę utknęła w miejscu... więc wagi pustego modelu nie jestem w stanie Ci podać.

 

A jak Panowie u Was postępy? jakieś może nowe fotki z budowy modelu?

 

Pozdrawiam,

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.