Stefanpasz Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 No to dziewięć cylindrów i jeden popychacz z przodu to Gnome - Monosoupape. Patrząc na jego zastosowanie to stawiam zatem na innego Brytyjczyka czyli Bristola Scouta (bo Pup miał 7 cylindrów). Choć Camel miał ten silnik w nowszej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 A może Avro 504 - też fajniusi... A swoją drogą to one miały otwarty układ smarowania, posmarowane i wypad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Dalej zimno chłopaki, ps: wagę dostałem na urodziny od żony, Jej się Jacku pytaj skąd ją ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Fokker D.II ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 A Ja znalazłem super wynalazek:) http://avia-museum.narod.ru/italy/caproni_ca-4.html nie dość że 3 płat to jeszcze 2 belki ogonowe i 3 silniki:) Ktoś chętny na zbudowanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ta, a potem Piotrek na kolizyjnym i można wracać do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ale kill byłby widowiskowy:) Latające silniki płaty. Dla widzów coś pięknego dla zawodnika nie koniecznie:) Tak swoja drogą miały się odbijać od siebie i lecieć dalej:) Jakoś tego nie widzę. Może po prostu w końcu musimy nauczyć się "grzecznie" latać a nie na aferę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ta, spróbuj się nie pchać tam gdzie dużo tasiemek i odnosić sukcesy... A tasiemki przyczepione do modeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek B Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Kurde, kiedyś człowiek był bardziej anonimowy Miałem sprawdzić jak z tym coroplastem no i sprawdziłem Puknąłem lekko w ogon i kadłub na pół trzasł. Przemyślcie to Panowie Ale trzeba przyznać, że gdyby nie coroplast to by się na bank odbiły Konrad jak to widziałeś, to jak to było? Bo Model Jacka miał rozwalony ogon, był złamany w pół, miał potrzaskane skrzydła i nawet opona na kółku pocieta. DUŻY MODEL MOŻE WIĘCEJ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Czy by się odbił czy nie top trzeba nadal testować (miały się odbijać ale coś chyba nie wyszło i modele nie chcą nas słuchać Jeśli chodzi o ogon to i tak mistrzem okazał się Marian:) Latał bez wysokości i kierunku - same lotki i silnik. Na początku chyba chciał wracać na macierzyste lotnisko ale później po namowach wrócił do nas i elegancko (prawie) wylądował Że duży może więcej przekonałem się gdy spotkałem się czołowo z 3 płatem Packa. Może więcej - rozwalić Chociaż z drugiej strony takiej czołówki i 80 by nie przetrzymała. Tak swoją droga to trochę odbiegamy od tematu Ja już wiem co to ale mam nie mówić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Co Wyście na tych zawodach robili? Premiowany jest przecież atak na tasiemkę albo na słupki Widziałem zdjęcia jak NC1 ziewa znudzony a tu taki piękny opis kasacji modelu, ech ESA to jest to. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Widziałem zdjęcia jak NC1 ziewa znudzony a tu taki piękny opis kasacji modelu, ech ESA to jest to. ziewał bo WW2 leciało, nudy straszne, co najwyżej 2 kile na walkę. W WW1 było znacznie ciekawiej, były sytuacje, że na niebie latał jakiś samotnik i unikał walki a reszta się kleiła. a co do zdjęć, robił ktoś może ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Co wyście tam robili !? chyba zaczynam latać ESA, ale najpierw skoczę po 5 modeli (WWI oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanpasz Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 No to może bardziej egzotyczne konstrukcje. Vickers F.B. 19 miał taki silnik. Chyba, że silnik to tylko wariacja na temat i nie przypomina oryginału wtedy można by wymienić kilka samolotów: Hanriota HD1, Standard E1, Thomas Morse S-4C, D.H. 5 lub niemieckie Albatros D-XI, Pfalz DVIII czy kopia Nieuporta Siemens Schuckert DI... Z typowych zostały mi tylko w głowie Triplane i Strutter. Jeśli nic z tego to się poddaję i nie mam więcej pomysłów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Rzeźnia WW1 była niesamowita, płaty odpadały jeden za drugim (nawet folia by nie pomogła ;P). A w jednej walce (wtedy kiedy Marian stracił ogon) było 20 sekund, przez które nie było ŻADNEGO modelu w powietrzu - potem na minutę wystartował Marian . Mam kilka filmów z walk WW1 - postaram się złożyć jakiś sensowny film przed następnymi zawodami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek67 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Może i ja spróbuję zgadnąć. Jeżeli silnik ma być wyeksponowany to może "pchacz" Airco D.H.2? Tylko w tym przypadku raczej ciężko będzie uciąć tasiemkę śmigłem . Pozdrawiam Krzysiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poharatek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 7 cylindrów, rotacyjny - znaczy Gnome Lamba Lista maszyn, w których były używane jest tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Gnome_Lambda#Applications Staranność wykonania wskazuje, że ma być wyeksponowany, więc obstawiam Nieuporta 10. (Trochę szkoda, bo takiego RAF S.E.2 albo Tabloida chętnie bym zobaczył jako model rc ) Edit: No taaa.... trza jednak czytać, nie tylko oglądać obrazki Jak ma mieć 9 cylindrów to możliwości jest znacznie wiecej... Obstawiam jednak jakiegoś późniejszego Nieuporta, albo Hanriota HD1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 HD 1 jest juz zaklepany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Wrzucam kilka kolejnych fotek z budowy, teraz to już chyba ktoś zgadnie co to będzie za model. Makieta silnika jest podparta na dwóch łożyskach, oś wykonałem z rurki węglowej, którą przykleiłem do wręgi czołowej. Silnik gwiazdowy obraca się od podmuchu powietrza więc żadne przełożenie napędu z silnika elektrycznego nie będzie potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 ale to jest fokker jak nie dr1, bo brakuje miejsca na środkowy płat, to d6 inne fokkery nie pasują wcześniejsze miały płytowy statecznik poziomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi